off topic ilmoitukset

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

off topic ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja lucaf »

terve!

Ehdotan:

..että off-topic osto/myynti -ilmoitukset laitettaisiin off-topic otsikon alle, ja "muut osto/myynti" otsikko pidettäisiin saab-aiheisena.
Viimeksi muokannut lucaf, Ke Kesä 27, 2007 14:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Minä ehdotan vuorostani että pidetään Saabklubin foorumi Saab-asiassa, siis off-topic ilmoitukset vaikkapa keltaiseen pörssiin.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

mä en lähtis ihan noin rankasti säätelee ilmotuksia koska meillä on jäseniä joilla on useimpiakin automerkkejä ja jotka haluu myydä tuotteensa juuri tälle porukalle koska luottamus meidän kesken on suurempi kuin esim keltaisessa pörssissä. Tuntuu ainakin turvallisemmalta myydä tälle porukalle koska tietää että toisessa päässä tuskin on tommi joka ostaa mutta ei maksa. Mutta katsellaan nyt eka puolivuotta millaseksi toi myyntipalsta muodostuu. JOs menee ihan kirjavaksi Ford kaupaksi niin sitten iskee sensuuri ja muutetaan käytäntö.

Joka tapauksessa hyvä että forum herättää mielipiteitä ja kritiikkiä. Kaikkia ehdotuksia otetaan vastaan :wink: ja katsotaan onko niihin tarvetta juuri sillä hetkellä. Tämä palsta elää ja muokkautuu varmaankin vielä ens kesään mennessä. Tällä hetkellä minun mielestä nykyinen jaoittelu on toiminut varsin mallikkaasti. Antakaa palautetta tulla tuutin täydeltä. Käyttäjien kokemuksia kuullaan mielellään niin kehut kuin haukutkin.

Esimerkki myynnin tehokkuudesta:
(Mä möin ne lippikset yhden klubilaisen kautta eteenpäin joka oli lukenut mun ilmon. Olen ilmoitellut keltaisessa pörssissä ja ties missä mutta tämä meidän myynti palsta toimi paljon tehokkaammin.)
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

potkuhousu kirjoitti:mä en lähtis ihan noin rankasti säätelee ilmotuksia koska meillä on jäseniä joilla on useimpiakin automerkkejä
Höh :?: Mitäs "TODELLISIA SAABISTEJA" ne sellaiset on? :wink:

No huumorinkukka, eli älkää vetäkö hernettä nenään :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

potkuhousu kirjoitti: Esimerkki myynnin tehokkuudesta:
(Mä möin ne lippikset yhden klubilaisen kautta eteenpäin joka oli lukenut mun ilmon. Olen ilmoitellut keltaisessa pörssissä ja ties missä mutta tämä meidän myynti palsta toimi paljon tehokkaammin.)
Ok, mutta voisiko tuossa tapauksessa siirtää sen paisuneen lippiskeskustelun (kun tavoite on jo toteutunut) olemassaolevaan off-topic ryhmään. Off-topic aiheiden paisuminen saab-ryhmissä vesittää osaston mielenkiintoa aika tehokkaasti, (itse en ole jaksanut enää käydä siellä tsekkailemassa kun saab-stuffin suhteellinen osuus vähentynyt rajusti) mutta tämä siis vain minun näkökulma.

Vai olisiko parempi ehdotus tehdä selkeät ryhmät; offtopic kauppatori erikseen. Mua ainakin häiritsee se ajatus että jatkossa saab-kamaa joutuisi penkomaan kymmenien off-topic ilmoitusten seasta. Saabismiin erikoistuneen palstan idea on tällöin hävinnyt.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Luca sulla on pointtia tossa, täytyy katsella kuinka ton muuttaisi.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

potkuhousu kirjoitti:Luca sulla on pointtia tossa, täytyy katsella kuinka ton muuttaisi.
Voisko olla Saabin myyntipalstat omanaan, ja "muu roina" sais oman palstan?

PS. Itsekkös olet pikku "pullasormilla" leiponnut oikein komeen pippakakku-torpan :lol:
Vielä kun kyhäät Aeron siihen kuusen juurelle ni avot! :wink:

EDIT:
Kuustahan siin ei taida ollakaan, lait Aero sitten komean hepan viereen ikäänku kaveriksi sille :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

ite ite mä sen tein ja taikinaa on vielä pakkasessa. Uskaltaiskohan sitä ehdottaa, "tehdään piparkaksuta meidän auto ja laitetaan sokerikuorrutuksella ikkunat ja kaikki aluvanteet" vastaus veikkaus olisi suunnilleen näin "LÄPS LÄPS" johon mä vastaan "AUTS anteeksi, mä vaan ehdotin"

Ja siihen kukkapurkkimyyjäisiin voisi todellakin tehdä uuden kategorian.

EDIT: No nyt laitoin erikseen myyntipaikat.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

Oho, nopeata toimintaa. Olisko vielä paha rasti jos muut markkinat osastolta siirtäisi saab-aiheiset topicit tuonne "myydään saab-osat" osiolle?? Sittenhän tuo jo hipoo täydellisyyttä.

vitsi, tulee suorituspaineita kun pojalle lupailin tehdä piparitaloa viikonloppuna...
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

joo mä käyn kahlaamassa ton läpi ja täydellisyyteen me pyritäänkin.

Luca se piparitalo on ihan helppo nakki, kato nyt muakin ja mun taloa. Se on aika pro vaikka ite sen sanonkin. :D
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

potkuhousu kirjoitti: Luca se piparitalo on ihan helppo nakki, kato nyt muakin ja mun taloa. Se on aika pro vaikka ite sen sanonkin. :D
Ai hitsi, ja nyt en voi vedota siihenkään ettei ole lämpimiä tiloja missä toimia....kyllä mä siihen pystyn 8)
Vastaa Viestiin