9-3 2,8 V6 turbo tulee vm. 2006!

Saabin konseptit ja tulevaisuuden suuntaukset.
Haza
"Hölösuu"
Viestit: 1288
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:59
Paikkakunta: Merimasku

Viesti Kirjoittaja Haza »

Teemu kirjoitti:Eikös jo aikoinaan Saabin pääjohtaja todennut: "takaveto, ei koskaan"
..ja vo**olla sanoivat ettei koskaan etuvetoa :wink:
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Jep noita "ei koskaan" lauseita on kuultu :)
STCF #3
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Milli kirjoitti:Ja mullekki takapotku sabaa! :twisted: Takapotku sen olla pitää. :twisted:
Ostakaa Bemari ja olkaa sen jälkeen tyytyväisiä vetotapaan :!: :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Milli kirjoitti:Ja mullekki takapotku sabaa! :twisted: Takapotku sen olla pitää. :twisted:
Ostakaa Bemari ja olkaa sen jälkeen tyytyväisiä vetotapaan :!: :wink:
Niin tai rakentakaa sellainen kuin se yx ruotsalainen saabilla töissa ollut ukko. OG900:sen taakse chevrolet corvetten moottori, ajo-ominaisuudet oli suunnilleen samanlaiset kuin 911 porschessa :wink:
9-3.1972
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Turbo Sensonic kirjoitti:Ostakaa Bemari ja olkaa sen jälkeen tyytyväisiä vetotapaan :!: :wink:
Ne maksaa liikaa, pitäisi ostaa joku ämmä bemari, että ois tarpeeksi tehoa :(
STCF #3
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Speedou kirjoitti:Ne maksaa liikaa, pitäisi ostaa joku ämmä bemari, että ois tarpeeksi tehoa :(
Totta :wink: Bemarin 500 -mallin hinnoittelu on muutenkin aivan ihmeen korkea. 520:n hinta on alkaen 53000 euroa 8O Luulisi, että tuolla hinnoittelulla työntäisi potentiaalisen ostajajoukon luotaan korkean autoverotuksen maissa. Saman teholuokan Saabia ja Volvoa saa huomattavasti halvemmalla. Mutta sittenhän on tietty olemassa niitä ihmisiä, joille ei kelpaa muu kuin Bemari, joten ehkä he ostavat noita 500 -sarjan autoja :roll:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Speedou kirjoitti:Ne maksaa liikaa, pitäisi ostaa joku ämmä bemari, että ois tarpeeksi tehoa :(
Totta :wink: Bemarin 500 -mallin hinnoittelu on muutenkin aivan ihmeen korkea. 520:n hinta on alkaen 53000 euroa 8O Luulisi, että tuolla hinnoittelulla työntäisi potentiaalisen ostajajoukon luotaan korkean autoverotuksen maissa. Saman teholuokan Saabia ja Volvoa saa huomattavasti halvemmalla. Mutta sittenhän on tietty olemassa niitä ihmisiä, joille ei kelpaa muu kuin Bemari, joten ehkä he ostavat noita 500 -sarjan autoja :roll:
53000€, silla saa 9-5 kaikilla herkuilla. Faijalle tulee viikolla 41 8O
9-3.1972
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Niin, 53000€ on 9-5 Aeron lähtöhinta. Ei mun tarvis kauaa miettiä...
BMW 320dA Coupe LCI
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Siinäpä se, sitten kun saisi 530 samaan hintaan alkaisi olla jo vaikeampi päätös ja 545 kääntyy jo toki BMW eduksi. 535D on muuten sataseen nopeampi, kuin 545, muttei enää 200 ;) Tosin kiisseliin saa lastun...
STCF #3
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7555
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Haza kirjoitti:
Teemu kirjoitti:Eikös jo aikoinaan Saabin pääjohtaja todennut: "takaveto, ei koskaan"
..ja vo**olla sanoivat ettei koskaan etuvetoa :wink:
Joo ja IBM:n johtajalle aikoinaan sanottiin että koko maailmassa myydään korkeintaan 2 tietokonetta vuodessa...... :P
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

300bhp

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Tässä AUTOCAR lehden juttu aiheesta!!!
http://home.swipnet.se/danny/

Saab readies 300bhp 9-3 for S4 attack

Saab plans to muscle into the high-performance saloon market with an all-wheel-drive 300bhp version of the 9-3 that will gun for the Audi S4. The company has been testing its own four-wheel-drive system for the past two years, and insiders say the car should be ready by 2007.

Power is likely to come from a version of next year’s new V6 engine, tuned from the standard 250bhp to 300bhp. Saab is likely to share technology from partners within the GM empire, and the forthcoming Vectra VXR is the most obvious candidate.

Torquesteer has plagued high-power Saabs in recent years, as power levels stretched the limits of front-wheel-drive chassis. The worst moment came with the 9-3 Viggen (right) in 1999, which comprehensively failed to put down its 225bhp with any degree of composure. Saab has throttled back on high-power front-drivers in recent years; the most powerful 9-3 now on sale is the 210bhp 2.0 turbo Aero.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Laittasin mielelläni BMW:n jos niitä oli saatavana ahdettuina bensakoneella. M sarjalaiset on hieman liian kalliita mun kukkarolle. :oops:
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Milli kirjoitti:Laittasin mielelläni BMW:n jos niitä oli saatavana ahdettuina bensakoneella. M sarjalaiset on hieman liian kalliita mun kukkarolle. :oops:
Mä en. BMW:hen en koskis pitkällä tikullakaan, vaikka olis rahaa kuinka paljon. Ainoat merkit/mallit, johon voisin "sekaantua" Saabin lisäksi (jos olisi rahaa) olisivat Porsche 911 Turbo ja Porsche Cayenne Turbo. Silti pitäisin itselläni vähintään 1-2 Saabia :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Siis nyt alkaa säästäminen tollaseen nelikkoon ja kun ajattelee viripotentiaalia niin ei pitäis heti loppua kesken 300hv -> 450hv

Mä veikaan auton myyntihinnaksi 55- 60 000 eur

Olenkin tässä pohtinut seuraavaa autoa ja joka tapauksessa se on nelikko, merkillä ei niin väliä kunhan on potentiaalia ruuvaamiselle :)
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

potkuhousu kirjoitti:merkillä ei niin väliä kunhan on...
...SAAB :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin