Saab historia

Saabin konseptit ja tulevaisuuden suuntaukset.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saab historia

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

veini siekkinen kirjoitti:
Ti Maalis 01, 2022 07:50
Ei yhtään ketju vielä vaihdettu.e85 hinta noin.1,5e
Cabbe vie sen 7 litraa dieseliä ei ilman lisä lämmitintä pärjää.sinne 5 henkeä mene eikä koiria peräkonttiin.
Ei vedetä busteria auton perässä tai ei oikeastaan mitään jarruista kärryä.😁
Poikamies autona menee mutta ei talvi auto.
Jos haluaa kunnon kokoisen perheauton, niin sitten pitää olla 9-7x.
Ei vaan p*rs* kestäisi ajaa sellaisella, vaikka olisikin vähän enemmän tilaa :lol:

Takapenkin jalkatilat ei kyllä siinäkään ole samalla tasolla kuin NG9-5:ssa :roll:

Aika yksilöllistä ilmeisesti tuo, kenellä noita B207:ja porsii. Joltain saattaa mennä jakoketju, joltain venttiili.

Jollain täällä klubilaisella on cabbessa vetokoukku. Sitä en kyllä tajua 8O
Meillä on NG9-5:ssa irrotettava vetokoukku. Ollut auton omistusajan 3,5 vuotta eteisen kaapissa :lol:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
2.polvi
"Hölösuu"
Viestit: 1793
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 23:22

Re: Saab historia

Viesti Kirjoittaja 2.polvi »

^ Mulla on irroitettava irroitettuna ja toveri tetammi:lla myös on NG93 avossa koukku. Itse en ole tolla mitään kiskonut, kun vale-Citikka saa hoitaa vetohommat. Tetammi kyllä on, tosin ymmärtääkseni enemmän rakkaudesta lajiin, kuin varsinaiseen tarpeeseen, Dusterhan hälläkin on.

Kyllä mä toki joskus pohdin, että olishan se ollut projektiksi ostamaani Marino Mustangia komea kiskoa katto auki kylillä, mutta ei paukut siihen projektiin riittäneet, joten venho lähti seuraavalle.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Vastaa Viestiin