Saabin tulevaisuus II
Re: Saabin tulevaisuus II
Ei se käy, kun hallituskin vaikuttaa olevan teollisuutta vastaan. Kuka silloin uskaltaa investoida rahaa auton tekoon.
Tää maa on muuttunut tuulimyllyjen luvatuksi maaksi.
Tää maa on muuttunut tuulimyllyjen luvatuksi maaksi.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Saabin tulevaisuus II
No, Suomesta on hävinnyt muutaman Saabillisen verran työpaikkoja paperiteollisuudesta viimeisen kymmenen vuoden aikana ja tahti näyttää vain kiihtyvän. Valtioiden tehtävänä ei vain yksinkertaisesti ole pyörittää tappiollista teollisuutta. Olisihan se toki kiva, jos verovaroilla tuettaisiin milloin mitäkin firmaa, mutta olisiko sitä näin veronmaksajana kovin tyytyväinen. Enpä usko.
Firmojen pitää toimia tulorahoituksella ja jos tavara ei käy kaupaksi, niin miksi sitä pitää valmistaa? Auto ei kuulu ns. välttämättömyyshyödykkeisiin.
Firmojen pitää toimia tulorahoituksella ja jos tavara ei käy kaupaksi, niin miksi sitä pitää valmistaa? Auto ei kuulu ns. välttämättömyyshyödykkeisiin.
Re: Saabin tulevaisuus II
Ei tarvitse oilla tappiollista jotta siirtyy muualle. Olisikin maailma noin simppeli. Toivotaan että Saab saa kohta lisää varoja. Valmistus voisi siirtyä vaikka Suomeen.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Re: Saabin tulevaisuus II
No kyllä taas hermoja koetellaan, alkaako GM:n herroja pelottamaan myydä Saabia kiinalaisille. Nyt Saabista voisi tulla uhkakuva heidän omille tuotteilleen. Se taitaa ola sitten lorun loppu, jos joku älypää pilvenpiirtäjässä kieltäytyy kaupoista....
Ari
Ari
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
Re: Saabin tulevaisuus II
Huhut ovat huhuja, mutta odotellaan, näin kirjoittaa TTELA tänään:
GM kan komma att stoppa Saab-affären.
Nu kommer rapporter från Detroit som säger att biljätten inte vill godkänna köpet om det påverkar GM:s egna affärer i Kina.
Samtidigt menar amerikanske bilexperter att Saab för första gången på många år har en ljusnande framtid tack vare Youngman och Pang Da.
___________________________________________________________
GM voi tulla estämään Saabin myynnin.
Nyt tulee raportteja Detroitista jotka kertovat, että autojätti ei halua hyväksyä saabin myyntiä kiinaan jos se vaikuttaa GM:n omiin toimiin kiinassa.
Samaan aikaan amerikkalaiset auto-expertit meinaavat, että saab ekaa kertaa moneen vuoteen näkee valoisan tulevaisuuden, kiitos siitä Youngman'ille ja Pang Da'lle.
GM kan komma att stoppa Saab-affären.
Nu kommer rapporter från Detroit som säger att biljätten inte vill godkänna köpet om det påverkar GM:s egna affärer i Kina.
Samtidigt menar amerikanske bilexperter att Saab för första gången på många år har en ljusnande framtid tack vare Youngman och Pang Da.
___________________________________________________________
GM voi tulla estämään Saabin myynnin.
Nyt tulee raportteja Detroitista jotka kertovat, että autojätti ei halua hyväksyä saabin myyntiä kiinaan jos se vaikuttaa GM:n omiin toimiin kiinassa.
Samaan aikaan amerikkalaiset auto-expertit meinaavat, että saab ekaa kertaa moneen vuoteen näkee valoisan tulevaisuuden, kiitos siitä Youngman'ille ja Pang Da'lle.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus II
Onhan se ihan selvää ettei GM anna lupaa myydä kiinalaisille, pelkäävät että saavat liian hyvän/kovan kilpailijan omille tuotteilleen.
Tekniikan menettämistä ei tarvitse pelätä koska kiinalaisille riittää yksi auto joka pannaan palasiksi ja sen jälkeen siitä saadaan tehtyä kopioita ihan tarpeeksi, ei sen takia tarvitse ostaa kokonaista tehdasta.
Jos ja kun GM antaa kielteisen päätöksen niin sitten joudutaan viettämään :n hautajaisia. Näin se vaan menee busines-maailmassa.
En ole luonteeltani pessimisti mutta kyllä :n tilanne näyttää nyt huonolta.Mutta jos tästä vielä noustaan niin vuoden päästä ostan uuden Saabin joka on sitten 14:sta, ja toivon kovasti että sen vielä saan.
Tekniikan menettämistä ei tarvitse pelätä koska kiinalaisille riittää yksi auto joka pannaan palasiksi ja sen jälkeen siitä saadaan tehtyä kopioita ihan tarpeeksi, ei sen takia tarvitse ostaa kokonaista tehdasta.
Jos ja kun GM antaa kielteisen päätöksen niin sitten joudutaan viettämään :n hautajaisia. Näin se vaan menee busines-maailmassa.
En ole luonteeltani pessimisti mutta kyllä :n tilanne näyttää nyt huonolta.Mutta jos tästä vielä noustaan niin vuoden päästä ostan uuden Saabin joka on sitten 14:sta, ja toivon kovasti että sen vielä saan.
Re: Saabin tulevaisuus II
GM estää Saabin myynnin kiinalaisille !!! Että se siitä sitten . . . . .
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Saabin tulevaisuus II
GM:n jatkosta Kiinassa voi ainakin tulla mielenkiintoista keskustelua kiinalaisten viranomaisten kanssa.ristoj kirjoitti:GM estää Saabin myynnin kiinalaisille !!! Että se siitä sitten . . . . .
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Saabin tulevaisuus II
On raakaa peliä, mutta noin kai sitä itekki tekis jos olis GM:n omistaja. Mitä sitä teknologiaansa kiinalaisille myymään...
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Saabin tulevaisuus II
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Saabin tulevaisuus II
Slut är slut.
Kiitos Saabille hyvistä vuosista!
Kiitos Saabille hyvistä vuosista!
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
Re: Saabin tulevaisuus II
V*ttu v*ttu ... Geely kyllä sai Foodin tekniikkaa ihan ok, vihaan tuota s*atanan General Motorsia. Myy samaa massap*skaa eri kuorissa, v*tun jenkit. Kuten huomaa nyt ottaa päähän. H*vetti
SAAB 9-5 2.3t '04 / SAAB 9000 CDE '94 / SAAB 900S '90
Re: Saabin tulevaisuus II
Mitämitä, ei nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon. Lainaus artikkelin lopusta:
Näin todellakin täytyy toivoa. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä...this is definitely not the end of Saab
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Saabin tulevaisuus II
Toivotaan! Tää mediaseikkailu jatkuu siis taas! Voi v*ttuRattivaihde kirjoitti:GM:n jatkosta Kiinassa voi ainakin tulla mielenkiintoista keskustelua kiinalaisten viranomaisten kanssa.ristoj kirjoitti:GM estää Saabin myynnin kiinalaisille !!! Että se siitä sitten . . . . .
SAAB 9-5 2.3t '04 / SAAB 9000 CDE '94 / SAAB 900S '90