9-5 Generaatio II bongattu lapissa, tehoa 280hv, 8/05 täällä
Jos verrataan nykyiseen http://www.gmeurope.com/geneva2005/pres ... _Sedan.jpg
Niin perävalojen kannaltahan ei mitään dramaattista ole tapahtunut, vähän pyöristystä ja kokonaan samalla värillä. Tosin luulisin, että ovat vaihtaneet LEDiä tilalle.
-------
btw, viimeisimmässä kuvassa takavalot ovat hiukan erilaiset verrattuna liukuhihna spyshottiin. Kontin puoleisen valojen alaosaan on ilmestynyt punainen kappale.
Niin perävalojen kannaltahan ei mitään dramaattista ole tapahtunut, vähän pyöristystä ja kokonaan samalla värillä. Tosin luulisin, että ovat vaihtaneet LEDiä tilalle.
-------
btw, viimeisimmässä kuvassa takavalot ovat hiukan erilaiset verrattuna liukuhihna spyshottiin. Kontin puoleisen valojen alaosaan on ilmestynyt punainen kappale.
-
- "Turbo"
- Viestit: 214
- Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 10:49
Tässä sedanin perä, josta editoitu valojen alareunasta ylim. teipit veks:
Ja sitten pari kyhäelmää edestä ja sisältä:
http://upload.isaab.net/9-5profile.jpg
http://upload.isaab.net/9-5interior.jpg
Minusta tuo sisäkuva on todella heikko esitys, ei uskoisi että joku luulee lopputuloksen olevan noin hirveä.
Veikkaan, että tämän kuun aikana saadaan jo oikeitakin kuvia, liikkeessä nimittäin kertoivat että nykymallia myydään ensi kuun alkuun asti ja 15.8 alkaa uuden mallin myynti.
Ja sitten pari kyhäelmää edestä ja sisältä:
http://upload.isaab.net/9-5profile.jpg
http://upload.isaab.net/9-5interior.jpg
Minusta tuo sisäkuva on todella heikko esitys, ei uskoisi että joku luulee lopputuloksen olevan noin hirveä.
Veikkaan, että tämän kuun aikana saadaan jo oikeitakin kuvia, liikkeessä nimittäin kertoivat että nykymallia myydään ensi kuun alkuun asti ja 15.8 alkaa uuden mallin myynti.
Tälläiset tiedot antoi vägvärket tuosta ed. facelift autosta
Regnr: WRM474
Färg: SVART
Fabrikat: SAAB
Årsmodell: 2005
Fordonsslag: PB
Chassinummer: YS3EB45W769000028
Upplysningar:
Ägare/Brukare
Namn: SAAB AUTOMOBILE AKTIEBOLAG
Adress:
Postnr: 461 80
Förvärvsdatum: 2005-03-23
Ort: TROLLHÄTTAN
Försäkringsuppgifter
Försäkringsbolag: ACE
Försäkringsdatum: 2005-03-23
Fordonsdata
Fordonsstatus: I trafik (2005-04-01)
Antal ägare: 1
Datum för första reg.: 2005-03-24
Producentansvarig: 556258-8912
I trafik första gång: 2005-04-01
Yrkesmässig trafik:
Fordonet tillverkat:
Direktimport: Nej
Utredning: Nej
Tillfällig registrering: Nej
Besiktningsuppgifter
Besiktningstermin: 2008-02-01 - 2008-06-30
Senast godkända besiktning: 0000-00-00
Föreläggande: Nej
Körförbud: Nej
Vägmätarställning, km:
Skatteuppgifter
Skattepliktigt: Ja
Brukandeförbud: Nej
Årsskatt, kr: 6930
Debitering vid påställning, kr: 0
Debiterad fordonsskatt, kr: 0
Kreditering vid avställning, kr: 1155
Debiterad avgift, kr: 0
Huvuduppbördsmånad: augusti
Förfallen skatt/avgift, kr: 0
Skrotningspremie, kr: 700
Vägavgift
Vägavgift (kr/år): 0
Betald till och med:
Tekniska data
Effekt kW: 88
Antal passagerare: 4
Max släpvagnsvikt:
Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1400
Max lastvikt: 450
Kopplingsanordning 1:
Kopplingsanordning 2:
Däckdimension fram:
Däckdimension bak: 215/55 R16 93V
Kaross: Täckt
Regnr: WRM474
Färg: SVART
Fabrikat: SAAB
Årsmodell: 2005
Fordonsslag: PB
Chassinummer: YS3EB45W769000028
Upplysningar:
Ägare/Brukare
Namn: SAAB AUTOMOBILE AKTIEBOLAG
Adress:
Postnr: 461 80
Förvärvsdatum: 2005-03-23
Ort: TROLLHÄTTAN
Försäkringsuppgifter
Försäkringsbolag: ACE
Försäkringsdatum: 2005-03-23
Fordonsdata
Fordonsstatus: I trafik (2005-04-01)
Antal ägare: 1
Datum för första reg.: 2005-03-24
Producentansvarig: 556258-8912
I trafik första gång: 2005-04-01
Yrkesmässig trafik:
Fordonet tillverkat:
Direktimport: Nej
Utredning: Nej
Tillfällig registrering: Nej
Besiktningsuppgifter
Besiktningstermin: 2008-02-01 - 2008-06-30
Senast godkända besiktning: 0000-00-00
Föreläggande: Nej
Körförbud: Nej
Vägmätarställning, km:
Skatteuppgifter
Skattepliktigt: Ja
Brukandeförbud: Nej
Årsskatt, kr: 6930
Debitering vid påställning, kr: 0
Debiterad fordonsskatt, kr: 0
Kreditering vid avställning, kr: 1155
Debiterad avgift, kr: 0
Huvuduppbördsmånad: augusti
Förfallen skatt/avgift, kr: 0
Skrotningspremie, kr: 700
Vägavgift
Vägavgift (kr/år): 0
Betald till och med:
Tekniska data
Effekt kW: 88
Antal passagerare: 4
Max släpvagnsvikt:
Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1400
Max lastvikt: 450
Kopplingsanordning 1:
Kopplingsanordning 2:
Däckdimension fram:
Däckdimension bak: 215/55 R16 93V
Kaross: Täckt
Viimeksi muokannut valtteri, Pe Heinä 01, 2005 11:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Perä näytti aika kivalta vaikka vanhempi e-mersu tulikin mieleen. Etupää taas näytti suht kauhealta ainakin kuvissa. Jotenkin autosta on tullut ihme sekasikiö uusien päiden ja vanhan keskikohdan yhdistämisellä. Todennäköisesti kuitenkin luonnossa paremmannäköinen
Sisusta vaatii myös sulattelua.
