Ilkiöt kävi täällä
"Puolustamme niitä henkilöitä, jotka hoitavat oto:na kerhomme toimintaa.
Autamme heitä ja suojelemme heidän selustansa.
Muuten saatamme olla yksin, Saabimme kanssa ojassa. Ei lehteä, ei foorumia. "
Kopsasin tämän lauseen tästä ketjusta aiempaa ja kommentoin lähinnä asiayhteyttä, jossa lause esiintyi.
Olen ollut sotilaana ja työskennellyt siviilinä ja kaikenlisäksi harrastanut näitä ruottalaisia autoja yli 10 vuotta, mutta vieläkään ei mene jakeluun se, että täällä pitää "suojella" ihmisten selustaa. Minusta kommentti foorumin päivittämisestä oli ihan asiallinen, eikä syyllistänyt ketään.
Olen myös kerhon jäsen, mutta en takuulla ryhdy täällä tai oikeassa elämässä mitään sakinhivutusta ja niskojen nakkelua harrastamaan puolustaakseni jotain muuta ihmistä, kuvitellun "pahan" aineksen hyökkäykseltä.
Miksi täällä muuten aina sallitaan kaikki sekoilu ja henkisten ylilyöntien kirjoittaminen julkiselle puolelle? Tai saab-klubin nimissä, kuten aiemmin tässä ketjussa sekoiltiin?
Tääkin on vaan kommentti, enkä aio jatkaa, vaikka perään luultavasti tulee vielä jotain elämää suurempaa viisautta.
Autamme heitä ja suojelemme heidän selustansa.
Muuten saatamme olla yksin, Saabimme kanssa ojassa. Ei lehteä, ei foorumia. "
Kopsasin tämän lauseen tästä ketjusta aiempaa ja kommentoin lähinnä asiayhteyttä, jossa lause esiintyi.
Olen ollut sotilaana ja työskennellyt siviilinä ja kaikenlisäksi harrastanut näitä ruottalaisia autoja yli 10 vuotta, mutta vieläkään ei mene jakeluun se, että täällä pitää "suojella" ihmisten selustaa. Minusta kommentti foorumin päivittämisestä oli ihan asiallinen, eikä syyllistänyt ketään.
Olen myös kerhon jäsen, mutta en takuulla ryhdy täällä tai oikeassa elämässä mitään sakinhivutusta ja niskojen nakkelua harrastamaan puolustaakseni jotain muuta ihmistä, kuvitellun "pahan" aineksen hyökkäykseltä.
Miksi täällä muuten aina sallitaan kaikki sekoilu ja henkisten ylilyöntien kirjoittaminen julkiselle puolelle? Tai saab-klubin nimissä, kuten aiemmin tässä ketjussa sekoiltiin?
Tääkin on vaan kommentti, enkä aio jatkaa, vaikka perään luultavasti tulee vielä jotain elämää suurempaa viisautta.
Citroen C5, OG900t16
-
- "Hirsch"
- Viestit: 809
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
- Paikkakunta: Varkaus
Kiitoksia paljon ylläpidolle,pelastitte päiväni...mitä olisin tehnyt tänäänkin ilman tätä foorumia??!!
Ja aivan tarpeeksi nopeata toimintaa oli tämän palautus...
Ja aivan tarpeeksi nopeata toimintaa oli tämän palautus...
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
Ensinkin KIITOS ylläpidolle vaivannäöstä, kaikki sanottava onkin sanottu liittyen siihen kuinka ankeaa arki onkaan ilman tätä forumia, joten kiitos vieläkerran. Positiivista on että tulipahan autotallia inventoitua kun ei fiksumpaakaan keksinyt
Sitten nämä jälkiviisaudet (en MALTA olla kommentoimatta): koska forumi toimii vapaaehtoispohjalla ei jälkiviisauksilla juurikaan viisastuta. Varmaankin ylläpito hoksasai että uudempaa versiota olisi hyvä käyttää, varmaankin varmuuskopioita otetaan jatkossa vielä tiuhempaan.
