Turvallisuus ennen Toy*tiapade900 kirjoitti:No tohon mun on vaikee mennä sanoo yhtään mitään Oishan se aikamoinen titteli..Mut onhan nää hommat hyvä alottaa aikasin, eiks vaa Tylsää tai ei, eipähän tuu joka teinillä ainakaan samanlaista autoo vastaan, sehän on tän koko homman nimipotkuhousu kirjoitti:voi tulla tylsää kun ei ne teinit aja Saboilla, joten ne häiriköi muualla. Pade taitaa olla Suomen nuorin saabisti
Tittelit
Eikös "Leipuri" ole kuitenkin niin nuori, että se vasta haaveilee itseään vanhemmista Saabeista ja niilllä ajamisesta?
Pikkusiskoa tuli aikanaan opetettua ajamaan ysikutosella. Eräänkin oppitunnin nimi oli:"Kuinka todeta talvisään liian suuri tilannenopeus kantapään kautta ottamalla kimmoke lumipenkasta". Onneksi kuuppaan ei tuommoisesta tule mitään vaurioita, ainostaa pikkasen lunta kumihuulen väliin.
Pikkusiskoa tuli aikanaan opetettua ajamaan ysikutosella. Eräänkin oppitunnin nimi oli:"Kuinka todeta talvisään liian suuri tilannenopeus kantapään kautta ottamalla kimmoke lumipenkasta". Onneksi kuuppaan ei tuommoisesta tule mitään vaurioita, ainostaa pikkasen lunta kumihuulen väliin.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
ei ole tarkoitus ilkeillä, mutta...
hmm... tuntuu ehkä vähän turhalta palikalta tuo aktiivisuuden mainostaminen? miksi? mihin lukijat tarvitsevat tuota tietoa? auktoriteetin pönkittämistäkö? eikö kommenttien laatu ole tärkeämpää kuin lukumäärä?
jos kuitenkin luokittelu on tarpeen, olisko tässä kuvaavampi luokittelu?
tutustuja
satunnainen tarkkailija
osallistuja
lörppä
mahoton lörppä
addikti
parantumaton addikti
terminaalivaiheessa
tai ehkä näin, vähän yksinkertaistettuna
tutustuja
satunnainen tarkkailija
osallistuja
addikti?
tuo terminologia kuvaisi paremmin itse asiaa, eli sitä mihin kukin vapaa-aikaansa käyttää. eikä aiheuttaisi nurinaa "väärästä mallimerkinnästä" eikä vääristyneesti motivoitua, tavoitteellista osallistumista?
terv. jt, aina vain satunnainen tarkkailija
jos kuitenkin luokittelu on tarpeen, olisko tässä kuvaavampi luokittelu?
tutustuja
satunnainen tarkkailija
osallistuja
lörppä
mahoton lörppä
addikti
parantumaton addikti
terminaalivaiheessa
tai ehkä näin, vähän yksinkertaistettuna
tutustuja
satunnainen tarkkailija
osallistuja
addikti?
tuo terminologia kuvaisi paremmin itse asiaa, eli sitä mihin kukin vapaa-aikaansa käyttää. eikä aiheuttaisi nurinaa "väärästä mallimerkinnästä" eikä vääristyneesti motivoitua, tavoitteellista osallistumista?
terv. jt, aina vain satunnainen tarkkailija
Jari "jt" Talvela
http://www.saab95.net/ * 95 STW '75 * 95E '70 "Hra 47" (rojetti) * 96 '71 "Battered Beige" * 96 '73 rallitribuutti * 96 '65 2t "Skorpan" (rojetti) * 9000 CS '97 *
http://www.saab95.net/ * 95 STW '75 * 95E '70 "Hra 47" (rojetti) * 96 '71 "Battered Beige" * 96 '73 rallitribuutti * 96 '65 2t "Skorpan" (rojetti) * 9000 CS '97 *
Re: ei ole tarkoitus ilkeillä, mutta...
