Saabin tulevaisuus II
Re: Saabin tulevaisuus II
Autotehtaat käyttävät uskomattomia määriä rahaa brändin rakentamiseen vrt. esim. se skoda. enkä jaksa uskoa, että premium brändillä varustettu SAAB merkki ei olisi pelastamisen arvoinen.
Iloisin tilannehan olisi, jos saabin brändi säilyy, ja gm saadaan jollain konstilla pois koko kuviosta.
jotenkin mulla on sellainen kuva aiheesta, että tässä pyörii nyt paljon ovelammat miehet puikoissa, kuin mitä yleisesti uskotaan.
Tämä on tietenkin vain arvailua, mutta niin se on arvailua kaikilla muillakin suunnilla.
Iloisin tilannehan olisi, jos saabin brändi säilyy, ja gm saadaan jollain konstilla pois koko kuviosta.
jotenkin mulla on sellainen kuva aiheesta, että tässä pyörii nyt paljon ovelammat miehet puikoissa, kuin mitä yleisesti uskotaan.
Tämä on tietenkin vain arvailua, mutta niin se on arvailua kaikilla muillakin suunnilla.
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
Re: Saabin tulevaisuus II
Hyvin puhuttu! Minunkaan sanavarastossani eivät Saab. Ja loppu. Kuulu samaan lauseeseen.Azanovix kirjoitti:Minulle Saabin tarun päättyminen ei ole missään vaiheessa ollut mikään vaihtoehto, joten en ole jaksanut juurikaan välittää näistä kaiken maailman uutisoinneista. Homma jatkuu sitten, kun se jatkuu.
Jatkumista odotellessa.
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Re: Saabin tulevaisuus II
Itseasiassa ainakaan viimeiseen kuukauteen VAG- tai Skoda-juttuja eivät ole levittäneet kuin ns. oikeat saabistit. Ei täällä edes taida olla kenelläkään aktiivilla skodaa pl. turbo sensonic, mutta häntä ei tässä ketjussa ole liiemmin nähty.juhokare kirjoitti:Oikeaa tekstiä Azanovix! Tiedän ja yritän nyt muistaa millä puolella olet! Ihmettelen toisaalta, mitä ne Scoda-miehet ja VAG-miehet tällä foorumilla aukovat päätänsä!? Ei toki kaikki, mutta aika moni. Koko Skodaa en pidä tavallista autoa erikoisempana.
Olen myös pannut merkille sen, että ennen keihäs oli kohti bmw:tä ja sen kuljettajia, mutta viimeisen vuoden kuluessa kärki on siirtynyt osoittamaan skodaa ja volkkaria. Merkin rappiotila(sitähän se ikävä kyllä on, ei sitä voi mitenkään kieltää) heijastuu myös oman väen asenteisiin ja siihen, miten oma auto nähdään ja asemoidaan muihin merkkeihin verrattuna.
Re: Saabin tulevaisuus II
GM ei hyväksy vieläkään Mullerin ja Youngmanin töherrystä.
Näin tiedotti GM tänään iltapäivällä.
Lue: http://ttela.se/ekonomi/saab/1.1469197- ... r-nej-igen
Näin tiedotti GM tänään iltapäivällä.
Lue: http://ttela.se/ekonomi/saab/1.1469197- ... r-nej-igen
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus II
Oho. Tuohan oli varsin mielenkiintoinen siirto josta ei ainakaan rumuutta puutu.
Re: Saabin tulevaisuus II
Liitetään TTELAN viimeisin tähän, koskien TTELA:n edellistä uutista saabista:
Muller: "Det är hörsägen"
Saab - 17:10 Saabs vd Victor Muller slår direkt tillbaka mot GM:s nej till det förslag han och Youngman just nu jobbar med.
- Det här är hörsägen och menat att påverka tingsrätten på ett negativt sätt, säger Muller till TTELA.
___________________________________________________________
Muller: "Se on kuulopuhetta"
Saab - 17:10 Saabin TJ Victor Muller iskee heti takaisin GM:n ei'tä vastaan sille ehdotukselle minkä kanssa hän ja Youngman juuri nyt työskentelevät.
-Tämä on kuulopuhetta ja tarkoitettu vaikuttamaan käräjäoikeuteen negatiivisesti, sanoo Muller TTELA:lle.
Muller: "Det är hörsägen"
Saab - 17:10 Saabs vd Victor Muller slår direkt tillbaka mot GM:s nej till det förslag han och Youngman just nu jobbar med.
- Det här är hörsägen och menat att påverka tingsrätten på ett negativt sätt, säger Muller till TTELA.
___________________________________________________________
Muller: "Se on kuulopuhetta"
Saab - 17:10 Saabin TJ Victor Muller iskee heti takaisin GM:n ei'tä vastaan sille ehdotukselle minkä kanssa hän ja Youngman juuri nyt työskentelevät.
-Tämä on kuulopuhetta ja tarkoitettu vaikuttamaan käräjäoikeuteen negatiivisesti, sanoo Muller TTELA:lle.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus II
Onko kaikissa asioissa pakko olla jommalla kummalla puolella? Onko kaikissa asioissa vain kaksi puolta? Ovatko nämä puolet välttämättä Saab ja VAG? Saako tänne kirjoittaa objektiivisia mielipiteitä, jotka perustuu realismiin, ilman että saa VAG-leiman otsaansa? Jos ei usko enää Mullerin sanaan 100 %:sti, niin onko pakko ostaa Skoda? Onko keskustelupalstalla avoin keskustelu kielletty?juhokare kirjoitti:Tiedän ja yritän nyt muistaa millä puolella olet! Ihmettelen toisaalta, mitä ne Scoda-miehet ja VAG-miehet tällä foorumilla aukovat päätänsä!? Ei toki kaikki, mutta aika moni. Koko Skodaa en pidä tavallista autoa erikoisempana.
