Offtopicina noista lainauksista ne periaatteet, jotka minä olen sisäistänyt säännöistä ja moderaattorien ohjeista: turhaa lainaamista tulee välttää.
Turhaa lainaamista on esim. edellisen viestin lainaaminen kokonaan, koska on luonnollista, että kirjoitus on nimen omaan vastaus tai kommentti edelliseen viestiin. Tätä moni tehostaa fiksusti ^-merkillä kirjoituksen alussa (ja ^^-merkeillä jos vastaa viimeistä edelliseen jne.).
Edellisestä viestistä voi kuitenkin valikoiden lainata esim. tietyn kohdan, jos haluaa selventää vastaavansa juuri siihen. Muita kuin edellisiä viestejä voi lainata sääntöjen puitteissa vapaammin, kunhan välttää turhan pitkiä lainauksia.
Fiksummat korjatkaa jos levitän tässä nyt sääntöjen vastaisesti väärää tietoa

Itselleni on lähes se ja sama miten täällä edellisiä kirjoituksia lainaillaan, enkä muistaakseni ole ketään koskaan lainauskäytännöistä läksyttänyt.
Mennään kuitenkin itse asiaan:
Kellään ei taida olla kunnon kuvaa siitä, mitä NEVS nyt aikoo. Yhtiöllä on viimeisen parin vuoden aikana, eli rahoituskriisin alusta asti ollut kasa erilaisia suunnitelmia mm. sopimusvalmistuksesta, täydestä automallistosta Phoenixiin perustuen jne. Alkaa näyttää siltä, että autojen keulalla ei tule lukemaan Saab (mikään ei kuitenkaan ole varmaa), toisaalta firman sivut löytyvät edelleen osoitteesta http://www.saabcars.com ja etusivuilla komeilee eräs vuonna 2002 myyntiin tullut automalli, mutta viime vuoden malliasussa. Aika sekalaisen kokonaiskuvan saa siitä mitä aiotaan.
Edelleenkin yhtiöllä lienee aikomuksena saattaa tuotantoon ja myyntiin sähköauto, joka perustuu Phoenix Platformiin? Mutta sanoisin että kokonaisuutena yhtiön ja tehtaan suunnitelmista tuntuu juuri nyt olevan saatavilla vähemmän tietoa kuin koskaan ennen.
Rauhaa ja rakkautta kaikille. Eiks?