Kyllä ainakin minua hirvittää tää nykymeno. Tsi ja Dsg:t, ruiskupumput sähköiset, pietzosuuttimet, erg:t ja hiukkasloukutkin kiusaavat, linnunluut ja kaikki muut pikkiriikkiset ongelmat - täällä suomen talvessa ja kosteassa kesässä.
Ite olen pitänyt kakkosautoa omana ajoautonani varmaan 3-350 000 km. Jos on alkanut kyllästyttää, niin vaihtoon ( vanha myyty ja uusi ostettu tilalle). Nyt Femma -99. Paras auto on ollut edellinen tonnari. Viattomin 400th ajettu lestamallin pensa matsa 626 ex-taxi -00 - viat näky pinnassa ostaessa. 30e maaleihin ja 40 th km meni pelkillä öljy ja suodatin huolloilla.
Viimenen uusi auto taloon on ostettu 2006, siihen tööttäsin 70 th hieman reilussa vuodessa ja tulin siihen tulokseen - liian kallista. Auto on edelleen talossa alle 150th ajettuna - vaimo ajaa isolla korean letukkalla kilsan työmatkaa.. vaihtaa ei kannata enää ja on luksuskyyti hintaisekseen.
Nykyinen moottoritekniikka alkaa olla rakettitiedettä, päästöineen ja kulutuksineen. Aivan hirvittää nuo litran turbot - suomessa kun nuo joutuvat aivan eritarkoitukseen, kuin on tarkoitettu. Ei nykyautoa ole tarkoitettu 20-30 vuoden käyttöön ja 300-400th kilometreille. Se taitaa olla 10v. / 200th -> paaliin ja tojotiksi.
Oikeastaan taitaa minulle aivan sama millä tekniikalla tuo Saabi tulee, ei siitä taida riittää kuitenkaan kakkosautoksi.
Ex: Saab 96-74 eka. Monta saabia. . Pojan 900i 2d -84. Omat, Musta 9-5 2.3 isoT A5 2007. Saab 9-3 1.8t biopower 2009. 9-5 aero sportcompi aut 2000 #5420