Foorumin turvallisuus
Foorumin turvallisuus
Nettiselaimet herjaavat salaustapoja vanhentuneiksi. Pitäisiköhän teidän tehdä jotain tietoturvan takia?
Re: Foorumin turvallisuus
Kerrohan, että mitkä selaimet? Chrome?
Olen käyttänyt Operaa, mikä päivittyy uusimpaan automaattisesti. En tiedä, kuinka versionumeron näkee? Ilmeisesti 9.52.
Ei minulla ainakaan Opera valita mitään, varsiona juurikin tuo 9.52.
On muuten makea tunne, kun tuota asentaessa tulee aloituskuvana iso 9-5-logo
On muuten makea tunne, kun tuota asentaessa tulee aloituskuvana iso 9-5-logo

"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Eipä mullakaan Opera eikä FF valita mitään. Tuota Chromea kun kokeilin, niin se valitti jotain, mutta sekin jäi pelkäksi kokeiluksi.
Mikähän salaus?
Foorumi pyörii ihan salaamattoman normi HTTP:n ylitse kuten kaikki muutkin foorumit.
HTTPS-palvelin näemmä foorumi.saabclub.fi osoitteesta löytyy itse allekirjoitetulla sertifikaatilla (ei tietoturvariski vaikka selaimet siitä tavan vuoksi valittavatkin), mutta sitä ei minun nähdäkseni taideta käyttää mihinkään?

Foorumi pyörii ihan salaamattoman normi HTTP:n ylitse kuten kaikki muutkin foorumit.
HTTPS-palvelin näemmä foorumi.saabclub.fi osoitteesta löytyy itse allekirjoitetulla sertifikaatilla (ei tietoturvariski vaikka selaimet siitä tavan vuoksi valittavatkin), mutta sitä ei minun nähdäkseni taideta käyttää mihinkään?
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com