Miksi näin

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
Reetu

Miksi näin

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Muutamia kertoja kun yrittää tänne tulee seuraavanlainen ilmoitus.

phpBB : Critical Error

Could not connect to the database
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

tietokanta on kaatunut ja se kestää aina muutaman minuutin uudelleen käynnistää.

Asiasta ollaan käyty keskustelua palveluntarjoajan kanssa.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Mulle on silloin tällöin tullut tuo sama viesti, kun olen yrittänyt lähettää viestiä. Yllättäen se tulee yleensä silloin, kun on juuri kirjoittanut pitkät "litanjat" tekstiä ja kaikki menee hukkaan yhdellä napin painamisella. Siksi täytyykin aina silloin tällöin ottaa tekstistä kopio Wordiin, jotta ei tarvitse alkaa kirjoittamaan kaikkea alusta, sillä se vasta v*tutt** oikein kunnolla :evil:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2520
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Turbo Sensonic kirjoitti:Mulle on silloin tällöin tullut tuo sama viesti, kun olen yrittänyt lähettää viestiä. Yllättäen se tulee yleensä silloin, kun on juuri kirjoittanut pitkät "litanjat" tekstiä ja kaikki menee hukkaan yhdellä napin painamisella. Siksi täytyykin aina silloin tällöin ottaa tekstistä kopio Wordiin, jotta ei tarvitse alkaa kirjoittamaan kaikkea alusta, sillä se vasta v*tutt** oikein kunnolla :evil:
Tämä on tullut itsekkin opittua kantapään kautta. Aluksi otin tekstin leikepöydälle ennen kun painoin "lähetä". Jos selain kaatuu niin tämäkään ei aina riitä. :x

Mulla on sama "tuplavarmistusmetodi" nykyään käytössä: tekstit notepadiin talteen ennen lähetystä
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Okei kiitoksia tiedosta :roll:
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Operaa käyttäessä ei ole tuotakaan ongelmaa. Jos tietokanta kaatuu, saa tekstin talteen painamalla back ja kopioimalla sen. Jos taas selain kaatuu, niin Opera osaa jatkaa siitä mihin on jäänyt :)
BMW 320dA Coupe LCI
Vastaa Viestiin