Uusi osasto

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
9tonni
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: To Syys 30, 2004 22:38

Uusi osasto

Viesti Kirjoittaja 9tonni »

Olisko asiaa laittaa uusi osasto vaikka nimellä projektit?
Osastolla vois esitellä omia tekosiaan ja seurata muiden projekteja sekä vaihtaa mielipiteitä.
BAASI
Matalapaineturbo
Viestit: 152
Liittynyt: Su Elo 17, 2003 16:01
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BAASI »

kannatan
BMW 330d -00
#1984
juspa
"Kaasari"
Viestit: 37
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2003 12:15
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja juspa »

joo, kannatetaan. Monella voi olla projekteja samassa vaiheessa ja samanlaisia ongelmia, joita vois ratkoa tässä osiossa.
96 -79
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Katsotaan miten lähtee toimimaan.
Uuden palstan tarkoitus on tarjota paikka projektien esittelyä varten.
Mikäli mahdollista pyritään siihen että ongelmat ratkotaan edelleen mallikohtaisissa foorumeissa.
#1730
500whp.net member
Saab.96
"Hölösuu"
Viestit: 4071
Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saab.96 »

Hyvä idea! siellä vois vaihtaa mielipiteitä käynnissä olevista rojekteista!
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Itse näen osaston niin, että siellä julkaistut projektit ovat astetta "isompia" hankkeita kuin mitä nämä normaalit toimenpiteet kuten pölykapselin vaihdot jne ovat. Harkintaa tulee siis käyttää, kuuluuko aihe projekti- vai tuning & styling osastolle, vaiko yleiselle.
Toivoisin myös, että kirjoittajat näkevät heiman normaalia enemmän vaivaa projektiensa esittelyyn ja kirjoittaisivat jutut mielummin muotoon "artikkeli".

Tarpeen vaatiessa aiheet voidaan myös lukita jolloin ko. projketin esittely ei saastu turhista kommenteista kuten "tosin siisti", "niin minustakin" jne jne. Mutta kuten sanottu katsotaan miten tämän osio lähtee liikkeelle ja toimitaan sen mukaan.
#1730
500whp.net member
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Ei paha... meinann jos sattuu olemaan projekteja. :P
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Tuota minun projektia, joka tuolla styling&tuning puolella on, ei ainakaan tuollaisena ketjuna sinne kannata siirtää, johan siinä menee lukijalla hermot sitä seuratessa. Pitää katsoa jos kokoaisi sitten sen valmistuttua tuonne osastolle sellaisen selkeän kunnon paketin. Mutta kohtahan sinne voisi ehkä tuon tonnarin laittaa...kunhan saadaan vaan muutettua uuteen halliin.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

900turbo3d kirjoitti:Tuota minun projektia, joka tuolla styling&tuning puolella on, ei ainakaan tuollaisena ketjuna sinne kannata siirtää, johan siinä menee lukijalla hermot sitä seuratessa. Pitää katsoa jos kokoaisi sitten sen valmistuttua tuonne osastolle sellaisen selkeän kunnon paketin. Mutta kohtahan sinne voisi ehkä tuon tonnarin laittaa...kunhan saadaan vaan muutettua uuteen halliin.
Jahka ehdin niin voin jakaa ton ketjun kahtia, niin että oleellinen tulisi projektit osioon ja muu löpinä styling puolelle?
#1730
500whp.net member
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Sopii kyllä mulle tuommoinen järjestely. Kiitoksia.
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Ja tuo vieras oli minä..vielä vähän tokkurassa..
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Anonymous kirjoitti:Sopii kyllä mulle tuommoinen järjestely. Kiitoksia.
Katsoin hieman tuota topiccia ja se on niin pahasti "kuralla" ettei sitä pysty oikein jakamaan. Jos jaksat niin kirjoittelisitko asian uudestaa projektit osioon.
#1730
500whp.net member
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Joo sitä mä kyllä vähän osasin odottaa.. minä tässä koetan saada sellaisen paketin kehiteltyä kun ennätän.
9tonni
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: To Syys 30, 2004 22:38

Viesti Kirjoittaja 9tonni »

Asia tuli mulle mieleen ihan vaan sillä että joskus on kiva välillä katella muittenkin projekteja kun omat on jäissä. Muissa topikeissa kuvat tahtoo olla aina levällään. Tavoitteena vois minustakin olla se mitä Vigge sanoi "artikkeli"-tyylisistä jutuista. Iso askel eteenpäin on se että kaikki projektikohtaiset kuvat löytyy saman topikin alta.

Ajatuksenahan tämä projektit ryhmä on testattu mm. tuolla FFp:n foorumeissa. Minusta toimii hyvin siellä.
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3859
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

...

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Joo, tosi hyvä idea, koska ei sitten tartte ainakaan niin paljon 'penkoa' Styling and Tuning -osastolta projektihommeleita, jos sattuu kiinnostamaan.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Vastaa Viestiin