Sitä paitsi huoltoverkosto on ainakin toistaiseksi laajempi kuin Teslalla, enkä ole myöskään toistaiseksi kuullut Polestarilta samanlaisia laatuongelmia kuin Teslalla on ollut.
Jep, tämäkin on selvä etu Polella, sen merkkihuolto on ainakin täällä Volvon marmorilla. Viimeksi kun kävin kyseisellä pajalla, niin joku polle oli taka-akseli irrallaan nosturilla, mutta ehkä se oli joku renkaanvaihtoon liittyvä toimenpide Ainakin paikallinen hinurikuski kehui, että aika usein on pitänyt kuskata Tesloja lavetilla Jyväskylästä Tampereen ja Helsingin korjaamoille...
Nyt on Nevs velaton yritys, kaikki laskut maksettu. 17 Nevsin entistä työtekijää on siirtynyt Polestarin leipiin ja lisää varmasti tulevaisuudessa. Kesälomiin mennessä olis tarkoitus ratkaista tehdas tilojen tulevaisuus.
Kirjoittaa TTELA 19:41 - 20 apr, 2023.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Nyt on Nevs velaton yritys, kaikki laskut maksettu. 17 Nevsin entistä työtekijää on siirtynyt Polestarin leipiin ja lisää varmasti tulevaisuudessa. Kesälomiin mennessä olis tarkoitus ratkaista tehdas tilojen tulevaisuus.
Kirjoittaa TTELA 19:41 - 20 apr, 2023.
Ei voi todeta muuta kuin että ihme meininkiä. Tilk olisi käsitykseni mukaan ollut myymässä yritystä, niin sen sijaan se päätettiin ajaa alas
Nyt on Nevs velaton yritys, kaikki laskut maksettu. 17 Nevsin entistä työtekijää on siirtynyt Polestarin leipiin ja lisää varmasti tulevaisuudessa. Kesälomiin mennessä olis tarkoitus ratkaista tehdas tilojen tulevaisuus.
Kirjoittaa TTELA 19:41 - 20 apr, 2023.
Ei voi todeta muuta kuin että ihme meininkiä. Tilk olisi käsitykseni mukaan ollut myymässä yritystä, niin sen sijaan se päätettiin ajaa alas
Huonopa se on myydä, jos ei löydy ostajia, jotka haluaa maksaa jotatkin. Tämä Sango seikkailu on ollut pitkäaikaista rahaa kuluttavaa kehitystyötä, ilman että tuotteille olisi ollut varmaa asiakas pohjaa.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Nyt on Nevs velaton yritys, kaikki laskut maksettu. 17 Nevsin entistä työtekijää on siirtynyt Polestarin leipiin ja lisää varmasti tulevaisuudessa. Kesälomiin mennessä olis tarkoitus ratkaista tehdas tilojen tulevaisuus.
Kirjoittaa TTELA 19:41 - 20 apr, 2023.
Ei voi todeta muuta kuin että ihme meininkiä. Tilk olisi käsitykseni mukaan ollut myymässä yritystä, niin sen sijaan se päätettiin ajaa alas
Huonopa se on myydä, jos ei löydy ostajia, jotka haluaa maksaa jotatkin. Tämä Sango seikkailu on ollut pitkäaikaista rahaa kuluttavaa kehitystyötä, ilman että tuotteille olisi ollut varmaa asiakas pohjaa.
Kyllä mä ihmettelen kuka haluaa tuollaista jaettua "robottiautoa" koronapandemian jälkeen. Siinä vaiheessa olisi pitänyt lopettaa koko projekti.
Ainoa missä tuollaiselle voisi olla käyttöä on maaseutu, missä ei ole julkista liikennettä - ihan niinkuin meillä mökillä Päijät-Hämeessä.
Saabplanetin artikkelissa sanotaan:
"According to Nina Selander, the recently appointed CEO of NEVS, It appears that the PONS project, which was previously a recognizable project for NEVS, no longer has prospects due to its high costs. However, the NEVS Emily GT, which carries the genes of Saab in a different way, seems to be continuing in some capacity."