![Kuva](http://images.saabsunited.com/20110409180431272.jpg)
BAIC C70G
ja
![Kuva](http://images.saabsunited.com/20110409180431484.jpg)
BAIC C60F
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Tuollaista voisi syntyä, kun mazda 6 hoonaa saappia pakoputkeen (tai toisinpäin...Teme100 kirjoitti:Laitetaan vielä pari kuvaa tulevista saabin uutuusmalleista:
...
BAIC C70G
ja
...
BAIC C60F
Näistä kuvista huomaa sen kuinka Saab on ollut aikaansa edellä muotoilussa/ auton suunnittelussa ja tulee vastaisuudessakin olemaan. Saabinahan on tuota C70G mallia tehty jo vuonna 1997. Tuskinpa allaolevista kilpailjoiden valmistamista saataisiin loihdittua noin nykyaikaisia autoja. tekniikasta, turvallisuudesta, moottoreista, laadusta, ajettavuudesta ja monesta muusta puhumattakaan..Teme100 kirjoitti:Laitetaan vielä pari kuvaa tulevista saabin uutuusmalleista:
Toki pitää ottaa huomioon, että Skoda Felicia on oikeasti Forman/Favorit, joka on puhdas 80-luvun tuote, esitelty 1986. S70 Volvo taasen on 850, joka on vuodelta 1991 ja Audi A6 on faceliftattu Audi 100 vuodelta 1990. Esimerkkisi ovat jo valmiiksi kokeneet muutoksen, jonka kiinamallit ovat nyt käyneet läpi.J8 kirjoitti:
Näistä kuvista huomaa sen kuinka Saab on ollut aikaansa edellä muotoilussa/ auton suunnittelussa ja tulee vastaisuudessakin olemaan. Saabinahan on tuota C70G mallia tehty jo vuonna 1997. Tuskinpa allaolevista kilpailjoiden valmistamista saataisiin loihdittua noin nykyaikaisia autoja. tekniikasta, turvallisuudesta, moottoreista, laadusta, ajettavuudesta ja monesta muusta puhumattakaan..
Taas nähdään, ettei poliitikot osaa päättää. Parin viikon liika jahkailu vei varmasti joukon asiakkaita. Saabin tavoiteet myynnin suhteen ovat taas vaikeammat saavuttaa. Jos ruotsin hallitus ei hyväksy Antonovia, niin pitäisi asia hoitaa itse. Luulisi noiden työpaikkojen sen verran kiinnostavan, että katsottaisiin se syksyn 2012 9-3. Sehän ratkaisee Saabin kohtalon.Toby kirjoitti: Ruotsin hallitus ja Riksgäldet jatkavat diskuteeraamista sen suhteen, voidaanko Antonov hyväksyä Saabin osakkaaksi. Tätä päätöstä ei siis vielä(kään) ole tehty. Kuten aiemminkin arvelin, ruotsalaisille venäläisen pääoman hyväksyminen on kovin kovin tuskaisen prosessin takana!
Olet tuossa oikeassa, mutta toisaalta, paljonko se on saabia auttanut verrattuna noihin muihin....J8 kirjoitti:
Näistä kuvista huomaa sen kuinka Saab on ollut aikaansa edellä muotoilussa/ auton suunnittelussa ja tulee vastaisuudessakin olemaan. Saabinahan on tuota C70G mallia tehty jo vuonna 1997. Tuskinpa allaolevista kilpailjoiden valmistamista saataisiin loihdittua noin nykyaikaisia autoja. tekniikasta, turvallisuudesta, moottoreista, laadusta, ajettavuudesta ja monesta muusta puhumattakaan..
Niinpä. Ei riitä että tuote on hyvä.. Hinta, markkinointi, brändi-imago, yms pitää olla kohdallaan myösKomppaaja kirjoitti:Olet tuossa oikeassa, mutta toisaalta, paljonko se on saabia auttanut verrattuna noihin muihin....
Mitähän mahtaisi petroolista tykätä tuo?Vilho123 kirjoitti:http://www.teknikensvarld.se/nyheter/11 ... /index.xml