Tunnuksen vanheneminen

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
Avatar
o--o
"Aero"
Viestit: 328
Liittynyt: Pe Heinä 29, 2005 12:19
Paikkakunta: Helsinki

Tunnuksen vanheneminen

Viesti Kirjoittaja o--o »

Olin aiemmin täällä tunnuksella o--o mutta pidin pitkän tauon. Kun yritin kirjautua sisään, niin tuli ilmoitus että tunnukseni on inaktiivinen tai tuntematon. Sitä ei löytynyt enää myöskään käyttäjälistasta.

Siispä yritin rekisteröityä uudelleen samalla tunnuksella. Nyt omasta postista tuli ilmoitus: "Valitettavasti sähköpostiosoite on jo käytössä rekisteröidyllä käyttäjällä."

Siis miten voin olla yhtä aikaa rekisteröitynyt ja en rekisteröitynyt? Siis tunnus on hävitetty mutta sähköposti on jätetty. (Jouduin vaihtamaan sähköpostiosoitetta.)
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Tunnuksen vanheneminen

Viesti Kirjoittaja Vigge »

o--o kirjoitti:Olin aiemmin täällä tunnuksella o--o mutta pidin pitkän tauon. Kun yritin kirjautua sisään, niin tuli ilmoitus että tunnukseni on inaktiivinen tai tuntematon. Sitä ei löytynyt enää myöskään käyttäjälistasta.

Siispä yritin rekisteröityä uudelleen samalla tunnuksella. Nyt omasta postista tuli ilmoitus: "Valitettavasti sähköpostiosoite on jo käytössä rekisteröidyllä käyttäjällä."

Siis miten voin olla yhtä aikaa rekisteröitynyt ja en rekisteröitynyt? Siis tunnus on hävitetty mutta sähköposti on jätetty. (Jouduin vaihtamaan sähköpostiosoitetta.)
Tunnukset ei tietääkseni vanhene, mutta se voi mennä inaktiiviseen tilaan, jos olet esim vaihtanut uuden mailiosoitteen tunnuksen alle.
Sinun tapauksessa koko tunnus on deletoitu ja se voi tapahtua vain käyttäjän tai adminin toimesta. Itse en ainakaan tunnusta, että olisin deletoinut jonkun tunnarit ilman syytä enkä usko että kukaan muukaan admin tiimissä olisi näin toiminut. Toisaalta, jos et itse ole niitä deletoinut, kuten viestistäsi voi päätellä, niin ainoaksi vaihtoehdoksi jää, että tunnari on jastain kumman syystä karannut bittiavaruuteen. Jos katsot käyttäjälistaa niin sieltä löytyy useita "vanhoja" tunnuksia joiden alta ei ole viestejä lähetetty piiiiiiiiitkään aikaan. Mystinen juttu.
#1730
500whp.net member
Avatar
o--o
"Aero"
Viestit: 328
Liittynyt: Pe Heinä 29, 2005 12:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tunnuksen vanheneminen

Viesti Kirjoittaja o--o »

Vigge kirjoitti: Tunnukset ei tietääkseni vanhene, mutta se voi mennä inaktiiviseen tilaan, jos olet esim vaihtanut uuden mailiosoitteen tunnuksen alle.
En tarkoittanut tuota mailiosoitteenvaihdolla, vaan sitä että kun yritin rekisteröityä uudelleen hävinneellä tunnuksella o--o ja entisellä sähköpostilla, niin systeemi kelpuutti tunnuksen o--o vapaana olevana tunnuksena, mutta mailiosoitteesta se ilmoitti että se on varattu. Sen takia jouduin uudelleen rekisteröinnissä käyttämään toista mailia. (Joka itse asiassa oli tuon saman mailin alias.)
Vastaa Viestiin