Saabin tulevaisuus II
Re: Saabin tulevaisuus II
Tata kieltää jättäneensä mitään tarjouksia saabista.
http://ttela.se/ekonomi/saab/1.1551444- ... t-ett-bud-
http://ttela.se/ekonomi/saab/1.1551444- ... t-ett-bud-
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 772
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 10:53
- Paikkakunta: SAVO/Kuopio, mualiman napa!!!
- Viesti:
Re: Saabin tulevaisuus II
Volvo ja muutkin kiinnostuneita SAABin konkurssipesästä!!!
http://www.hs.fi/talous/Intialaismedia+ ... 5557048729
http://www.hs.fi/talous/Intialaismedia+ ... 5557048729
Tero # 168
9-5 Aero Hirsch Sedan, 9-5 Aero STW, 900 OG 3D, 900 OG 4D, 96 2D , Valmet 702 S 1976, Pyrkijä De Luxe 1962, Honda VFR 700, Suzuki GSX 750F, STIGA TORNADO 2198 H
050-4321560
tehohit@gmail.com
9-5 Aero Hirsch Sedan, 9-5 Aero STW, 900 OG 3D, 900 OG 4D, 96 2D , Valmet 702 S 1976, Pyrkijä De Luxe 1962, Honda VFR 700, Suzuki GSX 750F, STIGA TORNADO 2198 H
050-4321560
tehohit@gmail.com
-
- "Hirsch"
- Viestit: 772
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 10:53
- Paikkakunta: SAVO/Kuopio, mualiman napa!!!
- Viesti:
Re: Saabin tulevaisuus II
Tero # 168
9-5 Aero Hirsch Sedan, 9-5 Aero STW, 900 OG 3D, 900 OG 4D, 96 2D , Valmet 702 S 1976, Pyrkijä De Luxe 1962, Honda VFR 700, Suzuki GSX 750F, STIGA TORNADO 2198 H
050-4321560
tehohit@gmail.com
9-5 Aero Hirsch Sedan, 9-5 Aero STW, 900 OG 3D, 900 OG 4D, 96 2D , Valmet 702 S 1976, Pyrkijä De Luxe 1962, Honda VFR 700, Suzuki GSX 750F, STIGA TORNADO 2198 H
050-4321560
tehohit@gmail.com
Re: Saabin tulevaisuus II
TATAN johto on tänään kieltänyt päättäväisesti huhut heidän ostotarjouksestaan. Volvo taasen kiinnostunut tehtaasta fyysisessä mielessä, eli laitteista ja kokoonpanolinjasta. Ei merkistä tai autojen tuotannosta.9000cs kirjoitti:Volvo ja muutkin kiinnostuneita SAABin konkurssipesästä!!!
http://www.hs.fi/talous/Intialaismedia+ ... 5557048729
Re: Saabin tulevaisuus II
Youngman mötte regeringen.
Publicerad 7 mars 2012 - 07:07Uppdaterad 7 mars 2012 - 07:08
Kinesiska Youngman har under de senaste dagarna träffat både regeringen och S-ledaren Stefan Löfven i sina försök att köpa Saab Automobile.
I tisdags besökte de finansdepartementet och statssekreterare Hans Lindblad, skriver Dagens Industri. Enligt tidningens källor diskuterades Youngmans förutsättningar att köpa reservdelsbolaget Saab Automobile Parts, som inte omfattas av kinesernas bud på Saab.
Dagen innan träffade Youngman Löfven, skriver TTELA.
_________________________________________________________
Youngman kohtasi hallituksen.
Julkaistu 7 maaliskuuta 2012 - 07:07 päivitetty 7 maaliskuuta 2012 - 07:08.
Kiinalainen Youngman on parin viimeisen päivän aikana kohdannut niin hallituksen kuin sosiaalidemokraattien puheenjohtajankin Stefan Löfven'in yrityksessään ostaa Saab Automobilen konkurssipesän.