Jos on jossain vaiheessa usko Saabin selviämiseen hiipunut, tarkoittaako se, että on alkanut _toivoa_ Saabin tuhoutumista?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Saabin tulevaisuus II
AZP kirjoitti:Onko kaikissa asioissa pakko olla jommalla kummalla puolella? Onko kaikissa asioissa vain kaksi puolta? Ovatko nämä puolet välttämättä Saab ja VAG? Saako tänne kirjoittaa objektiivisia mielipiteitä, jotka perustuu realismiin, ilman että saa VAG-leiman otsaansa? Jos ei usko enää Mullerin sanaan 100 %:sti, niin onko pakko ostaa Skoda? Onko keskustelupalstalla avoin keskustelu kielletty?juhokare kirjoitti:Tiedän ja yritän nyt muistaa millä puolella olet! Ihmettelen toisaalta, mitä ne Scoda-miehet ja VAG-miehet tällä foorumilla aukovat päätänsä!? Ei toki kaikki, mutta aika moni. Koko Skodaa en pidä tavallista autoa erikoisempana.
Jos on jossain vaiheessa usko Saabin selviämiseen hiipunut, tarkoittaako se, että on alkanut _toivoa_ Saabin tuhoutumista?
Olen täysin samaa mieltä. Tuntuu menevän, juupas,eipäs linjalle.On niitä muitakin
hyviä autoja kuin Saab.
Asialinja on jäänyt tois arvoiseksi. En yhtään ihmettele jos kijoittelijoita
lähtee pois.
-
- "Viggen"
- Viestit: 571
- Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38
Re: Saabin tulevaisuus II
Eikö nyt olisi aika maailman kaikkien Saabistien(klubien) olla äänessä, ja ilmoittaa GM:lle vastalauseen(haisevan) myynnin jarruttelusta.
Re: Saabin tulevaisuus II
core2 kirjoitti:GM ei hyväksy vieläkään Mullerin ja Youngmanin töherrystä.
Näin tiedotti GM tänään iltapäivällä.
Lue: http://ttela.se/ekonomi/saab/1.1469197- ... r-nej-igen
Näyttää näitä vastoinkäymisiä tulevan kyllä tasaiseen tahtiin. Huomenna kenties ollaan vähän viisaampia. Jos oikeus antaa velkasaneerauksen jatkua ja GM on edelleen jääräpäisesti kielteisellä kannalla niin mikähän on seuraava takaraja milloin velkasaneeraus on katkolla?
Palkkojen maksukin tietenkin vaikuttaa asiaan, mutta jos nyt tässä asiassa luotettaisiin kuitenkin kiinalaisiin ja siihen, että he hoitavat asian kuntoon.
Parin kuun palkat jos vielä makselevat niin sitten ainakin on rahaa palanut jo sen verran, että joku sopimus on pakko saada aikaan vaikka ehdot eivät olisi kovin edulliset heidän kannalta. Näin ainakin luulisin.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Re: Saabin tulevaisuus II
Epäilisin että sen sorttisella vastalauseella olisi tasan yhtä paljon vaikutusta kuin naamakirjan tykkää/ei tykkää-peukutusgallupilla.....eli ei yhtään mitään.Fred Scuttle kirjoitti:Eikö nyt olisi aika maailman kaikkien Saabistien(klubien) olla äänessä, ja ilmoittaa GM:lle vastalauseen(haisevan) myynnin jarruttelusta.
-
- "Viggen"
- Viestit: 571
- Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38
Re: Saabin tulevaisuus II
Komppaaja kirjoitti:Epäilisin että sen sorttisella vastalauseella olisi tasan yhtä paljon vaikutusta kuin naamakirjan tykkää/ei tykkää-peukutusgallupilla.....eli ei yhtään mitään.Fred Scuttle kirjoitti:Eikö nyt olisi aika maailman kaikkien Saabistien(klubien) olla äänessä, ja ilmoittaa GM:lle vastalauseen(haisevan) myynnin jarruttelusta.
Vähän kuitenkin negatiivista mainosta GM:lle.
Re: Saabin tulevaisuus II
Ei välttämättä. Toistuva GM:n fb-sivuille spammaaminen ainakin kääntyi saabisteja vastaan.Fred Scuttle kirjoitti: Vähän kuitenkin negatiivista mainosta GM:lle.
Re: Saabin tulevaisuus II
Taitaa GM onnistua saamaan Saabin tehtaan nurin peloittemalla kiinalaiset että GM tulee lopettaa 9-4 valmistuksen ja osien toimituksen Saabille. Jos kiinalaiset eivät uskalla rahoittaa tai saa rahaa huomenna klo 13.00 mennessä Saabin tilille silloin pysähtyy rattaat kaikin puolin. Tietenkin on taikuri Mullerin temppu jäljellä hankkia rahoittaja kiinan ulkopuolelta, mutta se näyttää hyvin epätodennäköiseltä tällä hetkellä. Eli köysi on jo kaulassa puuttuu vain että GM potkaisee tuen alta. Lisää juttua TTELA:n sivuilta
http://ttela.se/ekonomi/saab/1.1469864- ... -med-saab-
http://ttela.se/ekonomi/saab/1.1469864- ... -med-saab-
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Saabin tulevaisuus II
Aftonbladetin viimeisimmät uutiset Saabin tilanteesta.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14097279.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14097279.ab
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.