Törkyturvan poistaminen

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Olisko syytä mun kadota täältä kokonaan , kun aiheutan jatkuvasti sanaharkkaa ja kinaa??
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Reetu kirjoitti:Olisko syytä mun kadota täältä kokonaan , kun aiheutan jatkuvasti sanaharkkaa ja kinaa??
Ei

(järki käteen vaan kaikille ja hyväksytään ne omasta mielipiteestä poikkeavatkin mielipiteet eikä vedetä pulttia kaikesta)
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

f-19 kirjoitti:
Reetu kirjoitti:Olisko syytä mun kadota täältä kokonaan , kun aiheutan jatkuvasti sanaharkkaa ja kinaa??
Ei

(järki käteen vaan kaikille ja hyväksytään ne omasta mielipiteestä poikkeavatkin mielipiteet eikä vedetä pulttia kaikesta)
Näin on.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Reetu kirjoitti:Olisko syytä mun kadota täältä kokonaan , kun aiheutan jatkuvasti sanaharkkaa ja kinaa??
Tuollainen johtopäätös on varmasti helpoin vetää, mutta ei kai tämän vuoksi kannata poistua. Asiat pitää selvittää vaikkakin netin välityksellä onkin hyvin vaikeaa. Yhteisiä pelisääntöjä pitää vain jatkossa tarkentaa.
BMW 320dA Coupe LCI
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

OK , tämä selvä :D
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

AC kirjoitti:Muutenkin moderoinnin linjaa voisi hieman tarkastella. Asiallisissakin topiceissa aletaan tsättäileen varsinaisen asian lomassa
f-19 kirjoitti: AC:n kanssa täysin samaa mieltä. Turha lässyttäminen ja muutenkin sisällötön juttu pois julkisista ketjuista!


Haku-toiminnon avulla löytää nopeasti haluamansa tiedon foorumilta, riippumatta siitä onko viestiketjuissa mukana "tyhjäntäytettä" vai ei. Jos haluamansa tiedon joutuisi hakemaan kahlaamalla "manuaalisesti" kaikki viestiketjut, asia olisi toisin. silloin turha keskustelu häiritsisi olennaisesti. näin minä sen asian näen :)

mun mielestä nykyinen moderointitaso on rikkaus foorumille, se vetää puoleensa saabisteja joilla on paljon annettavaa myös teknisellä tasolla (ja tässä en nyt puhu itsestäni :oops: )
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Kun saatte / näette asiatonta tekstiä laittakaa siitä meille ilmoa. Käymme juuri keskustelua modejen kanssa aiheesta ja ilmoitamme päätöksestämme kuinka ryhdymme toimimaan saattaaksemme asiattomat tekstit bitti avaruuteen entistä tehokkaammin.

Saab clubin foorumi ei ole mikään hiekkalaatikkoa!

Tietoa tulee hetken päästä, lisää.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7571
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Toivottavasti minä en ole aiheuttanut kenellekkään mielipahaa, vaikka
välillä tulee auottua päätään liiankin herkästi.
( minkäs sitä luonteelleen mahtaa ) ja ulosanti on mitä on... :oops:

Joten pyydän ANTEEKSI jos näin on päässyt käymään.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Defeat
"Hirsch"
Viestit: 729
Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 15:14
Paikkakunta: Oulainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Defeat »

Paljon on myös näitä tuplatopiceja (parin rivin välein lähes samalla otsikolla oleva topic).
Niistäkin toisen saisi aina lukita ja ohjata aiheeseen liittyvän keskustelun yhden otsikon alle.
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.

#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
           Saab 9⁵ 2.3t '00
Jope
-
Viestit: 4168
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

... esim joku tonnarin kulutuskeskustelu ... :-P

Näistä asioista valittamisessa on vaan se vaara, että huomaa pian itse olevansa ko. foorumin mode.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
metallivihreä
"Ruisku"
Viestit: 122
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 17:16

Viesti Kirjoittaja metallivihreä »

Hmm...mahdanko minä olla törkyturpa? Olen vasta aloittanut tänne kirjoittelun ja kun tuossa joku oli sitä mieltä että valvonnan pitäisi olla juuri nyt erityisen tarkkaa niin tuli heti mieleeni että olenkohan tullut kirjoittaneeksi jotain törkyä. En ole nyt kyllä vähään aikaan seurannut näitä keskusteluja eli en tiedä onko täällä ollut jotain muitakin törkyjä kuin itse kirjoittamiani. :wink:

Olisi ihan hyvä jos modet laittaisivat yv:nä vähän vinkkiä jos jonkun kirjoituksista on tullut valituksia. Sillä tapaa valitusten kohde ehkä älyäisi vastedes pitää vähän pienempää suuta ja tulisi sitten ne pelisäännötkin vähän selvemmiksi. Ulkopuolisena on aika vaikea tietää mitä täällä pidetään asiallisena ja mitä asiattomana.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

hyvä että jokainen suorittaa vähän itsetutkiskelua :)

Törkyihin otetaan aina yhteyttä ja jos ei päästä yhteisymmärrykseen iskee viikon banni eli esto foorumille.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
soossi
Matalapaineturbo
Viestit: 152
Liittynyt: La Joulu 20, 2003 21:44

Viesti Kirjoittaja soossi »

Olen aina ollut asiallisten keskustelujen kannalla. Pois turha lässytys. Saabismi on vakava asia, ei anneta törkyturpien pilata hyvää asiaa.

-soossi-
Dreikki
"Ruisku"
Viestit: 115
Liittynyt: La Maalis 13, 2004 10:56
Paikkakunta: Unixverstas Olutensin, Finlandia Vodka

Viesti Kirjoittaja Dreikki »

metallivihreä kirjoitti:Hmm...mahdanko minä olla törkyturpa? Olen vasta aloittanut tänne kirjoittelun ja kun tuossa joku oli sitä mieltä että valvonnan pitäisi olla juuri nyt erityisen tarkkaa niin tuli heti mieleeni että olenkohan tullut kirjoittaneeksi jotain törkyä. En ole nyt kyllä vähään aikaan seurannut näitä keskusteluja eli en tiedä onko täällä ollut jotain muitakin törkyjä kuin itse kirjoittamiani. :wink:
mikä valvonta? täällä on moderaattoreita jotka "muka" valvoo mutta loppupeleissä homma on sitä että käyttäjät itkee moderaattoreille kun heitä sorsitaan ja sitten moderaattorit heräävät ja kuittaavat "teinpäs työni". mikä moderaattori se semmonen on joka ei osaa hoitaa työtään oma alotteisesti.
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Dreikki kirjoitti: mikä valvonta? täällä on moderaattoreita jotka "muka" valvoo mutta loppupeleissä homma on sitä että käyttäjät itkee moderaattoreille kun heitä sorsitaan ja sitten moderaattorit heräävät ja kuittaavat "teinpäs työni". mikä moderaattori se semmonen on joka ei osaa hoitaa työtään oma alotteisesti.
Jep, näin se välillä on, näin kun tätä hoidetaan vapaaehtoistyönä ja on muutakin tekemistä kun koko ajan lukea viestejä niin joskus häiriköinti tulee tietoon vasta käyttäjien taholta.

Se varmaan helpottaisi asiaa jos häiriköijille annettaisiin ikuinen porttikielto palstalle, se laittaisi monia miettimimään sanojaan vai mitäpä sinä itse olet mieltä, olisiko se hyvä ratkaisu?
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Lukittu