Mikä tulee puolustamiseen niin taisi tuokin mennä väärään kurkkuun. Ainakin minä käsitin asian niin että kaverin selustaa TUETAAN eikä suojella kuin hyökkäöyksessä kannaksella konsanaan.
Miten tästä eteenpäin?
Olisi suotavaa että jos joku huomaa epäkohtia tai emakon mentäviä reikiä systeemissä ilmoittakoot niistä AJOISSA / VÄLITTÖMÄSTI ylläpidolle.
Kun on posahtanut ei sillä hetkellä kaivata strategeja tai insinörttejä vaan ambulanssia ja huoltoa.
Ja nyt ne kirveet piiloon!
Sitten nämä jälkiviisaudet (en MALTA olla kommentoimatta): koska forumi toimii vapaaehtoispohjalla ei jälkiviisauksilla juurikaan viisastuta. Varmaankin ylläpito hoksasai että uudempaa versiota olisi hyvä käyttää, varmaankin varmuuskopioita otetaan jatkossa vielä tiuhempaan.
Mikä tulee puolustamiseen niin taisi tuokin mennä väärään kurkkuun. Ainakin minä käsitin asian niin että kaverin selustaa TUETAAN eikä suojella kuin hyökkäöyksessä kannaksella konsanaan.
Miten tästä eteenpäin?
Olisi suotavaa että jos joku huomaa epäkohtia tai emakon mentäviä reikiä systeemissä ilmoittakoot niistä AJOISSA / VÄLITTÖMÄSTI ylläpidolle.
Kun on posahtanut ei sillä hetkellä kaivata strategeja tai insinörttejä vaan ambulanssia ja huoltoa.
Ja nyt ne kirveet piiloon!
...tuon yläpuolella olevan kirjoitin minä -duunikoneelta ei ole automaattista kirjautumista mutta tuonne helpdeskiin pääseekin rustaamaan ilman kirjautumista, aamu-unisutta tässä päässä
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2869
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Ylläpidolle kiitos nopeasta toiminnasta
Miten mahtaa olla, töissä korkeakoulun palkkaa nauttiva atk-keskus ei reagoi läheskään aina minuuttivarolla. Taitaapa aika moni odotella Sonera/Elisa-asiakkaina tuntikausia päästäkseen edes kuultavaksi puhelimeen. Vapaaehtoistyövoimalla ei taida mikään edellisistä toimia
Ja tuosta "mrl586":sta. Helppohan jälkeenpäin on huudella.
Tässä eteen tullut sivu:
http://kotisivu.mtv3.fi/kuukanko/bussisodat.html
Firges: oikealla asialla olet, toki vain.
Tuon "sotilaan" jutut ovat lähinnä huvittavia. Sotapelleilyjuttuja siviilielämään sotkevat lähinnä.... En viitsi sanoa, etten yleistä.
Miten mahtaa olla, töissä korkeakoulun palkkaa nauttiva atk-keskus ei reagoi läheskään aina minuuttivarolla. Taitaapa aika moni odotella Sonera/Elisa-asiakkaina tuntikausia päästäkseen edes kuultavaksi puhelimeen. Vapaaehtoistyövoimalla ei taida mikään edellisistä toimia
Ja tuosta "mrl586":sta. Helppohan jälkeenpäin on huudella.
Tässä eteen tullut sivu:
http://kotisivu.mtv3.fi/kuukanko/bussisodat.html
Firges: oikealla asialla olet, toki vain.
Tuon "sotilaan" jutut ovat lähinnä huvittavia. Sotapelleilyjuttuja siviilielämään sotkevat lähinnä.... En viitsi sanoa, etten yleistä.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Loistavaa, että homma pelittää taas! Enpä olisi uskonut, että näin vähillä vahingoilla selvitään. Kiitokset ylläpidolle!
