9-3 diesel?

Saabin konseptit ja tulevaisuuden suuntaukset.
jehhe
Matalapaineturbo
Viestit: 182
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 19:49
Paikkakunta: Pedersöre

Viesti Kirjoittaja jehhe »

tsaarela kirjoitti:
Turbiini kirjoitti:Ei per*ele... minkähänlaiset lahjukset on moottoriasioista päättävä puusilmä saanut.. 8O
Siinä sitä lyödään kädet kainaloita myöten pas*aan jos tuo toteutuu. :evil:
Eikös ainakin Fiatin 80-luvulla Ducatoissa käyttämä, vissiinkin PSA-konsernin dieseli ollut aika lujaa tekoa?
Mulla on -93 Ducato ja kyllä saa olla laittamassa Mig liimaa sinne sun tänne mutta kone käy ja porskuttaa. Käsittämätön vehje lähtee pakkasessakin käyntiin kuin palmun alta (vrt. Transportter -01) On volsumiehet ihmeissään kun ruosteinen viiu tärähtää käyntiin ilman lohkolämmitintä yli -15 pakkasesta. Juttelin äskettäin yhden Ducato korjaajan kanssa ja hän kertoi että oli ajanut yli 700tkm Ducatolla eikä koneessa ollut mitään vikaa. Kori sen sijaan happani ympäriltä sitä vauhtia että ko. ajoneuvosta ei ollut enää mihinkään.
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Zebe kirjoitti:Tuo Fiatin moottori on Saabin sivujen mukaan pienpaineturbo.
Olisi kiva tietää paljonko niissä on painetta.
:oops:
1,35 bar
BMW 320dA Coupe LCI
Hitain Pohjois-Suomessa
"Hirsch"
Viestit: 737
Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 09:45
Paikkakunta: Sieppijärvi(Länsi-Lappi)/Oulu.

Viesti Kirjoittaja Hitain Pohjois-Suomessa »

jehhe kirjoitti:
tsaarela kirjoitti:
Turbiini kirjoitti:Ei per*ele... minkähänlaiset lahjukset on moottoriasioista päättävä puusilmä saanut.. 8O
Siinä sitä lyödään kädet kainaloita myöten pas*aan jos tuo toteutuu. :evil:
Eikös ainakin Fiatin 80-luvulla Ducatoissa käyttämä, vissiinkin PSA-konsernin dieseli ollut aika lujaa tekoa?
Mulla on -93 Ducato ja kyllä saa olla laittamassa Mig liimaa sinne sun tänne mutta kone käy ja porskuttaa. Käsittämätön vehje lähtee pakkasessakin käyntiin kuin palmun alta (vrt. Transportter -01) On volsumiehet ihmeissään kun ruosteinen viiu tärähtää käyntiin ilman lohkolämmitintä yli -15 pakkasesta. Juttelin äskettäin yhden Ducato korjaajan kanssa ja hän kertoi että oli ajanut yli 700tkm Ducatolla eikä koneessa ollut mitään vikaa. Kori sen sijaan happani ympäriltä sitä vauhtia että ko. ajoneuvosta ei ollut enää mihinkään.
Ei siis mitään uutta. Happanee ne nämä saabitkin. Kyllä auto on sen verran kallis peli, että ruostumattomuus takuu pitäisi olla 20v ja läpi ruostumattomuus takuu vähintään 30v. :evil:
9-3 X -11 (KA); 9-3 2.0T biopower -08(KA);9000 CSE jubileum -97 kesäauto
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
Vastaa Viestiin