Kirjautuminen/poiskirjautuminen

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Kirjautuminen/poiskirjautuminen

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Kirjaudun ineen ja lukemattomia viestejä on tullut. Luen muutaman ja suljen. Kun kirjaudun seuraavaksi niin foorumissa on kaikki ns. luettyna :?: :?: :?:
9-3.1972
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

kun kirjautuu sisään aloittaa ns istunnon joka kestää siihen asti kunnes kirjautuu ulos. Tuona aikana näkee uudet ja vanhat viesti eriväreissä.

Poikkeuskin on kesken session kone yllättäen keskettää ja aloittaa uuden istunnon jolloin kaikki viestit menee vanhoiksi. Tämä koskee vain heavy käyttäjiä jotka notkuu koko päivän foorumissa. Itse en kuulu tähän joukkoon...
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Kirjautuminen/poiskirjautuminen

Viesti Kirjoittaja Vigge »

se93tbo kirjoitti:Kirjaudun ineen ja lukemattomia viestejä on tullut. Luen muutaman ja suljen. Kun kirjaudun seuraavaksi niin foorumissa on kaikki ns. luettyna :?: :?: :?:
Pistä ruksi siihen "automaatti sisäänkirjautuminen". Kun lähdet pois sulje tai mene muualle, mutta älä paina "kirjaudu ulos". Jos sulla on ikkunna liian kauan auki foorumissa menee viestit automaattisesti luettujen listallle.
#1730
500whp.net member
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Mimmi kirjoitti:Mikä on muuten se ikkunan aukioloaika, jolloin viestit muuttuvat luetuiksi :?:
3600s eli 1h
#1730
500whp.net member
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

potkuhousu kirjoitti:kun kirjautuu sisään aloittaa ns istunnon joka kestää siihen asti kunnes kirjautuu ulos. Tuona aikana näkee uudet ja vanhat viesti eriväreissä.

Poikkeuskin on kesken session kone yllättäen keskettää ja aloittaa uuden istunnon jolloin kaikki viestit menee vanhoiksi. Tämä koskee vain heavy käyttäjiä jotka notkuu koko päivän foorumissa. Itse en kuulu tähän joukkoon...
En mä mikää Heavy käyttäjä ole vaan Heavy-rokkari :lol: Joskus on tullut painettua vahingossa selain kiinni. Siinä sen selitys mun kohdalla :?

EDIT. Se syy miksi nyt olen hereillä on kun emäntä soitti ryyppyreissulta :oops: Ei heavykäyttöö eli yö riippuvuutta.
9-3.1972
Vastaa Viestiin