Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 171
- Liittynyt: To Loka 19, 2006 23:43
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Uusi versio 9-3 Aerosta julkaistaan tänään.. sanoo SaabsUnitedin FB-sivut... saas nähdä...
STAY TUNED! NEVS is launching a brand new version of the 9-3 AERO TODAY!!
STAY TUNED! NEVS is launching a brand new version of the 9-3 AERO TODAY!!
Nykyinen Saab 9-5 Vector 2.0 TTID XWD MY-11
Entinen Saab 9-3 SC 2.0t MY-07
Entinen Saab 9-3 SC 2.0t MY-07
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Kuinka uusi? Perustuuko Phoenixiin vaikko vanhaan 9-3SS?Sininen Paroni kirjoitti:Uusi versio 9-3 Aerosta julkaistaan tänään.. sanoo SaabsUnitedin FB-sivut... saas nähdä...
STAY TUNED! NEVS is launching a brand new version of the 9-3 AERO TODAY!!
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Taitaa olla heppamiesten tietotoimiston uutisia, vaikka yleensä kaikki mitä Facebookissa lukee onkin faktaa. Tietääkseni ainoa uutinen mitä Saabilta on tänään kuultu on ollut 72 määräaikaisen työntekijän lopputilit.
Mutta tällainen osui Kauppalehdestä silmään:
Mutta tällainen osui Kauppalehdestä silmään:
Edelleen olen sitä mieltä, että Kiinassa jos jossain saadaan aikaiseksi, kun pitää ruveta teknologiaa kansalle syöttämään. Onnistuisikohan Suomessa tai missään länsimaisessa demokratiassa se, että auton päästötason perusteella tulee valituskelvoton yksiselitteinen paalituomio?KL.fi kirjoitti: Kiina otti käyttöön rankat keinot ilmansaasteiden vähentämiseksi. Pekingissä määrättiinkin romuttamoon tänä vuonna kuusi miljoonaa saastuttavaa autoa.
Kiinan hallitus on painostanut suukaupunkeja siistimään liikenteen aiheuttamia päästöjä. Pekingin kaupungin johto näytti uutistoimisto Reutersin mukaan maanantaina esimerkkiä päättämällä kuuden miljoonan pahiten saastuttavan auton poistamisesta liikenteestä. Romutusten pitää tapahtua tänä vuonna.
Ensi vuonna kaupunki jatkaa operaatiota viidellä miljoonalla autolla.
Kiina autoistuu nopeimmin maailmassa. Liikenteessä pörrää nykyään jo 137 miljoonaa autoa.
Ilmanlaadulle on asetettu rajat Kiinan 74 suurimmassa kaupungissa. Lisäksi Pekingissä ja Shanghaissa on tiukennettu autojen rekisteröintilupia. Silti Pekingissäkin hiukkaspäästörajat ylittyvät edelleen lähes päivittäin.
Pekingin ilmansaasteista kolmannes johtuu liikenteestä. Pahimmin saastuttavat kuorma-autot ja bussit.
Kiinan ympäristöministeriö on yrittänyt vuosia vähentää liikennepäästöjä määräämällä ajokieltoa koskevan keltaisen tarran saastuttavimpiin autoihin. Vaikka noin 16 prosenttia autoista saanut tällaisen lätkän, ongelma on pahentunut.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 171
- Liittynyt: To Loka 19, 2006 23:43
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Joo näyttää olevan Ankka toi FB-juttu...
Nykyinen Saab 9-5 Vector 2.0 TTID XWD MY-11
Entinen Saab 9-3 SC 2.0t MY-07
Entinen Saab 9-3 SC 2.0t MY-07
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
En ny Hirsch version/Uusi Hirsch versio
http://www.saabsunited.com/2014/05/nevs ... ition.html
http://www.saabsunited.com/2014/05/nevs ... ition.html
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 171
- Liittynyt: To Loka 19, 2006 23:43
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
No tulihan se Aero päivitys sieltä.. päivän myöhässä... ja ehkä villiimmissä mielikuvituksissa me kuviteltiin jotain repäisevämpää... niinku designmielessä tai jotain..
