Saab-markkinat-osio

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
Aaviita
"Hirsch"
Viestit: 917
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 18:31
Paikkakunta: 33310

Re: Saab-markkinat-osio

Viesti Kirjoittaja Aaviita »

lucaf kirjoitti:
MacTurbo kirjoitti:Minä toivoisin että kaikki kävisivät poistamassa turhat ilmoitukset.
Ts. jo ostettujen osien ostoilmoitukset, sekä ilmoitukset jotka koskevat jo "hukattuja" autoja :)
samaa toivon itsekin. en ymmärrä miksi jotkut jälkeenpäin käyvät muokkaamassa "myyty", kun oikea toimienpide olisi poistaa ilmoitus.
Minä otin tuon "myyty"-käytännön senjälkeen kun olin myynyt tavaran, niin tuli vielä kyselyä, et mihin se ilmoitus on hukkunut. Olin siis poistanut koko milmon samantien. Ja tuo käytäntö parilla muullakin foorumilla joilla vierailen. Mutta jos tuo on huono systeemi, niin tästä lähtien poistan ilmoituksen heti kun tavara omyyty.
Avatar
Mawerick
"Hölösuu"
Viestit: 4209
Liittynyt: Pe Loka 31, 2003 13:30
Paikkakunta: Yläne

Re: Saab-markkinat-osio

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

Pitäisköhän selvyyden vuoksi tehdä seuraava muutos:
Myydään ja ostetaan autot

Myydään ja ostetaan. Osat ja tarvikkeet
muotoon
Myydään ja ostetaan Saabit

Myydään ja ostetaan. Saabien osat ja tarvikkeet
Vai? Tiedän kyllä että osio on nimeltään Saab-markkinat mutta kun tuppaa noita kaikenlaisia voortien ja epsanjalaisten myynti-ilmoja olemaan Autojen myyntipuolella...
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
IamTheStig
"Aero"
Viestit: 372
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 00:22
Paikkakunta: Espoo

Re: Saab-markkinat-osio

Viesti Kirjoittaja IamTheStig »

Mawerick kirjoitti:Pitäisköhän selvyyden vuoksi tehdä seuraava muutos:
Myydään ja ostetaan autot

Myydään ja ostetaan. Osat ja tarvikkeet
muotoon
Myydään ja ostetaan Saabit

Myydään ja ostetaan. Saabien osat ja tarvikkeet
Vai? Tiedän kyllä että osio on nimeltään Saab-markkinat mutta kun tuppaa noita kaikenlaisia voortien ja epsanjalaisten myynti-ilmoja olemaan Autojen myyntipuolella...

Tai eriksen Autot ja Muut :mrgreen:

Monissa näyttäis olevan, niin että on esim.

Myydään/Ostetaan Saabit
Myydään - Saabien osat
Ostetaan - Saabien osat

Muut autot
Muut autot - osat ja tarvikkeet

Muut (autoihin liittymättömät tarvikkeet jne)

BTCF:llä näytti olevan vanteet ja renkaat vielä erikseen, koska se on ilmeisesti aika vilkas osio. Muilla käyttämilläni forumeilla en o moista nähnyt.

Pakollinen HP otsikossa olis ehkä hieman selventävä (käytössä ainakin sammy's ATV-palstalla) ja itselleni ei o oikeen koskaan avautunut toi, että myyntipalstalla ei saa kommentoida. Ymmärrän sen osittain, mutta monelle henkilölle samaan kysymykseen vastaaminen ei aina aiheuta kaikille myyjille näemmä ahaa-reaktiota päivittää myynti-ilmoitustaan :mrgreen:
Ässä
"Hölösuu"
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2003 07:59
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Saab-markkinat-osio

Viesti Kirjoittaja Ässä »

Markkinat toimivat mielestäni hyvin nykyisellään, mutta samojen viestien jatkuva lähettäminen on ärsyttävää. Jos ei niitä romuja ole joku parissa vuodessa ostanut, niin kannattaako spämmätä koko ajan foorumia??? :wink:
Ostan: 2-tahti Saab

#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989,
Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
tokahaik
Matalapaineturbo
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 19:07
Viesti:

Re: Saab-markkinat-osio

Viesti Kirjoittaja tokahaik »

Ässä kirjoitti:Markkinat toimivat mielestäni hyvin nykyisellään, mutta samojen viestien jatkuva lähettäminen on ärsyttävää. Jos ei niitä romuja ole joku parissa vuodessa ostanut, niin kannattaako spämmätä koko ajan foorumia??? :wink:
Jos hintoja laskee kun ilmoituksen laittaa uudestaan niin mielestäni ihan OK. Itse olen ainakin näin saanut kahden edellisen viikon aikana aika kasan osia kaupaksi.
Vastaa Viestiin