Make kirjoitti:
Mä olen innokas soittaan ambulanssin.. Viimeistään sitten kun ahtopaineet "vähän" nousevat, ja metsäpolku kapenee..

Mitä mitä...
Ettekö ole kuulleet että tosi saabistilla on kallo umpiluuta, ja totuushan on se, että mikä ei tapa, se vahvistaa...

jne...
Olempahan ajanut moottorikelkalla yli 80km/h kantoon ja saappilla noin 130km/h hirveen eikä ikinä mitään pintanaarmuja kummempaa... Siis mulle, sekä kelkka, että hirvisaappi meni kyllä lunariin... Tietty siihen mönkijään tulee hillitön puskulevy eteen, jolla voi tarvittaessa tehä lisää tilaa, jos latu käy kapeaksi... Smile... Suunnitelmissa on myös SAAB 900 cabrio -moottorivene ja saab 96 -lumikissa (järeähkö tela ketjuvedolla kajakin takapään alle ja etupyöräntuentoihin sukset)
No joo, meitä hulluja on moneen junaan;-)
Kunhan jää kestää, otetaan parin kaverin kaa järvenjäällä romuralli, mukaan tulee läpimätä Isuzu PickUp, mätä ja kolhittu Opel Omega ja katon kautta ympäri ajettu 900i, neliovinen... Tietty ennen rallia autoista riisutaan kaikki kelvolliset osat pois (jos on) ja poikkeuksellisesti minäkin käytän turvavyötä...
Kisan voittaa, se auto, joka vikana liikkuu, omin avuin...
No joo, älkää ottako tätä liian vakavasti, täytyyhän pikku-poikien saada leikkiä, että sit tieliikenteessä maltetaan ajaa rauhallisesti...

Terveisin; A.N.
SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...