Uusi konsepti Geneveen 2006
Ja samalla hetkellä kun auto rullasi kuolaavien toimittajien eteen ilmestyivät pressit:
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... s_saab.php
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... ummary.pdf
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... oncept.pdf
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... terior.pdf
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... erieur.pdf
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... rtrain.pdf
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... _brand.pdf
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... h_spec.pdf
Joku jolla on tunnarit gm:n mediaa voisi linkittää kuvat sieltä.
--------------------------
Autoweekin juttu, en tiedä onko jotain etukäteis informaatiota mitä jaettu.
Mukana pieni kuvagalleria.
"Lo admits this project, which he has worked on for more than a year, has been a great deal of fun."
http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... 24001/1061
------------
Talletetun julkistamistilaisuuden näkee tätä kirjoittaessa parhaiten menemällä http://www.saabusa.com ja klikkaamalla asiaan viittaavaa linkkiä.
Ei toimi välttämättä firefoxilla.
-----------------
Toimittajan ottama kuva mittaristoista
http://www.thecarconnection.com/images/ ... UODYED.jpg
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... s_saab.php
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... ummary.pdf
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... oncept.pdf
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... terior.pdf
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... erieur.pdf
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... rtrain.pdf
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... _brand.pdf
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... h_spec.pdf
Joku jolla on tunnarit gm:n mediaa voisi linkittää kuvat sieltä.
--------------------------
Autoweekin juttu, en tiedä onko jotain etukäteis informaatiota mitä jaettu.
Mukana pieni kuvagalleria.
"Lo admits this project, which he has worked on for more than a year, has been a great deal of fun."
http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... 24001/1061
------------
Talletetun julkistamistilaisuuden näkee tätä kirjoittaessa parhaiten menemällä http://www.saabusa.com ja klikkaamalla asiaan viittaavaa linkkiä.
Ei toimi välttämättä firefoxilla.
-----------------
Toimittajan ottama kuva mittaristoista
http://www.thecarconnection.com/images/ ... UODYED.jpg
Viimeksi muokannut TuuSaR, Ti Helmi 28, 2006 10:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Toimiiko suorat linkit, jos ei ole tunnareita? Mulla ei ole kotisivutilaa, minne näitä heitellä, joten jos linkit ei pelitä, joku paremmilla vermeillä varustettu auttakoon!
Eka itse autoa esittävä kuva löytyy linkistä:
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... 200892.jpg
Ja viimeinen kuva on:
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... 200942.jpg
EDIT: jälkimmäinen linkki korjattu!! Sorry sekoiluni.
Ja melkein kaikki numerot noiden väliltä löytyvät. Medium-sanan tilalle linkissä high, niin saa todella komean resoluution.
Siisti kiesi, sääli ettei ole suunniteltukaan tuollaisena tuotantoon...
Eka itse autoa esittävä kuva löytyy linkistä:
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... 200892.jpg
Ja viimeinen kuva on:
http://media.gmeurope.geneva2006.achtg. ... 200942.jpg
EDIT: jälkimmäinen linkki korjattu!! Sorry sekoiluni.
Ja melkein kaikki numerot noiden väliltä löytyvät. Medium-sanan tilalle linkissä high, niin saa todella komean resoluution.
Siisti kiesi, sääli ettei ole suunniteltukaan tuollaisena tuotantoon...
Viimeksi muokannut Toby, Ti Helmi 28, 2006 11:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Video Genevan lanseerauksesta: http://gmtv.feedroom.com/iframeset.jsp?ord=707642
...sekä DrBoost:in antamat tiedot stcs:lle:
Hej !
Motor:
Saab BioPower 2,8-liters helaluminium V6-motor längsmonterad bakom
framaxeln
Maxeffekt 400 hk vid 5 000 r/min.
Max vridmoment 500 Nm från 2 000 rpm.
Kompression 12:1.
Bränsle E100 (ren Bioetanol).
Variabla ventiltider (insug och avgas)
2x Turboaggregat med variabel turbingeometri.
Max laddtryck 1,0 bar.
Torrsumpsmörjning.
Transmission:
Fyrhjulsdrift med variabel kraftfördelning mellan fram- och bakaxel.
Sjuväxlad automatiserad manuell växellåda med sekventiell växling via paddlar på ratten.
Prestanda (beräknade):
0-100 km/h: 4,9 sekunder
Toppfart: 250 km/h (begränsad)
-
- "Kaasari"
- Viestit: 44
- Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 09:43
- Paikkakunta: Paimio
- Viesti:
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Kyllähän 9-3 SportCombissa on aika voimakkaasti 9-3X:n muotoja, mutta se kaikkein olennaisin juttu tietysti unohtui eli olisi tärkeää saada nelivetoinen Saab tuotantoon ASAP.Nyyrikki kirjoitti:Toivottavasti ei painu unholaan niin kuin edelliset kauniit konseptit 9x ja 9-3x.
Kuinka moni muistaa joku aika sitten netissä kiertäneet hahmotelmakuvat tulevasta 9-5:stä, joita väitettiin Michael Mauerin viimeisiksi töiksi Saabilla. Minusta tässä Aero-X.ssä on aika paljon samaa henkeä kuin niissä eli kun tuosta taas nappaa muutaman oleellisen osan (maski, tuulilasi, perän sivuprofiili, takapaneeli...) niin siitähän se seuraavan polven iso Saab sitten alkaa löytyä.
Silti koko GM Europen kannalta olisi hienoa, jos Saabilla joskus olisi tällainen kaksipaikkainen "ekomuskelimalli" ihan tuotannossakin. Eihän tuosta volyymimallia voi koskaan tulla, mutta jos auto olisi muodon lisäksi myös teknisesti riittävän kiinnostava, vaikutus koko merkin myyntikäyrään voisi olla merkittävä.
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
pitäiskö ton toimiakkin?Tri-Lo kirjoitti:Video Genevan lanseerauksesta: http://gmtv.feedroom.com/iframeset.jsp?ord=707642
BMW 525iA Touring Executive
Mulla ei toimut. Karsin osoitetta muotoon http://gmtv.feedroom.com/ ja valkkasin sieltä sitten saab-osaston, mistä juttu löytyikin.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11