Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Se, että todennäköisesti tuotemerkkisopimus pitää uusia uuden omistajan tullessa Nevsiin ei ole sama asia kuin että oikeus tuotemerkkiin olisi loppunut sen vuoksi että Saab sai vihiä Nevsin omistusneuvotteluista. Sen sijaan tuossa TTELAn jutussa ja suomennoksessasi todetaan selvästi, että perusteena oikeuden lopettamiseen oli nimen omaan Nevsin hakeutuminen yrityssaneeraukseen.
Käännöksissäsi ei niinkään ole sanomista, vaan niistä tekemissäsi johtopäätöksissä ja käytöksessäsi sen jälkeen kun joku korjaa kirjoittamaasi väärää informaatiota.
Käännöksissäsi ei niinkään ole sanomista, vaan niistä tekemissäsi johtopäätöksissä ja käytöksessäsi sen jälkeen kun joku korjaa kirjoittamaasi väärää informaatiota.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Ttelan kirjoituksen tullessa ulos ei SAAB AB ollut sanonut mitään syyksi julkisesti, mutta kylläkin sisäisesti, niin tietysti sinähän tän tiedät näköjään paremmin kuin saab jengi kuitenkin ttela kirjoittaa näin: "Saab AB ändå skulle ha behövts omförhandlas om en ny ägare går in i Nevs" tämä on ihan ok, mutta tässäkään vaiheessa Saab ei tiennyt Mahindrasta ja heidän mahdollisesta pääosakkaaksi tulostaan hevon paskaa. Kuten jo aiemmin mainitsin tiedon jälkeen tuli uus ääni kelloon.AZP kirjoitti:Se, että todennäköisesti tuotemerkkisopimus pitää uusia uuden omistajan tullessa Nevsiin ei ole sama asia kuin että oikeus tuotemerkkiin olisi loppunut sen vuoksi että Saab sai vihiä Nevsin omistusneuvotteluista. Sen sijaan tuossa TTELAn jutussa ja suomennoksessasi todetaan selvästi, että perusteena oikeuden lopettamiseen oli nimen omaan Nevsin hakeutuminen yrityssaneeraukseen.
Käännöksissäsi ei niinkään ole sanomista, vaan niistä tekemissäsi johtopäätöksissä ja käytöksessäsi sen jälkeen kun joku korjaa kirjoittamaasi väärää informaatiota.
Sehän olet sinä joka teet päättömiä johtopäätöksiä käännöksistäni vai tarkoitatko ettei Ruotsalainen teksti ole niinkuin suomennan siis jos joku antaa väärää infoa se on silloin ttela ja sinä.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Tarkoitatko, että vetäessään Nevsiltä tuotemerkkioikeuden pois, Saab AB ei tiennyt Mahindra-neuvotteluista mitään?core2 kirjoitti:"Saab AB ändå skulle ha behövts omförhandlas om en ny ägare går in i Nevs" tämä on ihan ok, mutta tässäkään vaiheessa Saab ei tiennyt Mahindrasta ja heidän mahdollisesta pääosakkaaksi tulostaan hevon paskaa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
En, sähän luet tekstiä kuin piru lukis raamattua, se on tullut jo täysin selväksi varsinkin tässä vitjassa asian todenperäisyys, kaikki muuttui kun puolustus ja turvallisuus yhtiö saab ab sai tietää mahdolliset nevs'in tulevat pääomistajat.AZP kirjoitti:Tarkoitatko, että vetäessään Nevsiltä tuotemerkkioikeuden pois, Saab AB ei tiennyt Mahindra-neuvotteluista mitään?core2 kirjoitti:"Saab AB ändå skulle ha behövts omförhandlas om en ny ägare går in i Nevs" tämä on ihan ok, mutta tässäkään vaiheessa Saab ei tiennyt Mahindrasta ja heidän mahdollisesta pääosakkaaksi tulostaan hevon paskaa.
Joita nevs ei ole tuonut itse julkisuuteen vieläkään yleisesti, olen sanonut jo usean kerran, että eräs näistä klausuuleista sopimuksessa on tämä omistajan muutos koska saab on yhtiön sisäisessä infossa tämän kertonut.
Ja Orion mukaan lisenssistä neuvotellaan ja kysymyksessä on Nevs'in oma saab logon käyttöön otto.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Voitko sitten selventää, mitä tuolla lainaamallani lauseella tarkoitit?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Vastaukseni yleensä hieman jälkeen jääneille on ota ja lue koko vitja uudestaan kyllä se jossain kohtaa selviää.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
AZP kirjoitti:... käytöksessäsi sen jälkeen kun joku korjaa kirjoittamaasi väärää informaatiota.
Kiitos. Jätän sinun kommenttisi jatkossa rauhaan.core2 kirjoitti:Vastaukseni yleensä hieman jälkeen jääneille ...
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Jees eiköhän se parasta ole niin, kun et kuitenkaan tajua niistä mitään, tämän täällä mulle joku muukin kertoi kun silloin edellisellä kerralla et mitään tajunnut silloinkaan.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Miksi myöntää erheensä, kun hiukan vaivaa nähden voi pilata maineensa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Maineesi pilasit jo edellisellä kerralla tietämättömyydelläsi.
Muuten ethän sä pidä lupauksiasikaan.
Muuten ethän sä pidä lupauksiasikaan.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Minusta on mukava homma, että core2 on kääntänyt näitä uutisia niin, että tämmöinen juntimpikin tajuaa. Toivottavasti kirjoitat jatkossakin!
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Tää on se mihin mä alunperin kysyin vastausta: logo vai nimi? Siis onko kyse vain oikeudesta käyttää nimeä vai oikeudesta Griffin-logoon?core2 kirjoitti:kysymyksessä on Nevs'in oma saab logon käyttöön otto.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Nimen käytöstä on kysymys, griffin-logohan lienee ollut selvä tapaus ja pois kuvioista jo vuosia sitten!
Nevsin valmistamien Saab-autojen logossa ei ole koskaan ollut aarnikotkaa, mutta niiden M1984-tyylisessä logossahan lukee . Siinä mielessä tietysti puhutaan sekä nimestä että logosta, mutta ei griffinista.
Nevsin valmistamien Saab-autojen logossa ei ole koskaan ollut aarnikotkaa, mutta niiden M1984-tyylisessä logossahan lukee . Siinä mielessä tietysti puhutaan sekä nimestä että logosta, mutta ei griffinista.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Nyt näytti tulevan selkeä vastaus tuohon logo- ja nimijuttuun.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Saabin tulevaisuus III: NEVS aikakausi
Noin mäkin sen tuumailin olevan mutta kun core2 höpötti koko ajan logosta. Oon aina yhdistänyt logon juurikin griffin-logoon ja nimi taas on... no, nimi eikä logo.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366