YEEESSSS: Yhteistyö poikki Subarun kanssa!!!

Saabin konseptit ja tulevaisuuden suuntaukset.
Haza
"Hölösuu"
Viestit: 1288
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:59
Paikkakunta: Merimasku

Viesti Kirjoittaja Haza »

CC Aero kirjoitti: Makuasioita sanoi Musti. Mielestäni Impreza on perusmuotoilultaan aika järkyttävän tylsä vekotin. Mitä nyt massiivisilla puskureilla ja muilla kilkkeillä koitettu paikata asiaa.
Veit jalat suustani, karvalakki-impreza on tasan yhtä jännittävä muotoilultaan kuin mikä tahansa muukin itäinen bulkkituote.

Kuva

nämä vähän vanhemmat vasta "hienoja" on:

Kuva
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
ahdinmoppe
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 23:49
Paikkakunta: pietarsaari

saabarun teko

Viesti Kirjoittaja ahdinmoppe »

elii muuta kuin saabin turbokone laatikon perään ja menoks tahi istuttaa apurunko farmarin peräloosteriin avot.... niinhän ne saabarut syntyy
9000 cd 2turbo aut 89 soffaks
9000 turbo 86 levikesarjalla/projekti---)ajoon joskus
3kpl mopareita
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3856
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Viesti Kirjoittaja juhokare »

No, Subarun muotoillusta voi olla jokainen omaa mieltään. Itse kyllä pidän Subarun muotoillusta, mutta joskus tai joidenkin mallien ajovalot ovat liian yliampuvia.

Mutta jos puhutaan tekniikasta, niin kuten Potkuhousu taisi mainita tuosta nelivedosta, niin siinä olen samaa mieltä. :? Ja ei kait nuo moottoritkaan Subarulla kuitenkaan huonoja ole. 9-2X oli ehkä muuten mielestäni jokseenkin ehkä onnistunut, mutta moottori oli Subarun - eiköhän se Saabin omakin olisi pelannut vielä kuitenkin. Eli 9-2X epäonnistunut malli siinä mielessä.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Hieno veto!
Eipä tule Subarua ja sen tekniikkaa ikävä. Olen joskus aiemmin työn puolesta joutunut Legacyllä ajelemaan - ihmeellinen putputin - paljon perusjapanilaisempi kuin esim. Toyota. Pellit hupenivat ympäriltä yms. - Hejdå hillholder!
Vastaa Viestiin