Sisusta vaatii myös sulattelua.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
-
- "Turbo"
- Viestit: 214
- Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 10:49
Oikeastaan III, mutta kun avasin tämän keskustelun ajattelin että pikku muutoksia siis M02 (= maskin + puskurien muutos) ei kannata edes laskea... odotin tästä todellista generaatio II:sta. Tosin nyt alkaa näyttää, ettei tämä juuri suurempi muutos ole kuin tuo edellinenkään, eli pitäisi kai puhua vain generaatio I:stä edelleen.9-5T kirjoitti:Otsikossa lukee 9-5 generaatio II mutta eiköst tämä ole jo kolmas.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Kuvia
Tässä osoitteessa on kaksi kuvaa uudesta 9-5:stä. Keula kuva taitaa olla jo tuttu mutta perä kuvaan en ole törmännyt. Sanokaa te ovatko ne aitoja vai ei?
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/86660 :
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/86660 :
"Sanokaa te ovatko ne aitoja vai ei"
Ne on kierrelly jo jonkun aikaa, tohon sarjaan kuului myös erittäin tökerösti editoitu sisusta. Mitä olen lukenut, 9-3 SS:n vanteet ei sovi 9-5:een ja toisaalta noin kamalia riisipakoputkia tuskin nähdään. Eli en paljoa arvoa antaisi noille kuville, muutenkin ne on niin rösöisiä ja taustalta on pyyhitty jotain metsää pois.
Eiköhän ne oikeat kuvat tule vähän ennen näyttelyä esiin jostain. Tai sitten Saab vuotaa ne tarkoituksella jakoon, jos eivät kestä enää katsella noita photoshop hirvityksiä.
Ne on kierrelly jo jonkun aikaa, tohon sarjaan kuului myös erittäin tökerösti editoitu sisusta. Mitä olen lukenut, 9-3 SS:n vanteet ei sovi 9-5:een ja toisaalta noin kamalia riisipakoputkia tuskin nähdään. Eli en paljoa arvoa antaisi noille kuville, muutenkin ne on niin rösöisiä ja taustalta on pyyhitty jotain metsää pois.
Eiköhän ne oikeat kuvat tule vähän ennen näyttelyä esiin jostain. Tai sitten Saab vuotaa ne tarkoituksella jakoon, jos eivät kestä enää katsella noita photoshop hirvityksiä.
Re: Kuvia
Aarghh..... aivan hirveä sekasikiö jenkki-riisipussisekoitus. Tulee mieleen joku isomman Lancian (Hydra/Dedra?) kyhäelmä.-valomerkki- kirjoitti:Tässä osoitteessa on kaksi kuvaa uudesta 9-5:stä. Keula kuva taitaa olla jo tuttu mutta perä kuvaan en ole törmännyt. Sanokaa te ovatko ne aitoja vai ei?
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/86660 :
Ei voi muuta sanoa kuin, että mm. 500-sarjan bemari näyttää päivä päivältä yhä paremmalta.
Toivottavasti tämä ei ole lopullinen totuus
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
The wheels on the car are stock 18 inchers from a 9-3 SS. The SS has a different wheel offset than the 9-5. As a result, Saab will never put SS wheels on a 9-5, unless they modified the 9-5 wheel offset, which I highly doubt, as the "real" spypics show old 9-5 rims on the car.
Niin ja tälläistä:
The Saab spokeswomen(hollanti) said that the picture(ulkokuva) was taken a year ago, for internal use.
Nojoo kyllä Saabin on kohta pakko julkaista kuvia.
Niin ja tälläistä:
The Saab spokeswomen(hollanti) said that the picture(ulkokuva) was taken a year ago, for internal use.
Nojoo kyllä Saabin on kohta pakko julkaista kuvia.
Kai se on silleen, ettei keulaa tarvitse enää kauheasti jännätä. Tosin ihmettelen expressenin "Bilden är ett montage" lausetta, viitataanko tässä nyt jotenki montaasi filosofi juttuihin vai kiertoilmaisu photoshopille?
http://www.expressen.se/index.jsp?a=409029
http://www.trollhattansaab.net/images/9-5/The%209-5.jpg
Radio btw. on ainakin ulkonäöltään identtisen sama kuin muutamissa muissakin GM autoissa. Tämähän on sitä Lutzin säästö ideologiaa.
http://www.expressen.se/index.jsp?a=409029
http://www.trollhattansaab.net/images/9-5/The%209-5.jpg
Radio btw. on ainakin ulkonäöltään identtisen sama kuin muutamissa muissakin GM autoissa. Tämähän on sitä Lutzin säästö ideologiaa.