Tommi Järvinen #253, Puh. 044 214 2552
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
No eipä tässä sotajuttuja siviilielämään olla sotkettu. Mainitsin vain, että suo "suojelu", "selustan suojaaminen" ja "selkään puukotukset" yms. toivat mieleen sen, että ei kai nyt harraste-elämässä tämmösistä tarttee huolehtia? Vai tartteeko?Henkka #2283 kirjoitti:
Tuon "sotilaan" jutut ovat lähinnä huvittavia. Sotapelleilyjuttuja siviilielämään sotkevat lähinnä.... En viitsi sanoa, etten yleistä.
No, itteppähän päättätte, että mikä on oikea asia. Minusta vaan aina kun joku sanoo jotain ja siihen tulee sitten 10 viestiä kaikenlaista spedeilyä ja otetaan vielä saabklubi mukaan, niin hauskalta vaikuttaa.
Samaa mieltä olen, että eipä tämmösiä foorumeita millään kiireellä tarvitse pystyyn pistellä. Asiallisiin viesteihin, kun vastailee asiallisesti, niin koko soppa näyttää ajanmittaan vähän enemmän täysipäisten hommalta.
Citroen C5, OG900t16
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2869
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Oukki. Hyvä sitten, ymmärsin väärin.Sami kirjoitti:
No eipä tässä sotajuttuja siviilielämään olla sotkettu. Mainitsin vain, että suo "suojelu", "selustan suojaaminen" ja "selkään puukotukset" yms. toivat mieleen sen, että ei kai nyt harraste-elämässä tämmösistä tarttee huolehtia? Vai tartteeko?
Toivottavasti ei tartte huolehtia, näin harraste-elämässä.
Viimeksi muokannut Henkka #2283, To Loka 13, 2005 09:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Tuo sivu sisältää paljon virheellistä tietoa. Olen lähettänyt tuon sivun tekijällä muutaman korjausehdotuksen, mutta hän ei ole reagoinut niihin mitenkään.Henkka #2283 kirjoitti:Ja tuosta "mrl586":sta. Helppohan jälkeenpäin on huudella.
Tässä eteen tullut sivu:
http://kotisivu.mtv3.fi/kuukanko/bussisodat.html
Esim. tämä on puoliksi vanhentunutta tietoa:
Bussit.comin porttikielto ei ollut kovinkaan pitkä. Se päättyi muutama kuukausi sitten. Ko. porttikielto ei suinkaan johtunut asiattomasta käytöksen, vaan lähinnä ns. Kuusakoskifanien mielipiteistä. Bussit.com on aiemmin tunnettu nimellä Nyssefoorumi. Nyssefoorumi oli alussa hyvin TKL painotteinen. TKL-painottuneisuudesta johtuen forumilla ei tulisi käsitellä liian negatiiviselta kannalta TKL:n johdon suunnittelemaa kalustoa. Tärkein TKL:n suunnittelema kalustotyyppi on mainittu allekirjoituksessani.kuukanko kirjoitti:mrl586 saa pitkät porttikiellot bussit.com:iin ja Joukkoliikennefoorumille.
Tuolta nettisivulta puuttuu myös seuraavat tekstit:
mrl586 kirjoitti:mrl586 ja JBA-831 perustivat laatikko-Wiimoihin keskittyvän K202
Forumin 15.4.2005, koska he ovat kyllästyneitä muilla bussiforumeilla
olevaan Kuusakoski-suunsoittoon(=paskanjauhanta). Moni Bussit Forumin käyttäjä
rekisteröityi heti myös K202 Forumin käyttäjäksi.
Tuolla kuukanko:n nettisivulla ei ole kritisoitu millään tavoin hänen omaa toimintaa.mrl586 kirjoitti:Heinäkuussa 2005 kuukanko sekä Blueman saavat pitkäaikaisen ip-bannin
K202 Forumille
Jotta sivu olisi luotettava, siellä pitää olla vähintään nuo asiat.