Mut kai toi ihan kohtuullinen tykki on?
horsepowers corrupts
Mut kai toi ihan kohtuullinen tykki on?
horsepowers corrupts
Nykyinen Saab 9-5 Vector 2.0 TTID XWD MY-11
Entinen Saab 9-3 SC 2.0t MY-07
Entinen Saab 9-3 SC 2.0t MY-07
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Mulla on kyllä mennyt ohi, että kenen valmistamalla moottorilla nämä "uudet" Saabit kulkee?eSaab kirjoitti:En ny Hirsch version/Uusi Hirsch versio
http://www.saabsunited.com/2014/05/nevs ... ition.html
Saab 9-5 Vector 2,0T -03
Volvo V70 T4F -12
Ex: Saab 9000CS 2,0t -97
Volvo V70 T4F -12
Ex: Saab 9000CS 2,0t -97
-
- "Viggen"
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 21:29
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Samoja GM Ecotec moottoreita kuin spykerin aikaankin.Barney74 kirjoitti:Mulla on kyllä mennyt ohi, että kenen valmistamalla moottorilla nämä "uudet" Saabit kulkee?eSaab kirjoitti:En ny Hirsch version/Uusi Hirsch versio
http://www.saabsunited.com/2014/05/nevs ... ition.html
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Family_ ... tec_Gen_II
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Pakkohan sitä on jotain tehdä, koska kapasiteetti tämän hetken duunarimäärällä on 20 pirssiä päivässä, mutta valmistusmäärä vain 6 autoa päivässä.AZP kirjoitti:Taitaa olla heppamiesten tietotoimiston uutisia, vaikka yleensä kaikki mitä Facebookissa lukee onkin faktaa. Tietääkseni ainoa uutinen mitä Saabilta on tänään kuultu on ollut 72 määräaikaisen työntekijän lopputilit.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
core2 kirjoitti:Pakkohan sitä on jotain tehdä, koska kapasiteetti tämän hetken duunarimäärällä on 20 pirssiä päivässä, mutta valmistusmäärä vain 6 autoa päivässä.AZP kirjoitti:Taitaa olla heppamiesten tietotoimiston uutisia, vaikka yleensä kaikki mitä Facebookissa lukee onkin faktaa. Tietääkseni ainoa uutinen mitä Saabilta on tänään kuultu on ollut 72 määräaikaisen työntekijän lopputilit.
Tarvitsisiko sen olla enemmän? Tässä artikkeli: http://www.zerohedge.com/news/2014-05-1 ... ars-go-die
ja käännös: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=10787
Jokainen tehty auto niille on kuitenkin tappiota ja jos tekee vähemmän, tulee tappiotakin vähemmän. Parempi, kuin tehdä vahingollista työtä on olla tekemättä mitään.
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
No joo ajattelutapojahan löytyy monia, mutta en kuitenkaan saa sopimaan omaan kallooni, että jossain maailman kolkassa (ruotsissa) jossa autoja valmistetaan tehdas pysyy pystyssä ja maanpinnalla valmistamatta pirssejä luvulla Nada.kimmoa kirjoitti: Tarvitsisiko sen olla enemmän? Tässä artikkeli: http://www.zerohedge.com/news/2014-05-1 ... ars-go-die
ja käännös: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=10787
Jokainen tehty auto niille on kuitenkin tappiota ja jos tekee vähemmän, tulee tappiotakin vähemmän. Parempi, kuin tehdä vahingollista työtä on olla tekemättä mitään.
Kerro tämä salaisuus "tekemättä mitään" niin välitän sen NEVS'ille.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Esimerkki:
Tappio per auto 100:-
Yhdellä autolla tappiot 100:-. Kymmenellä 1000:-. Sadallatuhannella 10000000:-.