Tiistaina he vierailivat valtionvarainosaston valtionsihteerin Hans Lindblad'in luona, kirjoittaa Dagens industri lehti. (Johon ei aina pitäisi luottaa, mutta menköön tämän kerran) Koska tämän tiedon välittää SVT.
Lehden lähteiden mukaan keskusteltiin mahdollista Saab Automobile Parts'in myyntiä Youngman'ille, varaosat eivät sisälly tänään kiinalaisten tarjoukseen saabista.
Päivää ennen he tapasivat S-pampun Löfven'in.
Lähde:
http://svt.se/2.22620/1.2734228/youngma ... 4228&lpos=...
Publicerad 7 mars 2012 - 07:07Uppdaterad 7 mars 2012 - 07:08
Kinesiska Youngman har under de senaste dagarna träffat både regeringen och S-ledaren Stefan Löfven i sina försök att köpa Saab Automobile.
I tisdags besökte de finansdepartementet och statssekreterare Hans Lindblad, skriver Dagens Industri. Enligt tidningens källor diskuterades Youngmans förutsättningar att köpa reservdelsbolaget Saab Automobile Parts, som inte omfattas av kinesernas bud på Saab.
Dagen innan träffade Youngman Löfven, skriver TTELA.
_________________________________________________________
Youngman kohtasi hallituksen.
Julkaistu 7 maaliskuuta 2012 - 07:07 päivitetty 7 maaliskuuta 2012 - 07:08.
Kiinalainen Youngman on parin viimeisen päivän aikana kohdannut niin hallituksen kuin sosiaalidemokraattien puheenjohtajankin Stefan Löfven'in yrityksessään ostaa Saab Automobilen konkurssipesän.
Tiistaina he vierailivat valtionvarainosaston valtionsihteerin Hans Lindblad'in luona, kirjoittaa Dagens industri lehti. (Johon ei aina pitäisi luottaa, mutta menköön tämän kerran) Koska tämän tiedon välittää SVT.
Lehden lähteiden mukaan keskusteltiin mahdollista Saab Automobile Parts'in myyntiä Youngman'ille, varaosat eivät sisälly tänään kiinalaisten tarjoukseen saabista.
Päivää ennen he tapasivat S-pampun Löfven'in.
Lähde:
http://svt.se/2.22620/1.2734228/youngma ... 4228&lpos=...
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus II
Jos haluaa lukea Rachel Pangista ja hänen ajatuksista.
http://www.e24.se/business/verkstadsind ... ftonbladet]-[]-[]
http://www.e24.se/business/verkstadsind ... ftonbladet]-[]-[]
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Saabin tulevaisuus II
Valtioko tuon Saab automobile partsin omistaa kun hallituksen jäseniä siitä jututetaan...
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Re: Saabin tulevaisuus II
Kyllä. Partsin omistaa tällä hetkellä Riksgälden (Riksgäldskontoret) joka on ruotsinvaltion rahoituspulju ja toimii valtionvarainministeriön alaisena.Rafu kirjoitti:Valtioko tuon Saab automobile partsin omistaa kun hallituksen jäseniä siitä jututetaan...
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus II
Luin tuota Rachel Pangin ym haistattelua. Kyllä wanhaa Kiinan kävijää ihmetyttää miten suureksi peli on mennyt, puolue, politiikka, kasvanut kysyntä ja isot rahat vaikuttavat päätöksiin. Mieleen jäi, että isot ulkomaiset hankinnat ja panostukset edellen vaativat poliittisen hyväksynnän. Ja vahvat tavaramerkit näköjään arvostetaan korkealle. Jos on esim. autolla pitkä maineikas historia, niin sitä sitten voidaan hersyttää markkinoinnissa.