Scania N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2869
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Edelliseen "mrl586":n viestiin.
Ei syytä epäillä täsmennyksiäsi, niihin sinulla oikeus. Ja niin varmasti asiat ovatkin.
Enempää asiaa sivuraiteille vetämättä pahoittelen off-topickia. Eiköhän puhuta jo itse asioista enemmän, TOIMIVALLA foorumilla
Ei syytä epäillä täsmennyksiäsi, niihin sinulla oikeus. Ja niin varmasti asiat ovatkin.
Enempää asiaa sivuraiteille vetämättä pahoittelen off-topickia. Eiköhän puhuta jo itse asioista enemmän, TOIMIVALLA foorumilla
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Ei ny millään pahalla, mutta asiasta mitään tietämättömästä näyttää kyllä siltä, että Nysse-Wiima-K202-mikälie foorumeilla on vedelty herneitä nenukkiin oikein kilpaa Bannit ja porttikiellot vaan viuhahtelee suuntaan jos toiseenkin...Tuollainen meininki, jossa NETISSÄ puidut asiat otetaan niin vakavasti, että menee sivakat ristiin ja heti rynnätään perustamaan foorumia omille mielipiteille, puuttuu mielestäni TÄYSIN täältä. Enkä sellaista kyllä kaipaakaan...Ajoittaista kärhämää ja ylilyöntiä täälläkin toki löytyy, mutta meininki on paljon leppoisampaa.
Ja tattikset vaan ylläpidolle tehdystä työstä täältäkin!
Ja tattikset vaan ylläpidolle tehdystä työstä täältäkin!
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Hyvä ylläpito!
Hyvä että homma toimii taas.
Eipä auta paljoa valittaa, koska ainakaan itse en ole muuta kuin kirjoitellut muutaman jutun tänne. Hyvin sivut ovat palvelleet sitä tarkoitusta. Valittajat ja negatiiviseen sävyyn arvostelijat kitisevät turhaan.
Aina roiskuu kun rapataan.
Jos ei tee mitään ei tee virheitä.
Kiitokset ylläpidolle.
Terveisin,
Entinen 9-3 SS Tid. Nykyinen 9-5 Wagon Vector Tid A
Eipä auta paljoa valittaa, koska ainakaan itse en ole muuta kuin kirjoitellut muutaman jutun tänne. Hyvin sivut ovat palvelleet sitä tarkoitusta. Valittajat ja negatiiviseen sävyyn arvostelijat kitisevät turhaan.
Aina roiskuu kun rapataan.
Jos ei tee mitään ei tee virheitä.
Kiitokset ylläpidolle.
Terveisin,
Entinen 9-3 SS Tid. Nykyinen 9-5 Wagon Vector Tid A
Kolminkertainen virtuaalinen ELÄKÖÖN-huuto Potkikselle!! Alkoivat vieroitusoireet olla jo sitä luokkaa että täytyi jo puhelimitse ruveta häiritsemään muita kanssasaabisteja
Ei Saabeista voi olla puhumatta montaa päivää
Pistäkääpäs tosiaan se uusi softa ettei näin pääse enää käymään.
Ei Saabeista voi olla puhumatta montaa päivää
Pistäkääpäs tosiaan se uusi softa ettei näin pääse enää käymään.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Harvempi varmaan katteli mitä versioo täällä käytettiin, itse ainakin katsoin vasta jälkikäteen kun toisella foorumilla sanoivat et aikas vanha versio oli. Ja muutoinkin ilman sanomattakin on selvää että noin harva päivitystahti ei nykymaailmassa riitä..viikon sisään vähintään täytyisi olla uusi versio asennettu sen ilmestymisen jälkeen9-5T kirjoitti:Kiva kun toimii taas. Mielestäni jälkiviisaat saa hävetä kirjoituksiaan täällä ja muilla palstoilla, olisitte neuvonut ennen hyökkäystä.
BMW 525iA Touring Executive