Ei noita luokitteluja tarvitse ihan "vakavissaan" ottaa... ennemminkin ne tulisi kenties ottaa vain hauskoina saabismeina...,( mutta ainakin minä olen mielummin tuplakaasari kuin lörppä )jt kirjoitti:
tutustuja
satunnainen tarkkailija
osallistuja
lörppä
mahoton lörppä
addikti
parantumaton addikti
terminaalivaiheessa
terv. jt, aina vain satunnainen tarkkailija
Arvoisa jt:han on kyllä tunnettu juuri kommenttiensa korkeasta laadusta , ennenmin kuin turhasta lörpöttelystä, joten ainakin minä soisin hänelle oman "vapaavalintaisen" luokituksen, sillä viestien lukumäärähän näkyy jokatapauksessa jokaisen nimimerkin alapuolella...
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Tittelit
Pitäiskö "800--->" tittelin nimi olla sitten Maptunin Fredrikin 9000 Aero ja "1000--->" tittelin nimi Per Eklundin 9-3 Pikes Peak ViggenVigge kirjoitti:Foorumissa on otettu käyttöön "tittelit". Kirjoittajan titteli näkyy nimen alla.
Tittelit ovat seuraavat:
0-5 koeajolla
6-50 kaasari,
51- 100 tuplakaasari,
101-150 ruisku,
151-200 Matalapaine turbo,
201-300 turbo,
301- 500 aero,
501 -700 viggen,
701 ---> hirsch
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
juu enhän minä mutta ne muut... tässä ketjussa aikaisemmin näkyi vaan vähän esiintyvän tinkimistä yms. säädön tarvetta.
mulle on sinänsä ihan sama, lukeeko nimimerkin alla mitään, jos se ei rupea leimaamaan tai vaikuttamaan jotenkin ennakkokäsityksiin. "uudelta tulokkaalta" voi tulla kommenttina vaikka (saab-)elämän tarkoitus, koska hänellä on voinut olla elämää myös keskustelufoorumin ulkopuolella
kiitos kiittämästä, IP-2. joskus tosin tuntee puhuvansa yli omien tietojensa. klubissamme on uskomaton määrä minua "vanhempia tietäjiä", esim. PenttiPellervo ja MikkoH, vain joitakin mainitakseni. valitettavan harvat ovat ne, jotka ehtivät seuraamaan, saati kommentoimaan tätä informaatiotulvaa.
ja kun on se toinenkin keskustelualue...
http://modeemi.fi/pipermail/saabisti/
terv. jt
mulle on sinänsä ihan sama, lukeeko nimimerkin alla mitään, jos se ei rupea leimaamaan tai vaikuttamaan jotenkin ennakkokäsityksiin. "uudelta tulokkaalta" voi tulla kommenttina vaikka (saab-)elämän tarkoitus, koska hänellä on voinut olla elämää myös keskustelufoorumin ulkopuolella
kiitos kiittämästä, IP-2. joskus tosin tuntee puhuvansa yli omien tietojensa. klubissamme on uskomaton määrä minua "vanhempia tietäjiä", esim. PenttiPellervo ja MikkoH, vain joitakin mainitakseni. valitettavan harvat ovat ne, jotka ehtivät seuraamaan, saati kommentoimaan tätä informaatiotulvaa.
ja kun on se toinenkin keskustelualue...
http://modeemi.fi/pipermail/saabisti/
terv. jt
Noihin "titteleihin" voisi vaikka vaihtaa mallimerkinnät, eli tyyliin GL, GLs, GLE, GLi, S, Turbo, Aero, Viggen...Foorumissa on otettu käyttöön "tittelit". Kirjoittajan titteli näkyy nimen alla.
Tittelit ovat seuraavat:
0-5 koeajolla
6-50 kaasari,
51- 100 tuplakaasari,
101-150 ruisku,
151-200 Matalapaine turbo,
201-300 turbo,
301- 500 aero,
501 -700 viggen,
701 ---> hirsch
Malli ei välttämättä pistä rintaan niin pahasti, kuin suomennokset niistä
Tietty käyttäjätietojen puolella voisi myös olla namikka, mistä sen saisi pois päältä.
