Moderaattorien resurssit

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
9000 automaatilla
"Hölösuu"
Viestit: 2947
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
Paikkakunta: Sipoo

Moderaattorien resurssit

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

Nyt, kun keskustelu käy melko kuumana aika-ajoin, kysytään moderaattoreilta itseltään, että riittääkö heillä aika / puhti / mielenkiinto / resurssit omien tehtäviensä hoitoon täällä foorumissa? Potkis, jariha ja muut, vastatkaa, kiitos :!: :!:

Minulla ei ole mitään valittamista mistään tämän keskustelufoorumin moderaattoritoiminnasta, päinvastoin. Mutta jos meille kaikille tärkeät moderaattorit hukkuvat työhönsä eikä me osata hillitä kirjoitteluamme, niin silloin modeille tulee tarjota apua tai ainakin kysyä tarvitaanko sitä. Fironin ajatus oli siinä mielessä oikein.

Nyt ei mitään herneitä nenuihin, koetetaan jos vaikka tämä ketju ei rönsyilisi liiaksi, ettei tuu modeille hommia :lol: :lol: :lol: :lol:
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Kiitos kysymästä, hommia ei ole liikaa :)
Kyllä me kaikki jutut luetaan ja itsekin normaalisti roikun palstalla koko päivän eli duuni on tehtävä tietokoneella ja tottahan toki foorumikin on auki.

Nythän annetaan lähes rajaton sananvapaus kirjoittajille ja hyvä niin, mutta jos tuota sananvapautta pitäisi rajoittaa niin kyllä tällä porukalla saadaan kaikki "asiattomat" keskustelut pois/kuriin. :wink:

Ja meillä on seurantalista jossa on epäilyttävät keskustelut ja niitä sitten tsekkailaan tarkemmin "Isoveli valvoo" :D

Yksi syy rajoittaa modejen määrää on se että mitä enemmän modeja niin sitä laveampi on linja, nyt ollaan aika hyvin samalla aaltopituudella näiden hommien suhteen.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Heti alkuun voisin lausa pari sanasta. Tätä Saabisti porukkaa on helppo kaitsea kun miltein kaikki ovat jo varttuneessa iässä. Meiltä puuttuu kokonaan lippisporukka (jos padea ei lasketa mukaan) joka usein provoaa keskusteluita. Koko tänä aikana mitä minä olen puuhastellut foorumin parissa ei ole tarvinnut kuin muutamaa karannutta aihetta poistaa tai muokata. Kiitos siitä kuuluu teille kaikille. Olette ymmärtäneet kuinka hyvä media netti on tiedon jaossa. Me olemme antaneet keskusteluiden rönsyillä sillä monesti se on vain keventänyt aiheen luettavuutta eli Luca laita vaan väriä teksteihin ei se haittaa. Ainoastaan silloin kun keskustelu keinuvivuista muuttaa lokkien siipin värikirjoon olemme muistuttaneet pienestä paluusta siihen alkuperäiseen aiheeseen.

Minun ainoana ohjenuorana keskusteluissa on ollut Suomen rikoslaki joka kieltää herjaukset, hengen uhkailut ja rasistiset kirjoitukset.

Käyttäkää innokkaasti foorumia ja hakekaa tietoa.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Minä en osallistu oikeastaan lainkaan itse moderointiin, kuin ehkä muitten moderaattoreiden henkisenä tukena. Oma roolini on lähinnä ollut teknisellä puolella.

Muistuttaisin kuitenkin, että jokainen yksittäinen kirjoittaja, joka säheltää, tekee sen omalla nimimerkillään tahraten enintään sen. Pahaa jälkeä syntyy vasta, kun heitetään lisää vettä kiukaalle. Kun huomaatte jonkun loukkaavan teitä tai yhteisöä, ottakaa häneen yhteyttä YV:llä ja keskustelkaa keskenänne asiat halki. Tai sitten vihjaiskaa meille, niin pistämme ketjun tai henkilön tarkkailuun.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

potkuhousu kirjoitti: Meiltä puuttuu kokonaan lippisporukka (jos padea ei lasketa mukaan) joka usein provoaa keskusteluita.
:lol:

Toivottavasti hyvä juttu että myös yks lippisporukan edustaja on mukana valvomassa :roll:

Joo kyllähän noita hommia täällä riittää vaikkakin niinku potkis sano, tätä porukkaa on aika helppo valvoa kun lippispäitä tosiaan itteni lisäksi on vain muutama :D ja nekin vaikuttavat hyvin järkeviltä :D .
Hyvin tää homma on mun mielestä tähän asti toiminu ja en usko että on mitään tarvetta muuttaa systeemi jatkossakaan vaikkakin nyt ehkä on ollu "normaalia enemmän" asian vierestä keskustelua jne...

Jos kaikki vaan koittaa vähän miettiä ennenku kirjottaa juttujaan niin tää homma toimii kyllä hyvin ja päästään eroon noista turhista ja asiattomista viesteistä !

Lippis päähän ja menoks :arrow:
Vastaa Viestiin