Tittelit

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

pade900 kirjoitti:
potkuhousu kirjoitti:voi tulla tylsää kun ei ne teinit aja Saboilla, joten ne häiriköi muualla. Pade taitaa olla Suomen nuorin saabisti 8O
No tohon mun on vaikee mennä sanoo yhtään mitään :D Oishan se aikamoinen titteli..Mut onhan nää hommat hyvä alottaa aikasin, eiks vaa ;) :D Tylsää tai ei, eipähän tuu joka teinillä ainakaan samanlaista autoo vastaan, sehän on tän koko homman nimi ;)
Turvallisuus ennen Toy*tia :wink:
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Eikös "Leipuri" ole kuitenkin niin nuori, että se vasta haaveilee itseään vanhemmista Saabeista ja niilllä ajamisesta?

Pikkusiskoa tuli aikanaan opetettua ajamaan ysikutosella. Eräänkin oppitunnin nimi oli:"Kuinka todeta talvisään liian suuri tilannenopeus kantapään kautta ottamalla kimmoke lumipenkasta". Onneksi kuuppaan ei tuommoisesta tule mitään vaurioita, ainostaa pikkasen lunta kumihuulen väliin.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
marg3
"Aero"
Viestit: 417
Liittynyt: Pe Kesä 20, 2003 13:44

Viesti Kirjoittaja marg3 »

:saab:
Viimeksi muokannut marg3, To Maalis 09, 2017 10:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
jt
"vanha pieru"
Viestit: 2215
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 13:03
Paikkakunta: Porvoon seutu

ei ole tarkoitus ilkeillä, mutta...

Viesti Kirjoittaja jt »

hmm... tuntuu ehkä vähän turhalta palikalta tuo aktiivisuuden mainostaminen? miksi? mihin lukijat tarvitsevat tuota tietoa? auktoriteetin pönkittämistäkö? eikö kommenttien laatu ole tärkeämpää kuin lukumäärä?

jos kuitenkin luokittelu on tarpeen, olisko tässä kuvaavampi luokittelu?

tutustuja
satunnainen tarkkailija
osallistuja
lörppä
mahoton lörppä
addikti
parantumaton addikti
terminaalivaiheessa


tai ehkä näin, vähän yksinkertaistettuna

tutustuja
satunnainen tarkkailija
osallistuja
addikti?



tuo terminologia kuvaisi paremmin itse asiaa, eli sitä mihin kukin vapaa-aikaansa käyttää. eikä aiheuttaisi nurinaa "väärästä mallimerkinnästä" eikä vääristyneesti motivoitua, tavoitteellista osallistumista?



terv. jt, aina vain satunnainen tarkkailija
Jari "jt" Talvela
http://www.saab95.net/ * 95 STW '75 * 95E '70 "Hra 47" (rojetti) * 96 '71 "Battered Beige" * 96 '73 rallitribuutti * 96 '65 2t "Skorpan" (rojetti) * 9000 CS '97 *
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: ei ole tarkoitus ilkeillä, mutta...

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

jt kirjoitti:
tutustuja
satunnainen tarkkailija
osallistuja
lörppä
mahoton lörppä
addikti
parantumaton addikti
terminaalivaiheessa

terv. jt, aina vain satunnainen tarkkailija
Ei noita luokitteluja tarvitse ihan "vakavissaan" ottaa... ennemminkin ne tulisi kenties ottaa vain hauskoina saabismeina...,( mutta ainakin minä olen mielummin tuplakaasari kuin lörppä :lol: )

Arvoisa jt:han on kyllä tunnettu juuri kommenttiensa korkeasta laadusta :!: , ennenmin kuin turhasta lörpöttelystä, joten ainakin minä soisin hänelle oman "vapaavalintaisen" luokituksen, sillä viestien lukumäärähän näkyy jokatapauksessa jokaisen nimimerkin alapuolella...8)
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tittelit

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Vigge kirjoitti:Foorumissa on otettu käyttöön "tittelit". Kirjoittajan titteli näkyy nimen alla.
Tittelit ovat seuraavat:

0-5 koeajolla
6-50 kaasari,
51- 100 tuplakaasari,
101-150 ruisku,
151-200 Matalapaine turbo,
201-300 turbo,
301- 500 aero,
501 -700 viggen,
701 ---> hirsch
Pitäiskö "800--->" tittelin nimi olla sitten Maptunin Fredrikin 9000 Aero ja "1000--->" tittelin nimi Per Eklundin 9-3 Pikes Peak Viggen :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Avatar
jt
"vanha pieru"
Viestit: 2215
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 13:03
Paikkakunta: Porvoon seutu

Viesti Kirjoittaja jt »

juu enhän minä mutta ne muut... tässä ketjussa aikaisemmin näkyi vaan vähän esiintyvän tinkimistä yms. säädön tarvetta.

