Avatar-keskustelu (pätkästy muualta)

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
Avatar
CDTA
"Hölösuu"
Viestit: 2648
Liittynyt: Pe Kesä 16, 2006 12:24
Paikkakunta: Susiraja

Viesti Kirjoittaja CDTA »

Haksu: Eikä tuo sinun vilkkuva avattaresi ole ihan parhaimmillaan tässä viestiketjussa.

Enkä suinkaan kyseenalaista lahjakkuuttasi :wink: :lol:
Haksu
"Viggen"
Viestit: 601
Liittynyt: Su Huhti 17, 2005 03:17
Paikkakunta: Vehmersalmi

Viesti Kirjoittaja Haksu »

CDTA kirjoitti:Haksu: Eikä tuo sinun vilkkuva avattaresi ole ihan parhaimmillaan tässä viestiketjussa.

Enkä suinkaan kyseenalaista lahjakkuuttasi :wink: :lol:
Ei saata olla mutta en muuttamaankaan sitä lähde. :?:
Jäsen 2762 "Jälleen palattu Saab kantaan"
Avatar
CDTA
"Hölösuu"
Viestit: 2648
Liittynyt: Pe Kesä 16, 2006 12:24
Paikkakunta: Susiraja

Viesti Kirjoittaja CDTA »

Haksu kirjoitti:Ei saata olla mutta en muuttamaankaan sitä lähde. :?:
Sori! Nyt voi mennä uuden moden kurmootamiseks(sellainen ei ole tarkoitus), muttaaa.... Nyt olet kuitenkin meille muille esimerkkinä, niin tarkistaisitko mitä ohjeistetaan avataren tiedostokoosta, joo ja tiedän ettei minunkaan leveys x korkeus sovi rajoihin, mutta koko helpostikkin. :wink: Että miksikö moiset säännöt on luotu...en minä vaan tiedä :roll: :D
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Siirsin tämän keskustelun pätkän pois tuolta Juice-topicista. Ylläpidon linjasta voisin sen verran kaikkia valottaa, että aihe-rajauksena on hyvä maku ja koko-rajoituksena, ettei se häiritse keskustelua. Mikäli avatarit eivät pysy siisteinä, voidaan ylläpidon toimesta rajat asettaa. Ensimmäiseksi kuitenkin lähestymme yksittäisiä kirjoittajia kehotuksella, mikäli katsomme, että avatarissa on jotain vikaa.

80x80 pikselin koko-suositus tulee tiettävästi phpBB2:n suosituksesta eikä sitä ole editoitu erikseen tälle foorumille. Se on kuitenkin aika pieni, joten katsoisin, että esim tuo omani 120 pikselin leveys ei vielä häiritse lukemista ja autoista saa jo jotenkin selvää. Toki jokainen voi tänne nyt ladella mielipiteensä.

Ja muistakaa, että avatar paljastaa aika paljon itse kirjoittajasta 8O
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

jariha kirjoitti:
Ja muistakaa, että avatar paljastaa aika paljon itse kirjoittajasta 8O
Ai paljastaa.. No, onneksi en kuitenkaan liiku livenä pää kaljuna, muna kädessä ja muikea ilme naamalla :lol:
Avatar
patse
"Saabisti"
Viestit: 2106
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:18
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja patse »

Joku raja sentään.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=28192
Tuosta ylhäältä napattu.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Haksu
"Viggen"
Viestit: 601
Liittynyt: Su Huhti 17, 2005 03:17
Paikkakunta: Vehmersalmi

Viesti Kirjoittaja Haksu »

Tuo avatar vaan sopii hyvin minuun ja harjoittamaani ammattiin(Sairaanhoitaja ,Psykiatria).............toki vaihdan sen jos ylläpito katsoo sen olevan sopimaton ja mauton tänne.

Haksu
Jäsen 2762 "Jälleen palattu Saab kantaan"
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Mielestäni paras olisi, jos jokaisella olisi samankokoinen avatar, mutta ei taida toimia käytännössä
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
jarip
"Kaasari"
Viestit: 19
Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 13:53

Viesti Kirjoittaja jarip »

Turbo16 kirjoitti:Mielestäni paras olisi, jos jokaisella olisi samankokoinen avatar, mutta ei taida toimia käytännössä
Mielestäni kaikkein paras olisi, jos itse kukin voisi oman halunsa mukaisesti määritellä, näytetäänkö noi avatarit vai ei.
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

jarip kirjoitti: Mielestäni kaikkein paras olisi, jos itse kukin voisi oman halunsa mukaisesti määritellä, näytetäänkö noi avatarit vai ei.
tämä olisi maino ominaisuus. jos olen ymmärtänyt oikein, tekniikka ei sitä mahdollista.
vähän tätä ominaisuutta matkiva löytyy IExplorerista ainakin "älä näytä kuvia", mutta sitä on turhauttavaa käydä rukkaamassa päälle ja pois ja aiheisiin liitettyjen kuvien näkeminenkin estyy silloin.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Vastaa Viestiin