Kyllä saapisteja nyt viedään..

Mut Ed sanoi -"if and when that changes"Jyrchi kirjoitti:Näin kävi, Pressitilaisuudessa ei ilmoitettu juurikaan muuta kuin että Ed pysyy pääjohtajana ja että maksavat velat takaisin USA:lle ja Kanadalle kesäkuussa. Saabista mainitsivat sen verran että Spykerin kanssa kaupat etenee, mutta kauppaa ei ole julkistaa vielä ainakaan tänään. Kuulemma ilmoittavat heti kun on valmis.koistha kirjoitti:Ei kannata hötkyillä, tuo tämän päivän tiedotustilaisuus Detroitissa ei ilmeisesti sisällä mitään Saabin tilanteesta.
Paras veikkaus on Edin pääjohtajakauden jatkuminen
Oikein havainnoit, Ed vaan ei sanonut että mihin suuntaan tilanne muuttuu2,3T sport kirjoitti: Mut Ed sanoi -"if and when that changes"![]()
Ja mun mielestä lisäsi vielä ainoa kommentti aiheeseen "tänä aamuna".
Noi oli mun havaintoja, vai kuulinko vain mitä halusinkin kuulla?!?
Netissä näin kerran yhden närkästyneen Pontiac-miehen.tsaarela kirjoitti: Onkos minkään muun merkin pinnalla pitämiseksi nähty tämmöistä efforttia?
Juu, ei ole vielä "Detroitissa kuulutettu"Jyrchi kirjoitti:Oikein havainnoit, Ed vaan ei sanonut että mihin suuntaan tilanne muuttuu2,3T sport kirjoitti: Mut Ed sanoi -"if and when that changes"![]()
Ja mun mielestä lisäsi vielä ainoa kommentti aiheeseen "tänä aamuna".
Noi oli mun havaintoja, vai kuulinko vain mitä halusinkin kuulla?!?Ei nyt innostuta liikaa ettei tule karvas pettymys.
2,3T sport kirjoitti:Noista tulee pahasti flashbackkejä Koenigsegg-Saab ajoilta![]()
Pitäiskö nyt vaan odottaa tietoa sieltä Detroitista niin ei tule korkealta putoamisia...
Se huominen klo 13.00 CET videoneuvottelu on ainoa jonka tiedetään varmasti liittyvän Saabiin, mutta avoinna on aiheen luonne siinäkin.
Saabs United raportoi, että Genii Capital ei enää tavoittele Saabia. Uskoisin, että Saabin kohtalo selviää seuraavan parin päivän kuluessa. Spyker on neuvotellut sen verran kauan, että sopimus joko syntyy tai neuvottelut lopetetaan. Muita varteenotettavia ostajia ei taida enää olla.Unfortunately, Genii Capital believes that the timing of the next stage of the shutdown process at Saab is not compatible with its requirements for putting in place a solid business platform for the future and closing the transaction.
Mielenkiintoista.Marko A kirjoitti: EW on kyllä uskomattoman huono valinta CEOksi vaikka kova bisnesmies oiski. On tosiaan haastattelussa sanonut ettei tiedä autoista juuri mitään. Kertoo paljon GM:stä.