mulle on sinänsä ihan sama, lukeeko nimimerkin alla mitään, jos se ei rupea leimaamaan tai vaikuttamaan jotenkin ennakkokäsityksiin. "uudelta tulokkaalta" voi tulla kommenttina vaikka (saab-)elämän tarkoitus, koska hänellä on voinut olla elämää myös keskustelufoorumin ulkopuolella ;)

kiitos kiittämästä, IP-2. joskus tosin tuntee puhuvansa yli omien tietojensa. klubissamme on uskomaton määrä minua "vanhempia tietäjiä", esim. PenttiPellervo ja MikkoH, vain joitakin mainitakseni. valitettavan harvat ovat ne, jotka ehtivät seuraamaan, saati kommentoimaan tätä informaatiotulvaa.

ja kun on se toinenkin keskustelualue...
http://modeemi.fi/pipermail/saabisti/

terv. jt
Turbiini
"Saabisti"
Viestit: 170
Liittynyt: Ke Syys 03, 2003 08:48
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Foorumissa on otettu käyttöön "tittelit". Kirjoittajan titteli näkyy nimen alla.
Tittelit ovat seuraavat:

0-5 koeajolla
6-50 kaasari,
51- 100 tuplakaasari,
101-150 ruisku,
151-200 Matalapaine turbo,
201-300 turbo,
301- 500 aero,
501 -700 viggen,
701 ---> hirsch
Noihin "titteleihin" voisi vaikka vaihtaa mallimerkinnät, eli tyyliin GL, GLs, GLE, GLi, S, Turbo, Aero, Viggen...
Malli ei välttämättä pistä rintaan niin pahasti, kuin suomennokset niistä :roll:
Tietty käyttäjätietojen puolella voisi myös olla namikka, mistä sen saisi pois päältä. 8O
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

jt kirjoitti:"uudelta tulokkaalta" voi tulla kommenttina vaikka (saab-)elämän tarkoitus, koska hänellä on voinut olla elämää myös keskustelufoorumin ulkopuolella ;)
Elämää keskusteluforumin ulkopuolella? Olenko minä taas jäänyt jostakin paitsi?
jt kirjoitti: ja kun on se toinenkin keskustelualue...
http://modeemi.fi/pipermail/saabisti/
Tuolla ollaan ainakin aikaansa edellä. Nyt on jo joulukuun lopun jutut menossa 8O 8O 8O
http://modeemi.fi/pipermail/saabisti/20 ... hread.html

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Zetorman
"Ruisku"
Viestit: 104
Liittynyt: To Syys 11, 2003 11:54
Paikkakunta: Nummi-Pusula
Viesti:

Tää on ihan MUST!

Viesti Kirjoittaja Zetorman »

Joo, siis nyt on kans ihan pakko pönkittää titteliä kun huomasin et toi 50 raja ylittyy :D No 10 heppaa lisää tehoa, on sekin jo jotain :lol: Mut entäpä jos sattuisi omistamaan auton jossa on kolme kaasutinta?!? Tripla kaasari :D



Ei vaan, pakko sanoa jotain asiaakin ettei pääse vässykkä- kerhoon... Onko muuten kellään tittelinä toi "vässykkä"?!?

Siis miten olis Tämmönen jäsenten välinen Klubin tilasto, jossa olisi Esim...

-Saabien lukumäärä
-Tehokkain auto (Valehtelijoille ankara rangaistus)
-sakkojen lukumäärä (kunnia titteli "sakkokunigas")
-eniten konerikkoja (mulla levis 4 turbokonetta vuoden sisään)
-Sähläykset, kolarien lukumäärä
-hirvionnettomuudet (ei saa syyttää kuskia)
-ostettu saabia / viikko?!?
-suurin huippunopeus
-paras kiihtyvyys
-Pisin yhtäjaksoisesti autotallissa saabin kimpussa vietetty aika...




Siis saabismi on SAIRAUS!
Terveisin; A.N.

SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Kylläpä tuli mieltä virkistäviä ideoita. :lol: Kannatetaan!!
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

no kun ei voi laittaa suurin huippunopeus -titteliä kun sitä ei voi todistaa ja toisekseen mehän ei ajeta huippuja kun se on suomen nopeusrajoituskäytännön vastaista.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Mutta mehän olemme rehtejä saabisteja.Emmehän me voi huijata koska kukaan ei ole koskaan ajanut yli rajoitusten. 8)
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Paitsi minä!

Virkavalta oli paikalla kun pimeällä nopeusmittarilla ajoin alamäkeen 80-alueella 106km/h vastaantulevan pollarin tutkaan yöllä suoralla leveällä ja tyhjällä tiellä. Tuo lienee kerhon suurin nopeus? 8O :?:

Autonahan oli -86 90. Ei ihme että vauhtia noin piisasi!!!!

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
jehhe
Matalapaineturbo
Viestit: 182
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 19:49
Paikkakunta: Pedersöre

Viesti Kirjoittaja jehhe »

Nyt jurppiii. Mistä löytyy V4, V6 nimimerkistä tai ehkäpä jopa V8 (V8 viitaten proto saabeihin ts. saavuttamaton). :D
Vastaa Viestiin