9-5 Generaatio II bongattu lapissa, tehoa 280hv, 8/05 täällä
Ja tuosta samasta linkistä löytyy pykälää ylempää lisää mainoskuvia ja jopa videopätkiä.
http://www.lowebrindfors.se/saab
Minustakin tosi hyvän näköisiä mainoksia!
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Tänään näkyi uuden ysifemman tv-mainoksia Suomenkin tv:ssä!
Olisi kai aika siirtää kohta tämä keskustelu tuonne 9-5-osioon ja odotella ensimmäisiä koeajokommentteja siellä.
Olisi kai aika siirtää kohta tämä keskustelu tuonne 9-5-osioon ja odotella ensimmäisiä koeajokommentteja siellä.
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
-
- "Turbo"
- Viestit: 214
- Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 10:49
Käväisin liikkeessä eilen ja heillä oli hallissa uusi farkku. Tässä lyhyesti fiilikset:nipa kirjoitti:Jep, eilen tuli kutsu tutustumaan autoon. Uusi 9-5 olisi näytillä tänä viikonloppuna. Täytyypä koittaa ehtiä...
Ulkonäkö on ihan siisti, sekä perä että keula suorastaan tätä päivää. Sivulta katsottuna ei muutokset näy (varsinkaan linearissa kun listat ja kahvatkin ovat vanhaan malliin mustat). Sisällä materiaaliparannuksia havaittavissa, oviverhoilut selvästi laadukkaammat ja kojelaudan päälystä (+ovien yläosat) nyt samaa materiaalia kuin 9-3:ssa. ACC siisti, mutta pyörösäätimissä oudon löysä tuntuma (!?). Audio myös siisti, mutta näyttö jotenkin epäselvä/terävä (?). Mittaristo moderni, luettavuus ei ole 9-3:n tasolla. Nopeusmittarissa suorastaan pienikokoinen fontti ja tiheä jaotus (sekä lineaarinen asteikko). Voisi olla mistä tahansa autosta. Viikset vanhasta ja ratti 9-3:sta, ajotietokoneen namikat ratissa ja näyttö siis nopeusmittarin alaosassa. Huhuja liikkeellä, että ratin napit eivät olisi valaistuja (9-3:ssahan on!), en päässyt toteamaan kun ei ollut avaimia lähistöllä. Tavaratila muuttumaton, kiskoissa tosin nyt vain muutama kiinnityskohta. Kannen alla muovinen säilytyslokero jonka alla paikkasarja ja melkoisesti tilaa. 9-3 SportCombin tyyliin välikantta ei voi taivuttaa tavaroiden tueksi. Ja ensi viikonloppuna tosiaankin ensiesittely liikkeissä.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Joo, myös mä kävin tuolla "VIP -tilaisuudessa". Otin todella surkealla kännykkäkamerallani muutaman kuvan, jotka toivottavasti näkyvät tällä sivulla.
Liikkeessä (Vantaan Variston Länsiauto) oli näytillä kaksi uutta 9-5:sta, musta sedan:
´
Se oli jo myyty. Myyjä kertoi, että uutta 9-5:sta on jo myyty ennen autojen saapumista ihan kohtuullisesti.
Toinen auto oli harmaa farkku:
Radio ja automaatti-ilmastointi näytti tällaiselta:
Nopeusmittarin asteikko oli tosiaan tasavälein, se ei enää tihenny 140 km/h:n jälkeen:
Takavalon muotoilusta voi olla montaa mieltä:
Kävin myös samalla koeajamassa 9³ Sport Combi Aeron (Sentronic):
Oli ihan pirteä peli. Todella mahtava vääntö vakiosaabiksi. Valitettavasti auto oli automaatti ja alla oli kitkarenkaat, joten ei päässyt kokeilemaan autoa oikein kunnolla. Espoon Olarin Länsiautossa olisi kuulemma 9³ Sport Combi Aero manuaali, joten pitäisi ilmeisesti käydä kokeilemassa sitä. Jarrut olivat tosi hyvät ja autossa ei oikein edes tuntunut olevan mitään suurempaa turboviivettä. Ilmeisesti suurehko moottoritilavuus auttaa tuossa tilanteessa. Auton turbo oli poikkeuksellisen ylhäällä moottoritilassa. Kun oli käynyt testaamassa autoa, niin turbo oli TODELLA kuuma, kun avasin konepellin ja otin tuon kuvan moottorin kannen logosta
Liikkeessä (Vantaan Variston Länsiauto) oli näytillä kaksi uutta 9-5:sta, musta sedan:
´
Se oli jo myyty. Myyjä kertoi, että uutta 9-5:sta on jo myyty ennen autojen saapumista ihan kohtuullisesti.
