kuvan lisääminen?

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
jalhok
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: To Huhti 25, 2013 13:06

kuvan lisääminen?

Viesti Kirjoittaja jalhok »

Tervehdys!Olen tämmönen vanha ukko ja yrittänyt saada kuvia m.ilmoitukseen.Kuvat on kuvat.fi palvelimella.Kerran onnistuin saamaan kuvat ilmoitukseen,en tiedä mitä tein?
Elikkä kun olen saab foorumissa ,ylänauhassa(vai mikä lie)on kuvien tiedot tai linkki vai mikä lie.
Sain sen siniseksi ja olen kirjottanu osoitteen urlin väliin ja yrittäny kaikenmoista,mut kun ei....kele
Lapsukaiset kyllä onnistuu saamaan kuvat,minne kuuluu!!!
Ei kehtaa aina vaivata,joten vahvasta rautalangasta pyydän neuvoja nöyrimmin.


_________
saabin romuja vuodesta -74 alkaen nurkissa.
-pete
"Hirsch"
Viestit: 789
Liittynyt: Pe Touko 29, 2009 10:01
Paikkakunta: Siuntio

Re: kuvan lisääminen?

Viesti Kirjoittaja -pete »

Kun kirjoitat sitä myynti-ilmoitusta, niin sulla on siinä teksti-ikkunan yläpuolella liuta painikkeita. Napsauta sitä "Img"-painiketta. Se lisää kuvaelementin tunnisteet tekstiisi.

Koodi: Valitse kaikki

[img][/img]
Seuraavaksi kopioi sen palvelimella olevan kuvan koko osoite siihen img-tunnisteiden väliin.

Koodi: Valitse kaikki

[img]http://palvelimen_nimi/kuvan_koko_nimi.jpg[/img]
Ennen viestin lähettämistä kannattaa tarkistaa, että homma on oikein. Se onnistuu napsauttamalla tekstiruudun alapuolella vasemmalla olevaa Esikatselu-painiketta.
Onnistuuko noilla neuvoilla?
9-3 SC 1.8t 2006
9-5 SC 2.3t Vector 2002 (vaimon)
Avatar
CDTA
"Hölösuu"
Viestit: 2644
Liittynyt: Pe Kesä 16, 2006 12:24
Paikkakunta: Susiraja

Re: kuvan lisääminen?

Viesti Kirjoittaja CDTA »

Ja kun vielä muistetaan että kuvan koko voi olla korkeintaan 640x480.
jalhok
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: To Huhti 25, 2013 13:06

Re: kuvan lisääminen?

Viesti Kirjoittaja jalhok »

kuvan koko pitäs olla oikea,koska onnistui jo kerran nykyisillä kuvat.fi säädöillä.
Oliskohan mokkulan (saunalahti) hitaudella tässä kohtaa vaikutusta.Laiskistuu usein ja ei näytä sivua.
Sen kerran kun kuvien laitto onnistu,niin kirjoitin http jne. urlin väliin ja painelin jotain ja hups linkki muuttu siniseksi.
Täytyy harjotella illalla!
väizki
"Kaasari"
Viestit: 24
Liittynyt: Ke Syys 12, 2012 16:08

Re: kuvan lisääminen?

Viesti Kirjoittaja väizki »

avaa kuva kuvat.fi palvelussa sisäänkirjautuneena isoksi, alareunassa on painike, jonka kuvake on sellainen oikealle kiertävä nuoli. Hiiri siihen päälle, avautuu valikko josta klikkaat "copy to clipboard" avautuvasta valikosta kopioit sen (naurettavan pieneen kuvakokoon) viittaavan linkin ja laitat sen siihen img tägien väliin.

Kuva

kaboom kuva on esillä 8)
Saab 9-5 Aero Wagon -05
BMW E12 525A -75
E30 SaaBmw 323tic

Ex:E39 530DA, 2xE30 316i, E30 327, E36 316i, Saab 9000, Volvo 740, Pajero, MB 124 230E
kuvat.fi
jalhok
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: To Huhti 25, 2013 13:06

Re: kuvan lisääminen?

Viesti Kirjoittaja jalhok »

Kiitos neuvoista! Täytyy harjoitella.Eilen illalla netti jähmetty taas sen verran,että psyyken romahtamisen pelossa sammutin aparaatin.
jalhok
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: To Huhti 25, 2013 13:06

Re: kuvan lisääminen?

Viesti Kirjoittaja jalhok »

[quote="väizki"]avaa kuva kuvat.fi palvelussa sisäänkirjautuneena isoksi, alareunassa on painike, jonka kuvake on sellainen oikealle kiertävä nuoli. Hiiri siihen päälle, avautuu valikko josta klikkaat "copy to clipboard" avautuvasta valikosta kopioit sen (naurettavan pieneen kuvakokoon) viittaavan linkin ja laitat sen siihen img tägien väliin.



pahvipää täällä taas.Mulla löytyy kuvien alta nuoli,mutta se vaan pyörittelee kuvaa.Olisko siinä tarkotus siirtää kuva kerrallaan?
Sain luultavasti kuvia myydään varaosia osastoon,kirjoittamalla osoitteen täkien väliin.Saattaa olla että en tajunnut kuvien näkyvän vasta esikatselussa....
väizki
"Kaasari"
Viestit: 24
Liittynyt: Ke Syys 12, 2012 16:08

Re: kuvan lisääminen?

Viesti Kirjoittaja väizki »

Tommosesta mä sen löydän jos yhden kuvan kerrallaan lisään:

Kuva
Saab 9-5 Aero Wagon -05
BMW E12 525A -75
E30 SaaBmw 323tic

Ex:E39 530DA, 2xE30 316i, E30 327, E36 316i, Saab 9000, Volvo 740, Pajero, MB 124 230E
kuvat.fi
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: kuvan lisääminen?

Viesti Kirjoittaja core2 »

Jonkun kuvapalvelun kauttahan pystyy lisäilemään aika monta samaan viestiin peräkkäin ja rinnakkain kuten kuvat mun 99:tä joka sai hiukan kolhuja metsässä:

Kuva
Kuva
Kuva Kuva
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
jalhok
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: To Huhti 25, 2013 13:06

Re: kuvan lisääminen?

Viesti Kirjoittaja jalhok »

väizki kirjoitti:Tommosesta mä sen löydän jos yhden kuvan kerrallaan lisään:

Kuva
Aina oppii uutta!
Vastaa Viestiin