Re: Saabin tulevaisuus II
Erittäin mielenkiintoinen artikkeli. Tähän asti Youngman on ollut vain "joku kiinalaisfirma", jota kohtaan on saabistienkin keskuudessa koettu lähinnä epäluottamusta. Heti kun tehdään vähän henkilökohtaisempi haastattelu firman avainhenkilöstä, alkaa firmakin tuntumaan oikealta ja asialliselta.viggen kirjoitti:Jos haluaa lukea Rachel Pangista ja hänen ajatuksista.
http://www.e24.se/business/verkstadsind ... ftonbladet]-[]-[]
Tiedä sitten saako jutusta oikean mielikuvan. Hyvä esimerkki median vaikutuksesta ihmisten mieliin.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Viggen"
- Viestit: 571
- Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38
Re: Saabin tulevaisuus II
No, jos tuo pitää paikkansa, niin ei tuossa kohden ainakaan GMn herroilla ole ollut kovin tarkkaa.Fred Scuttle kirjoitti:http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/roewe750n-seuraaja
Ja Epsilon 2-alustalle.!?
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Saabin tulevaisuus II
Tai sitten juuri tämän vuoksi on ollut Ruotsin jutuissa kovin tarkkaa..juhokare kirjoitti: No, jos tuo pitää paikkansa, niin ei tuossa kohden ainakaan GMn herroilla ole ollut kovin tarkkaa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Saabin tulevaisuus II
Tuosta alla olevasta tekstistähän se jo selviää miksi GM on Epsilon2 käyttöön suostunut.juhokare kirjoitti: No, jos tuo pitää paikkansa, niin ei tuossa kohden ainakaan GMn herroilla ole ollut kovin tarkkaa.
Heillähän on yhteistyösopimus SAIC'in kanssa.tekniikanmaailma kirjoitti:Roewe kuuluu SAIC eli Shanghai Auto Industry Corpotationiin, joka tekee yhteistyötä General Motorsin kanssa.
Varmaan sais Youngman'kin sitä käyttää kun sais aikaan sopimuksen GM:n kans.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus II
Pistän tän tänne vaikka se ei saabin asiaan enään kuulu, mutta olisi kuulunut jos asiat olisivat toisin.
Snålmotorn som kunde ha räddat Saab.
Linköping
Det här är motorn som kunde ha räddat Saab Automobile. Men GM satte stopp för vidare utveckling, och nu används motorn som forskningsredskap på Linköpings universitet.
Den unika 1,6 litersmotorn med fem cylindrar har en teknik med variabel kompression och kompressor som gör att den är lika kraftfull som en treliters V6 motor med 225 hästkrafter.
_________________________________________________________
Pihimoottori joka olisi ehkä pelastanut saabin.
Linköping
Se oli tämä moottori joka ehkä olisi ollut Saab Automobilen pelastus.
Mutta GM stoppasi kehityksen kokonaan, ja nyt moottoria käytetään tutkimusvälineenä Linköpingin yliopistolla.
Tämä ainutlaatuinen viisi sylinterinen 1,6 litrainen moottori käyttää muuttuvaa puristussuhdetta ja siinä on kompressori joka tekee siitä yhtä tehokkaan kuin kolmelitrainen 225hv V6 kone.
http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=4950938
Snålmotorn som kunde ha räddat Saab.
Linköping
Det här är motorn som kunde ha räddat Saab Automobile. Men GM satte stopp för vidare utveckling, och nu används motorn som forskningsredskap på Linköpings universitet.
Den unika 1,6 litersmotorn med fem cylindrar har en teknik med variabel kompression och kompressor som gör att den är lika kraftfull som en treliters V6 motor med 225 hästkrafter.
_________________________________________________________
Pihimoottori joka olisi ehkä pelastanut saabin.
Linköping
Se oli tämä moottori joka ehkä olisi ollut Saab Automobilen pelastus.
Mutta GM stoppasi kehityksen kokonaan, ja nyt moottoria käytetään tutkimusvälineenä Linköpingin yliopistolla.
Tämä ainutlaatuinen viisi sylinterinen 1,6 litrainen moottori käyttää muuttuvaa puristussuhdetta ja siinä on kompressori joka tekee siitä yhtä tehokkaan kuin kolmelitrainen 225hv V6 kone.
http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=4950938
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.