Toinen auto oli harmaa farkku:
Radio ja automaatti-ilmastointi näytti tällaiselta:
Nopeusmittarin asteikko oli tosiaan tasavälein, se ei enää tihenny 140 km/h:n jälkeen:
Takavalon muotoilusta voi olla montaa mieltä:
Kävin myös samalla koeajamassa 9³ Sport Combi Aeron (Sentronic):
Oli ihan pirteä peli. Todella mahtava vääntö vakiosaabiksi. Valitettavasti auto oli automaatti ja alla oli kitkarenkaat, joten ei päässyt kokeilemaan autoa oikein kunnolla. Espoon Olarin Länsiautossa olisi kuulemma 9³ Sport Combi Aero manuaali, joten pitäisi ilmeisesti käydä kokeilemassa sitä. Jarrut olivat tosi hyvät ja autossa ei oikein edes tuntunut olevan mitään suurempaa turboviivettä. Ilmeisesti suurehko moottoritilavuus auttaa tuossa tilanteessa. Auton turbo oli poikkeuksellisen ylhäällä moottoritilassa. Kun oli käynyt testaamassa autoa, niin turbo oli TODELLA kuuma, kun avasin konepellin ja otin tuon kuvan moottorin kannen logosta
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Nyt on uusi 9-5 Wagon 2.0t koeajettu pikaisesti. Ihan mukavan tuntuinen, mutta en minä tuota "vanhaa" AeroWagonia siihen vaihtaisi Ohjauksessa tuntuisi olevan jotain pientä parannusta, terävämmän ja tarkemman tuntuinen, muuten ajettavuudessa ei vaikuttanut olevan mitään mullistavaa. Jarrut tuntuivat tehokkaammilta, omassa alkaakin olla levyt vaihtokunnossa. Mittaristo ei ollut niin paha kuin kuvien perusteella pelkäsin, mutta radion näyttö on aika tökerön näköinen. Keulaan alkaa jo silmä tottua eikä näyttänyt luonnossa niin pahalta. Ehkä ihan fiksu veto tehdä selvästi eri näköinen, niin suuri yleisökin erottaa uuden vanhasta... Takavalojen muotoilua en ymmärrä vieläkään. Mutta on siinä suorituskyvyssä ihan mieletön ero tuohon Aeroon, vaikka se onkin automaatti ja uusi 2.0t oli manuaali...
Eski
Eski
Tuli sitten tänään käytyä tsekkaamassa tuo uus 9-5:n livenä Porissa. Siellä oli Lineari Sedan ja Vectori Wagon. Etupää on kyllä todella tyylikäs ja maalatut listat ja kahvat ovat tyylikkäät. Sisältä oli myös ihan siisti ja mittarit hyvän naköiset Radion näyttö oli myös ihan siisti ja selkeä
Pari ihmetystä tuli kun niitä tutkittiiin. Onko tosiaan kaikissa bensatankin läppä manuaalinen kuten ogsatkussa Tosi tökerön näköinen aukaisu koloineen Ei aukaisu enää ovessa! Nightpanel nappula oli myös tosi tökerö Ilmastoinnin nupit ja nappulat olivat omasta mielestä tyhmemmät/rumemmat mitä vanhassa
Ois tollanen Vector Wagon siltikin aika unelma
Pari ihmetystä tuli kun niitä tutkittiiin. Onko tosiaan kaikissa bensatankin läppä manuaalinen kuten ogsatkussa Tosi tökerön näköinen aukaisu koloineen Ei aukaisu enää ovessa! Nightpanel nappula oli myös tosi tökerö Ilmastoinnin nupit ja nappulat olivat omasta mielestä tyhmemmät/rumemmat mitä vanhassa
Ois tollanen Vector Wagon siltikin aika unelma
Saab 9-3 TTID Vector 2008