Ei se pystyssä pysy kuitenkaan. Ei kai joku tosissaan kuvitellut että tuosta vielä bisnes tulisi kun muutkin tehtaat alkaa olla konkurssikypsiä.
Tappio per auto 100:-
Yhdellä autolla tappiot 100:-. Kymmenellä 1000:-. Sadallatuhannella 10000000:-.
Ei se pystyssä pysy kuitenkaan. Ei kai joku tosissaan kuvitellut että tuosta vielä bisnes tulisi kun muutkin tehtaat alkaa olla konkurssikypsiä.
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Tekeekö ne tappiota nimenomaan per auto vai kokonaisuutena? Jos kokonaisuutena, jää tappio vähemmälle tekemällä enemmän.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Naiivia. Tappiot tulee kiinteistä kuluista, mitä enemmän autoja tekee niin sitä vähemmän tappiota tulee. Tehtaiden pyöritys osateholla on todella kallista. Tappioiden laskeminen jakamalla kokonaissumma tehdyillä autoilla on idioottimaista.kimmoa kirjoitti:Esimerkki:
Tappio per auto 100:-
Yhdellä autolla tappiot 100:-. Kymmenellä 1000:-. Sadallatuhannella 10000000:-.
Ei se pystyssä pysy kuitenkaan. Ei kai joku tosissaan kuvitellut että tuosta vielä bisnes tulisi kun muutkin tehtaat alkaa olla konkurssikypsiä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Lisätäänpä tännekin hiukan infoa Nevssin myynnistä:
Så många Saabar har sålts i år
Antalet Nevskunder fortsätter att öka, och fler köpte Saab i maj än månaden innan.
53 nya Saabbilar med fabrikat Nevs har registrerats i maj. Totalt har Trollhätteföretaget sålt 126 bilar på den svenska marknaden i år – något som motsvarar 0,10 procent marknadsandelar.
Siffrorna kommer från Bil Sweden, men säger förstås inget om hur resten av året ser ut för Stallbackaföretaget vars framtid snart tros ha klarnat något.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Näin monta saabautoa on myyty tänä vuonna, Nevs'in asiakkaiden lukumäärä on nousussa
Ja useampia saabeja enemmän myyty toukokuussa kuin viime kuussa.
53 uutta saabia on rekisteröity toukokussa.
Kaikenkaikkiaan Nevs myynyt 126 autoa ruotsin markkinoille 2014 tämä vastaa 0,10 % markkina osuutta.
Tilasto on saatu Bil Sweden'iltä, mutta ne eivät kerro miltä loppuvuosi tulee näyttämään Stallbacka firmalle, jonka tulevaisuus selviää hiukan aivan lähiaikoina.
http://ttela.se/ekonomi/saab/1.3203022- ... salts-i-ar
Så många Saabar har sålts i år
Antalet Nevskunder fortsätter att öka, och fler köpte Saab i maj än månaden innan.
53 nya Saabbilar med fabrikat Nevs har registrerats i maj. Totalt har Trollhätteföretaget sålt 126 bilar på den svenska marknaden i år – något som motsvarar 0,10 procent marknadsandelar.
Siffrorna kommer från Bil Sweden, men säger förstås inget om hur resten av året ser ut för Stallbackaföretaget vars framtid snart tros ha klarnat något.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Näin monta saabautoa on myyty tänä vuonna, Nevs'in asiakkaiden lukumäärä on nousussa
Ja useampia saabeja enemmän myyty toukokuussa kuin viime kuussa.
53 uutta saabia on rekisteröity toukokussa.
Kaikenkaikkiaan Nevs myynyt 126 autoa ruotsin markkinoille 2014 tämä vastaa 0,10 % markkina osuutta.
Tilasto on saatu Bil Sweden'iltä, mutta ne eivät kerro miltä loppuvuosi tulee näyttämään Stallbacka firmalle, jonka tulevaisuus selviää hiukan aivan lähiaikoina.
http://ttela.se/ekonomi/saab/1.3203022- ... salts-i-ar
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.