Hahmotelma 9-6X:stä
Hahmotelma 9-6X:stä
Oheisessa linkissä hahmotelma seuraavasta Saabarusta eli 9-6X:stä:
http://www.saabphotos.com/gallery/misc/9_6x_001?full=1
Voi olla jäljillä, mutta toivottavasti ikkunapinta ei jää ihan noin pieneksi suhteessa auton korkeuteen...
http://www.saabphotos.com/gallery/misc/9_6x_001?full=1
Voi olla jäljillä, mutta toivottavasti ikkunapinta ei jää ihan noin pieneksi suhteessa auton korkeuteen...
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Totaalinen photoshoppaus, tuossa maisemassa pitäisi näkyä keltainen cabriolet.
Tässä kuitenkin nykytyylisesti ensin julkistettavaa piirrosta Subarun BX9:stä.
http://carroonline.terra.com.br/serverp ... _18971.jpg
Kun 9-6X kerran tulee markkinoille jo vähän yli vuoden päästä voi vain arvata, että ainoat muutokset on ulkonäkö, sisusta, äänieristys, alusta jne...
En todellakaan usko että Saabi lähtisi rakentamaan pohjalevyn päälle omia juttujaan. Että Subaru tuned by Saab taas tiedossa varmaan. Noh toivottavasti olen väärässä.
Tässä kuitenkin nykytyylisesti ensin julkistettavaa piirrosta Subarun BX9:stä.
http://carroonline.terra.com.br/serverp ... _18971.jpg
Kun 9-6X kerran tulee markkinoille jo vähän yli vuoden päästä voi vain arvata, että ainoat muutokset on ulkonäkö, sisusta, äänieristys, alusta jne...
En todellakaan usko että Saabi lähtisi rakentamaan pohjalevyn päälle omia juttujaan. Että Subaru tuned by Saab taas tiedossa varmaan. Noh toivottavasti olen väärässä.
Ihan oikeasti esim. uusi Subaru Legacy on mellevä ajettava. Olin tässä taannoin koeajolla todella positiivisesti yllättynyt. Jenkkimarkkinoillahan on 2.5 litran ahdettu versio, Suomessa vain vaparit 2.0, 2.5 ja 3.0.
Vähän niinkuin Saab: mainettaan parempi auto. Subaru tuskin on huonoin pohja saabistella päälle, jos kerran niin täytyy tehdä...ja viattomiakin ovat perhanat!
Vähän niinkuin Saab: mainettaan parempi auto. Subaru tuskin on huonoin pohja saabistella päälle, jos kerran niin täytyy tehdä...ja viattomiakin ovat perhanat!
#6058
9³ Aero Cabriolet 2002
Kansanautoja 2 kpl
ex 9⁵ 2.0T Vector Sport Wagon 2003
9³ Aero Cabriolet 2002
Kansanautoja 2 kpl
ex 9⁵ 2.0T Vector Sport Wagon 2003
-
- "Ruisku"
- Viestit: 103
- Liittynyt: Ma Maalis 15, 2004 18:59
- Paikkakunta: Espoo
Kyllä perustuu, Saab on ollut ilmeisen varhaisessa vaiheessa mukana suunnittelussa mutta kokonaisvaikutusta teknisiin ratkaisuihin on mahdoton sanoa, ainakaan vielä.
Tuon Subarun muotoilusta vastasi kait(?) entinen Alfa Romeon suunnittelija mikä olisi tietysti helppo kuvitella tuon hirvityksen perusteella...
Tuon Subarun muotoilusta vastasi kait(?) entinen Alfa Romeon suunnittelija mikä olisi tietysti helppo kuvitella tuon hirvityksen perusteella...
Saab vois alkaa kilpailee audin kanssa, mä oon aina tykänny uusimmista audin farkuista.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
Tuossa farkkukeskustelussakin referoimani suht tuore artikkeli kyllä puhuu seitsemästä:TuuSaR kirjoitti:Törmäsin epämääräiseen huhuun, että auto ei olisikaan 7-paikkainen vaan 5.
Jos tämä pitää paikkansa niin syitä voi hakea joko, kilpailuasetelmasta Subaruun tai huoli takapenkkiläisten turvallisuudesta peräänajossa.
http://www.detnews.com/2005/autosinside ... -63842.htm
Mutta eihän tuonkaan perusteella voi vannoa mitään, siinä on ovelasti yhdistelty Debra Kelly-Ennisin ja toimittajan omia käsityksiä...
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Motor Trend:stä, en ole varma onko netistä vai lehdestä kopioitu:
"Besides exclusive sheetmetal and a mostly exclusive interior, the 9-6X will be available only with two rows of seats, because Saab doesn't want to put a third row of passengers in its rear crumple zone."
Edelleen jos tämä pitää paikkansa niin eipä ole sinänsä ylläri, että aina turvallisuuden muiden seikkojen edelle ajava Saab ei halua sijoittaa lapsia perän törmäysvyöhykkeelle.
Asiassa on vaan se hassu puoli, että juuri 7-paikkaisuus oli pääidea koko jutussa. Miten kilpailuasetelma 9-7X:ään? Noh ehkä toinen on se kallis ja toinen halpa. Mitä olen tribecasta lukenut, sen pitäisi olla Subarun uusi lippulaiva, ahtamaton 6 sylinterinen 300Nm moottori ei tosin vakuuta.
-------
Update:
Saabin pressissä http://media.gm.com/events/autoshows/05 ... index.html puhutaan nimenomaan 7-paikkaisesta ajoneuvosta.
Noh NY:ssa selviää varmaan totuus...
"Besides exclusive sheetmetal and a mostly exclusive interior, the 9-6X will be available only with two rows of seats, because Saab doesn't want to put a third row of passengers in its rear crumple zone."
Edelleen jos tämä pitää paikkansa niin eipä ole sinänsä ylläri, että aina turvallisuuden muiden seikkojen edelle ajava Saab ei halua sijoittaa lapsia perän törmäysvyöhykkeelle.
Asiassa on vaan se hassu puoli, että juuri 7-paikkaisuus oli pääidea koko jutussa. Miten kilpailuasetelma 9-7X:ään? Noh ehkä toinen on se kallis ja toinen halpa. Mitä olen tribecasta lukenut, sen pitäisi olla Subarun uusi lippulaiva, ahtamaton 6 sylinterinen 300Nm moottori ei tosin vakuuta.
-------
Update:
Saabin pressissä http://media.gm.com/events/autoshows/05 ... index.html puhutaan nimenomaan 7-paikkaisesta ajoneuvosta.
Noh NY:ssa selviää varmaan totuus...
MtSound kirjoitti:Kölin alta muutama kerta tuollaisen piirtänyt kaveri.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Mjoo...toivottavasti myyvät nuo epäsaapit 9-7X,9-6X ja 9-2X. Saabi sitten rahaa omiin malleihin, paitsi jos GM:n suunnitelma on tehdä Saabista ensin logodivisioona ja sitten kuollut merkki (tyyliin Oldsmobile)...
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius