mikäköhäm tätä foorumia vaivaa...

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

mikäköhäm tätä foorumia vaivaa...

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Olin äske jonkun 5-6tuntia täällä ja sitten kävin välillä SP:en sivuilla. Kun kirjauduin ulos lukemattomia viestejä jäi aika paljon mutta kun palasin just takas n.10min tauon jälkeen niin ei ollu enää yhtään lukematonta viestiä. Ja viestijen paikat vaihtelee paikkaansa kummallisesti, ku äsken lähin niin olin toisena viestin lähettäjä aiheessa mutta nyt olin kolmantena. Ei nuo viat sinäänsä vaivaa mua mutta aattelin vaan ilmottaa moderaatoreille ja ylläpitäjille aiheesta. Onko muilla tapahtunu moista ilmiötä?
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Hmm kertokaa kaikki kummallisuudet tänne niin pääsemme niihin käsiksi. Täytyy tukii tota. Olen nimittäin huomannut itse samaa eli lukemattomat viestit menevät luetuiksi jos käyn jossain muualla netissä välillä.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: mikäköhäm tätä foorumia vaivaa...

Viesti Kirjoittaja Vigge »

900aero-84 kirjoitti:Olin äske jonkun 5-6tuntia täällä ja sitten kävin välillä SP:en sivuilla. Kun kirjauduin ulos lukemattomia viestejä jäi aika paljon mutta kun palasin just takas n.10min tauon jälkeen niin ei ollu enää yhtään lukematonta viestiä.
Siis tää foorumi toimii mun käsittääkseni niin että se näyttää viime visiittisi jälkeen tulleet uudet viestit. Eli jos olet loggautunut sisään niin kaikki lukemattomat viestit merkataan luetuiksi, kun loggaat taas ulos.
Ja jos uusia viestejä ei tolla välillä kun olet poissa ole tullut, niin kaikki foorumit näyttää "ei uusia".
900aero-84 kirjoitti: Ja viestijen paikat vaihtelee paikkaansa kummallisesti, ku äsken lähin niin olin toisena viestin lähettäjä aiheessa mutta nyt olin kolmantena. Ei nuo viat sinäänsä vaivaa mua mutta aattelin vaan ilmottaa moderaatoreille ja ylläpitäjille aiheesta. Onko muilla tapahtunu moista ilmiötä?
Yks mikä aiheuttaa tämän tyyppisen ongelman on käyttäjien "käyttäjätiedoista" löytyvä aikavyöhyke.
Aika pitäisi olla asetettu GMT+2, koska olemme Suomessa. Jos tämä on valittu väärin kirjautuu viestit boardille ko. aikavyöhykkeen mukaan.
GMT +1 viestit kirjautuu tunnin etuajassa boardin kelloon nähden.
Mä en ole ihan selvillä missä menee vipuun, mutta tiedän että jossain tilanteessa vika johtuu tästä.
#1730
500whp.net member
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

no katohan perhana se aika systeemi oli GMT+3. Ni oliko se sitten mun osalta nää sivut tunnin myöhässä muihin verrattuna. Sikse varmaa teki semmosenkin että välillä tuli uusia viestejä sillä tahilla ettei kerenny toisia lukea loppuun ku tuli uutta tilalle. Ja sit saatto mennä piiitkä aika ennenku tuli taas viestejä vaikka käyttäjiä oli miltei pari kymmentä.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
KariM
"Kaasari"
Viestit: 26
Liittynyt: Ma Loka 06, 2003 14:59

Re: mikäköhäm tätä foorumia vaivaa...

Viesti Kirjoittaja KariM »

Vigge kirjoitti:
Siis tää foorumi toimii mun käsittääkseni niin että se näyttää viime visiittisi jälkeen tulleet uudet viestit. Eli jos olet loggautunut sisään niin kaikki lukemattomat viestit merkataan luetuiksi, kun loggaat taas ulos.
Tuo kai se idea on. Minen vaan tiedä miten tuo toteutetaan, kun käytän tuota "pysy aina kirjautuneena" -toimintoa, eli en loggaa koskaan ulos. Eli mistä se boardi huomaa kun lähden surffaamaan muualle? Maallikolle hämmästyttävää on myös se että systeemi toimii jopa kahdelta eri koneelta vuorottain käytettynä :o

Viestejä tosin tulee nykyään sellaista tahtia, etten ole kiinnittänyt huomiota mahdolliseen outoon järjestykseen.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Kas maailmassa monta on ihmellistä asiaa :lol: :lol: :lol:
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Eilen tuli mulle viesti että hotmailiin että sinulle on tullut viesti saabclubin blaa blaa blaa terveisin saabclub, mutta ei mitään viestiä näkyny täällä.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

900aero-84 kirjoitti:Eilen tuli mulle viesti että hotmailiin että sinulle on tullut viesti saabclubin blaa blaa blaa terveisin saabclub, mutta ei mitään viestiä näkyny täällä.
Samma här!

Ilmoituksia kolme, mutta viestejä vain kaksi :roll:
#1730
500whp.net member
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Mulle tuli myös ilmoitus viestistä jota ei löydy. Kolmesta viestistä ilmoitus kaksi löytyi.
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Huomasin tossa äsken taas yhen pikku jutskan ku kattelin noita käyttäjä tietoja. Kun katson ei kirjaantuneen omia käyttäjä tietoja niin ei näy sähköposti osotetta, mutta kun painan tosta ylhäältä käyttäjätiedot painiketta niin silloin siellä lukee sähköpostin kohdalla mrniceguy_cs@hotmail.com vai kuulukohan sen näkyäkkään ku näytä näkyvän muillakaan.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

900aero-84 kirjoitti:Huomasin tossa äsken taas yhen pikku jutskan ku kattelin noita käyttäjä tietoja. Kun katson ei kirjaantuneen omia käyttäjä tietoja niin ei näy sähköposti osotetta, mutta kun painan tosta ylhäältä käyttäjätiedot painiketta niin silloin siellä lukee sähköpostin kohdalla mrniceguy_cs@hotmail.com vai kuulukohan sen näkyäkkään ku näytä näkyvän muillakaan.
Löytyypi käyttäjäteidoista tällainen namiska

Näytä aina sähköpostiosoitteeni: Kyllä Ei
Default on säädetty asentoon ei.
Vaihtamalla tähän kyllä, niin osoite tulee "yleiseen jakoon"
#1730
500whp.net member
Vastaa Viestiin