Mun mielestä malliston ei tarvisi olla yhtään laajempi, jos näillä vähillä voitaisiin tehdä tulosta. Mutta se tietää massasta poikkeavampia autoja ja korkeampia hintoja. Mikä taas ei välttämättä sovi Saabin imagoon.

Ei ole vaan vielä konsernin sisäiset varainsiirrot kehittyneet tarpeeksi. Kyllä se vielä tappiollisen näköiseksi saadan väännettyä ja voitto siirrettyä pienemmän verotuksen maihin.MRe kirjoitti: Geely on muuten saanut Vollen kannattavaksi puolessatoista vuodessa. Näin kirjoitti TM.
Ei sille taida oikein olla suoraa suomennosta, mutta se on virasto joka toimii suoraan valtionvarainministeriön alaisena.MRe kirjoitti: Mikä muuten on "Riksgälden" suomeksi?
Oulussa hain Aineelta eilen yhden hintaan 38,15. Ja muutama jäi vielä hyllyyn.Optimus kirjoitti:Olen seurannu tätä viestiketjua ja tähän asti suhtaudunutin tilaanteseen hyvin rauhallisesti. MUTTA tänään koin sen tilanteen vakavuuden. Kävin Motonetissa kysymässä uuta Bypass ventiilia ja arvatkaa mikä oli vastaus - EI OLE! jo kesä kuusta saakka koko Motonet ketjussa, eikä pystyy mistään tilamaan...
![]()
ajattelin huomenna metsästää vielä marmortiskilta.
Sehän se.koistha kirjoitti:Suomessa varmaan puhuttaisiin Valtiokonttorista.