9-3X

Saabin konseptit ja tulevaisuuden suuntaukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4026
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

9-3X

Viesti Kirjoittaja jariha »

Tämä auto on koristanut työpöytääni siitä lähtien kun se julkaistiin ja yhä se jaksaa viehättää. Sanoin jo silloin, että jos Saab tuo tämän auton tuotantoon, minä varaan sen ensimmäisenä.

Onhan se vähän turhan ärmäkkä, mutta tuo yleisilme ja ideologia. Ei liian suuri, silti siinä on tilaakin. Kyllä tuon mökkitielle voi viedä vähän kurjemmallakin kelillä ja varmasti se kainuulaiset vaaramaisemat ylä- ja alamäkineen taittaa.

(huokaus)
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

jostain syystä nuo uudet mallit eivät vielä sytytä minua. Mä olen miettinyt tota asiaa mutta niistä alkaa puuttua se persoonallisuus mikä aikoinaan erotti auton muusta massasta.

Nyt täytyy oikeen katella noita jos vaikka silmä tottuis ja löytäis ton jujun.

Ainut mikä ekana tarras muhun oli 9-3X mittaristo ja hallintalaitteet, siinä on vaan ne mitä tarvii. Mä en nimittäin kaipaa avaruusasemaan auton sisään. Nytkin jää käyttämättä SID2 toiminnoista noin 50%.

Tärkeitä autossa on se että sillä on mukava ajaa ja että se on turvallinen. Voimaakin saa olla, sitä kun ei koskaan ole tarpeeksi.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4026
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Minulle taas kävi toisin. Olin jo kadottanut sisäisen saabismini, kunnes 9-X konsepti herätti mielenkiintoni. Huomasin, että ehkä Saab vielä joskus tekee pienempiäkin autoja. Sitten kun tekivät vielä tästä 9-3X:stä niin kauniin...

Minulle auton pitää olla kompakti ja sellaista Saab ei ole tehnyt sitten ysiysin. Harmi.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Vastaa Viestiin