Elämää keskusteluforumin ulkopuolella? Olenko minä taas jäänyt jostakin paitsi?jt kirjoitti:"uudelta tulokkaalta" voi tulla kommenttina vaikka (saab-)elämän tarkoitus, koska hänellä on voinut olla elämää myös keskustelufoorumin ulkopuolella
Tuolla ollaan ainakin aikaansa edellä. Nyt on jo joulukuun lopun jutut menossajt kirjoitti: ja kun on se toinenkin keskustelualue...
http://modeemi.fi/pipermail/saabisti/
http://modeemi.fi/pipermail/saabisti/20 ... hread.html
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Tää on ihan MUST!
Joo, siis nyt on kans ihan pakko pönkittää titteliä kun huomasin et toi 50 raja ylittyy No 10 heppaa lisää tehoa, on sekin jo jotain Mut entäpä jos sattuisi omistamaan auton jossa on kolme kaasutinta?!? Tripla kaasari
Ei vaan, pakko sanoa jotain asiaakin ettei pääse vässykkä- kerhoon... Onko muuten kellään tittelinä toi "vässykkä"?!?
Siis miten olis Tämmönen jäsenten välinen Klubin tilasto, jossa olisi Esim...
-Saabien lukumäärä
-Tehokkain auto (Valehtelijoille ankara rangaistus)
-sakkojen lukumäärä (kunnia titteli "sakkokunigas")
-eniten konerikkoja (mulla levis 4 turbokonetta vuoden sisään)
-Sähläykset, kolarien lukumäärä
-hirvionnettomuudet (ei saa syyttää kuskia)
-ostettu saabia / viikko?!?
-suurin huippunopeus
-paras kiihtyvyys
-Pisin yhtäjaksoisesti autotallissa saabin kimpussa vietetty aika...
Siis saabismi on SAIRAUS!
Ei vaan, pakko sanoa jotain asiaakin ettei pääse vässykkä- kerhoon... Onko muuten kellään tittelinä toi "vässykkä"?!?
Siis miten olis Tämmönen jäsenten välinen Klubin tilasto, jossa olisi Esim...
-Saabien lukumäärä
-Tehokkain auto (Valehtelijoille ankara rangaistus)
-sakkojen lukumäärä (kunnia titteli "sakkokunigas")
-eniten konerikkoja (mulla levis 4 turbokonetta vuoden sisään)
-Sähläykset, kolarien lukumäärä
-hirvionnettomuudet (ei saa syyttää kuskia)
-ostettu saabia / viikko?!?
-suurin huippunopeus
-paras kiihtyvyys
-Pisin yhtäjaksoisesti autotallissa saabin kimpussa vietetty aika...
Siis saabismi on SAIRAUS!
Terveisin; A.N.
SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...
SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
no kun ei voi laittaa suurin huippunopeus -titteliä kun sitä ei voi todistaa ja toisekseen mehän ei ajeta huippuja kun se on suomen nopeusrajoituskäytännön vastaista.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Paitsi minä!
Virkavalta oli paikalla kun pimeällä nopeusmittarilla ajoin alamäkeen 80-alueella 106km/h vastaantulevan pollarin tutkaan yöllä suoralla leveällä ja tyhjällä tiellä. Tuo lienee kerhon suurin nopeus?
Autonahan oli -86 90. Ei ihme että vauhtia noin piisasi!!!!
Virkavalta oli paikalla kun pimeällä nopeusmittarilla ajoin alamäkeen 80-alueella 106km/h vastaantulevan pollarin tutkaan yöllä suoralla leveällä ja tyhjällä tiellä. Tuo lienee kerhon suurin nopeus?
Autonahan oli -86 90. Ei ihme että vauhtia noin piisasi!!!!
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11