Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Itse autosta tuli aika vähän lisäinfoa. Ei esim. mainittu, mitä "moottorien vaihtuminen" päivitettyyn versioon 2014 keväällä tarkoittaa. Eivät aio antaa myyntiennusteita, luultavasti eivät itsekään varmaan odota kovin suuria myyntimääriä alkuvaiheessa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Mitenkäs tuo hinta vertautuu Müllerin aikaiseen?
279k SEK oli siis manuaali ja 289k SEK automaatti.
279k SEK oli siis manuaali ja 289k SEK automaatti.
En osaa, olen saabisti
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Ei tuota kauhean halvaksi voi haukkua, jos 31433 € ennen Suomen autoveroa. Ok, Aerohan se on mutta siltikin.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Niukka julkisuuslinja jatkuu, englanniksi sitä voisi kuvata "need to know basis" termillä, kun autoa voi ostaa Ruotsissa vasta 8 päivän päästä, niin tarkemmille teknisille tiedoille ei ole tarvetta.
http://www.saabcars.com/Global/Press/MY ... Y14-06.jpg
Edes auton sisältä ei ole kuvaa.
---
Noh jos nyt myyntiin tullut auto on käytännössä vanha 9-3 Griffin niin se on tämän kaltainen:
http://m.auto-types.com/saab-9-3-sport- ... 58305.html
350Nm@2000rpm ja 5 litraa sadalla maantiellä. Mutta eiköhän ne viralliset techspecit 8 päivän päästä ilmesty.
http://www.saabcars.com/Global/Press/MY ... Y14-06.jpg
Edes auton sisältä ei ole kuvaa.
---
Noh jos nyt myyntiin tullut auto on käytännössä vanha 9-3 Griffin niin se on tämän kaltainen:
http://m.auto-types.com/saab-9-3-sport- ... 58305.html
350Nm@2000rpm ja 5 litraa sadalla maantiellä. Mutta eiköhän ne viralliset techspecit 8 päivän päästä ilmesty.
Viimeksi muokannut TuuSaR, Ma Joulu 02, 2013 15:15. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Price 279’000 SEK which is about 10% cheaper than a similar Griffin version cost back in 2012.
9-5 1,9TiD -08, 9-5 2,0t -06, 9-5 3.0 V6t -99
ex 9-5 3.0 V6t -99, 9000 CS 2,0t -96
#3726
ex 9-5 3.0 V6t -99, 9000 CS 2,0t -96
#3726
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
2011 mallisia 40-50 tkm ajettuja Aeroja myydään ruottissa vähän alle 200 000 kruunun.
2012 mallinen Griffin Aero sedan automaatti aikanaan uutena Nypris (exkl utr): 322.550,00 kr.
http://www.bilstart.se/bilfakta/saab/9- ... 2012-27851
Sedan 305.650,00 kr
http://www.bilstart.se/bilfakta/saab/9- ... 2012-27850
2012 mallinen Griffin Aero sedan automaatti aikanaan uutena Nypris (exkl utr): 322.550,00 kr.
http://www.bilstart.se/bilfakta/saab/9- ... 2012-27851
Sedan 305.650,00 kr
http://www.bilstart.se/bilfakta/saab/9- ... 2012-27850
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Hyvin ovat markkinointiosaston jampat sivustolla olevia 9-3:n kuvia retusoineet, kun se näyttää omaan silmään tuoreelta.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Onkohan tuon pressikuvan auto sitten tämä päivitetty malli joka tulee ens vuoden puolella myyntiin. On tosiaan erillaiset niskatuet ja kojelauta näyttää erilaiselta mitä Griffineissä.TuuSaR kirjoitti:Niukka julkisuuslinja jatkuu, englanniksi sitä voisi kuvata "need to know basis" termillä, kun autoa voi ostaa Ruotsissa vasta 8 päivän päästä, niin tarkemmille teknisille tiedoille ei ole tarvetta.
http://www.saabcars.com/Global/Press/MY ... Y14-06.jpg
Edes auton sisältä ei ole kuvaa.
http://i169.photobucket.com/albums/u220 ... EVS9-3.png
Vanhat penkit oli kyllä huomattavasti paremman näköset mitä nuo uudet
Viimeksi muokannut mike, Ma Joulu 02, 2013 18:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Kojelauta namiskoineen oli tuossa ensimmäisessä tuontatoautossa sama kuin MY2007:ssa eli se hopeakehysteinen, vieläpä perusradiolla ilman navisysteemiä. Ei siis sama kuin MY2012 griffineissä. Näkyi TV4:n lähetyksessä.
Viimeksi muokannut zenga, Ma Joulu 02, 2013 16:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3 SC 1.8t M5 -08 "BioPower stage1"
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Aika paljon on tuota keltataustaista pressikuvaa käsitelty tai sitten kokonaan tietokoneella piirretty. Eli en lähtis vielä spekuloimaan että sisusta on jotenkin massiivisesti erilainen ennen kuin isketään oikein valokuvia pöytään. Ei pahalla, nätti on kuva.
#4818
900S 2.0T '95 - Operation Saapi Radal 2015 | 900S V6 '95 - Ooppeli
ex. 99 GL '84, 900S 2.3i Stage kuutio '96 - Osia myynnissä!
900S 2.0T '95 - Operation Saapi Radal 2015 | 900S V6 '95 - Ooppeli
ex. 99 GL '84, 900S 2.3i Stage kuutio '96 - Osia myynnissä!
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Aika tökerön oloiset jakkarat on.
http://www.saabsunited.com/wp-content/u ... 33x550.jpg
http://www.saabsunited.com/wp-content/u ... 33x550.jpg
http://www.saabsunited.com/wp-content/u ... 33x550.jpg
http://www.saabsunited.com/wp-content/u ... 33x550.jpg
ex SAAB 9-3SC -06, emännän käyttis stage 1
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Niin kyllä ovat mutta plussaa tulee sähkösäädöistä kun näkyy olevan kytkimet kuten my 2011 malleissa. On muuten hemmetin hankalaa löytää järkevän hintaista uutta autoa jossa olisi sähkösäätöinen penkki, joihinkin saa lisävarusteena mutta osaan ei ollenkaan.
Kun lukee mihin uudet Saabit myydään niin turha on odottaa että tänne Suomeen saataisiin uusia Saabeja.
Kun lukee mihin uudet Saabit myydään niin turha on odottaa että tänne Suomeen saataisiin uusia Saabeja.
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Onpa tyylikkäät näköiset penkit!vitikka kirjoitti:Aika tökerön oloiset jakkarat on.
http://www.saabsunited.com/wp-content/u ... 33x550.jpg
http://www.saabsunited.com/wp-content/u ... 33x550.jpg
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Wow, look at Opel now!
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Samaa mieltä, ei kovin Saabimaiset... Täytyy sanoa, että mä en ole enään yhtään tyytyväinen tähän uuteen paluuseen. Kiina Kiina Kiina ja vielä kerran Kiina. Sähkömoottori sitä ja tätä. Tästä on Saabismi kaukana nykyisin... Tää on toki mun mielipide mut enemmänkin puistattaavitikka kirjoitti:Aika tökerön oloiset jakkarat on.
http://www.saabsunited.com/wp-content/u ... 33x550.jpg
http://www.saabsunited.com/wp-content/u ... 33x550.jpg
Tobbana kirjoitti:Wow, look at Opel now!
SAAB 9-5 2.3t '04 / SAAB 9000 CDE '94 / SAAB 900S '90