Nytkö meni oikein?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Mielestäni kuulostaa aikaa suurelta suunnitelmalta, periaatteessa joutuvat suunnittelu aloittamaan nollasta ja ensimmäiset prototyypit pitäisi olla koeajossa jo vuoden kuluttua. Tosin kyllähän saabin väellä varmasti jo suunnitelmia on, mutta kuinka paljon ne pohjautuvat GM:n osiin? Tosin onhan se mahdollista, että yhteistyötä voivat tehdä jonkin muun merkin kanssa.mttm kirjoitti:ps. tuosta suunnitelmasta vielä sen verran, että ei oo muuten tulossa mitään pientä saab-mallia tulevaisuudessakaan, jos ymmärsin oikein. Mutta, 9-3:sta olisi tulossa uusi malli kahden vuoden sisällä.
Kuten jo aiemmin mainittu, TTELAn ja SAABUNITEDin mukaan kyse on vuosimallia 04. Eli, BAIC on ostanut piirustuksia ja teknisiä tietoja mutta aio ei kopioida autoja suoraan, vaan tekee omia autoja jotka perustuvat 9-5:seen ja 9-3:seen, vuosimallia 04.KN/Lieto kirjoitti:Vielä Kiinaan "myydyistä" Saabeista. Käsitin alunperin, että 9-3 mallin osalta tarkoitettiin nimenomaan ja aikoja sitten lopetettua malia, eli vanhempaa mallia vuosilta 98-02. Eikai kyse ole pelkästään yhdestä vuosimallista, vaan koko mallisarjasta samantien? Ehdin jo hehkuttaa ajavani todellisella maailmanautolla...
Yritystä siis riittää Saabin pelastamiseksi. Toivotaan parasta.arska kirjoitti:Ruotsin hallituksen edustajia matkustaa ensi viikon alussa GM:n luokse neuvottelemaan Saabin kohtalosta. Spyker jolta taitaa olla ainoa varteenotettava tarjous odottaa vastausta jo kyllä perjantaina. Myös Saabin omistajat ovat aktivoituneet useissa maissa "Save Saab" ja Detroittiin GM:n edustalle on menossa iso joukko "jenkkisaabisteja". Toivotaan nyt parasta
Minusta tuo viittaa siihen, että GM yrittää puhdistaa nahkaansa Spykerin mediapiikittelyn jäljiltä ja ei ole edelleenkään halukas myymään mitään rahoituksen ollessa venäläistä.pasijalmari kirjoitti:Eiks tuo viesti vahvista just päinvastaista eli heti myydään kun rahat on tiskissä.