![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
http://ttela.se/ekonomi/naringsliv/1.25 ... yanstallas
Alustavasti Kiina ja Eurooppa ovat markkina-alueet, joille tämä siirtymävaiheen auto tuodaan. Eurooppakin varmaan rajoitetusti. Mitään jättimäistä markkinointiakaan ei kannata odottaa, kun päätarkoitus ei ole varsinaisesti profittia näillä tehdä.karitammi kirjoitti:Ja mille markkina-alueelle autot myytäisiin? Jonkin verran vaatimustenmukaisuuden luokituksiin menee rahaa ja aikaa. Kiina varmaan vetäisi Saabeja varmimmin.
No, B207 on tähän asti ollut se kaikista huolettomin kone Saabeissani. Itseäni ainakin kiinnosti tuo viimeisissä Griffineissä ollut A20NFT luvattujen kulutuslukemiensa osalta. 5 l/100 km parilitraiselta yli kaksisataa kaakkia potkivalta bensakoneelta on aika hyvin.Tobbana kirjoitti:Jee, premium-opel -linja jatkuu. \o/
-Sami
Itse en ainakaan Saabsunitedin sivuilta löytänyt mainintaa mistään varmuudesta tuosta GM:n moottorista tulevien autojen voimanlähteenä. Jossain artikkelien kommenteissa kerrottiin huhuja tuosta moottorista, mutta en pitäisi sellaisia keskusteluja minkään arvoisena lähteenä.Sininen Paroni kirjoitti:Uusi moottori on 99,9% varmuudella A20NFT GM:ltä, sama mikä oli jo NG9-5:sen ja 9-3 Griffin:in nokalla... joten uuusi 9-3N ei ole vielä 100% "GM-vapaa". Lähde: http://www.saabsunited.com
Mitään varmistusta asiasta ei ole NEVS:ltä saatu, mutta linjalta ekana rullanneessa esituotantoautossa tuo A20NFT oli moottorina. Näin kirjoitteli kommenteissa Tim Rokka, joka tuon huhun laittoi liikkeelle. Rokka on Saabsunited-blogin pitäjä ja entinen Saabin työntekijä, jonka sisäpiiritietoihin ainakin minulla on kohtuullisen suuri luotto. Eli aivan kuten sanoit, huhuasteellahan tämä moottoriasia vielä on.AZP kirjoitti:Itse en ainakaan Saabsunitedin sivuilta löytänyt mainintaa mistään varmuudesta tuosta GM:n moottorista tulevien autojen voimanlähteenä. Jossain artikkelien kommenteissa kerrottiin huhuja tuosta moottorista, mutta en pitäisi sellaisia keskusteluja minkään arvoisena lähteenä.Sininen Paroni kirjoitti:Uusi moottori on 99,9% varmuudella A20NFT GM:ltä, sama mikä oli jo NG9-5:sen ja 9-3 Griffin:in nokalla... joten uuusi 9-3N ei ole vielä 100% "GM-vapaa". Lähde: http://www.saabsunited.com
Eli Trionic8 löytynee...?Giggsy kirjoitti:Mitään varmistusta asiasta ei ole NEVS:ltä saatu, mutta linjalta ekana rullanneessa esituotantoautossa tuo A20NFT oli moottorina. Näin kirjoitteli kommenteissa Tim Rokka, joka tuon huhun laittoi liikkeelle. Rokka on Saabsunited-blogin pitäjä ja entinen Saabin työntekijä, jonka sisäpiiritietoihin ainakin minulla on kohtuullisen suuri luotto. Eli aivan kuten sanoit, huhuasteellahan tämä moottoriasia vielä on.AZP kirjoitti:Itse en ainakaan Saabsunitedin sivuilta löytänyt mainintaa mistään varmuudesta tuosta GM:n moottorista tulevien autojen voimanlähteenä. Jossain artikkelien kommenteissa kerrottiin huhuja tuosta moottorista, mutta en pitäisi sellaisia keskusteluja minkään arvoisena lähteenä.Sininen Paroni kirjoitti:Uusi moottori on 99,9% varmuudella A20NFT GM:ltä, sama mikä oli jo NG9-5:sen ja 9-3 Griffin:in nokalla... joten uuusi 9-3N ei ole vielä 100% "GM-vapaa". Lähde: http://www.saabsunited.com
GM-osista Rokka kirjoittaa:
"One person from nevs stated a while a go unofficially that they use the same suppliers, including GM at the start-up but that it’ll gradually move away from GM and thus in the end it’ll end up at least almost GM free…"