DI:n (kuinkahan uskottavassa?) jutussa spekuloidaan myös, että myös M&M olisi heikoilla. M&M taitaa olla käytännössä ainut ohuen ohut oljenkorren säie, joka (ehkä) mahdollistaisi Saab merkkiset autot sellaisina, kun ne tähän asti on tunnettu. Toisaalta mainitaan, että hybridiautot suuremmissa määrin olisivat alkuun pääosissa ja ajatus olisi muuntua puhtaaksi sähköautomerkiksi vasta pidemmän ajan tähtäimellä.Jorma kirjoitti:Youngman on tiputettu pois pelistä.
Maksujen hitaus ja Kiinan valtion byrokratia ilmeisesti pääsyyt.
Jokin uusi kiinalainen yritys on kuitenkin tullut vielä viime hetkellä kuvioihin mukaan.
Lähde: http://di.se/Default.aspx?pid=3866&epsl ... &referrer=
"Flera uppgifter hävdar att förhandlingarna med Mahindra & Mahindra ligger lågt och att konkursförvaltarna koncentrerar sig på elbilskonsortiet."
Eli
"Useat tiedot väittävät, että neuvottelut Mahindra & Mahindran kanssa olisivat hiljentyneet, ja että ylläpitäjät keskittyvät sähköautokonsortioon."