 vielä tästä(kin) suosta nousee, mutta raju saa olla sekä markkinointi- että myyntipanostus sen jälkeen, jotta (edes pienet) massat päätyvät Saabin hankkimaan. Ainakin pitkän aikavälin rahoituksen turvaaminen pitää tuoda väkevästi esiin kampanjoinnissa, koska imago ja nimenomaan autohankinnan tulevaisuuden turvaaminen (huollot & jälleenmyyntihinta) on ottanut todella rankasti osumaa tähän kuoppaan ajaduttaessa.
 vielä tästä(kin) suosta nousee, mutta raju saa olla sekä markkinointi- että myyntipanostus sen jälkeen, jotta (edes pienet) massat päätyvät Saabin hankkimaan. Ainakin pitkän aikavälin rahoituksen turvaaminen pitää tuoda väkevästi esiin kampanjoinnissa, koska imago ja nimenomaan autohankinnan tulevaisuuden turvaaminen (huollot & jälleenmyyntihinta) on ottanut todella rankasti osumaa tähän kuoppaan ajaduttaessa.Toisaalta, jos Saabit tuhkasta nousun jälkeen hinnoitellaan houkuttelevasti entistä laajemman yleisön saataville, annetaan 5v takuu ja tuodaan uusi 9-3 (taiminkäniminensittenonkaan) ja erityisesti pienempi 9-2 mallistoon, niin miksei homma voisi lähteäkin liitoon. Toivottavasti seuraavan autoni valinnan yhteydessä 4v päästä on uutta Saabia saatavana!


