Saabin SVC - muuttuvalla puristussuhteella
Saabin SVC - muuttuvalla puristussuhteella
Tämmösen jutun huomasin tuossa kun googletin netissä, aika vanha juttu vuodelta 2000, mutta en ole kuullut, että kyseistä konetta käytettäisiin missään saabissa ainakaan vielä, joten lisäsin tämän tänne konseptit ja tulevat mallit osioon. Voi olla, että juttua on jo käsitelty täällä jo vuonna nappi, mutta haluaisin tietää, että mistä saisi lisää tietoa tästä koneesta? tuon verran löysin juttua: http://www.sae.org/automag/techbriefs_05-00/03.htm
Eiks jee...
Jossain kotimaisessa autolehdessä (TM tai Tuulilasi) oli joskus jopa moisen koeajo. Asiasta on oltu nyt pitkän aikaa hyvin hiljaa, joten tekniikka on joko tulossa tuotantoon tai (toistaiseksi) unohdettu.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
kuopattu
Vähän aikaa sitten ilmoitettiin Saabilta että projekti oli haudattu lopullisesti.....harmi sinänsä
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Epäilenpä että ei kannata enää kehittää SVC:tä, kun emokonserni puskee jo täyttä vauhtia polttokennoa kehiin ja samalla bensakonetta hautaan... Olisihan se tosissaan kiva, jos noista polttonestesyöpöistä päästäisiin...Jos se kenno vaan saadaan tarpeeksi halvaksi, niin joka auton keulalle sellainen! Suorituskyvystä viis. On sitä ennenkin hitailla autoilla pärjätty.
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius