Fechter kirjoitti:Saksalainen autoprofessori: Saabilla ei ole tulevaisuutta
http://www.tekniikkatalous.fi/metalli/article191955.ece
Voi v*ttu
Toivotaan että noin ei käy, muuten en näe muuta vaihtoehtoa kuin siirtyä polkupyörän käyttäjäksi
Fechter kirjoitti:Saksalainen autoprofessori: Saabilla ei ole tulevaisuutta
http://www.tekniikkatalous.fi/metalli/article191955.ece
Sen kyllä oon tienny, että saapit pommeilee paljon, mutta kova konkka on tulossa, jos vanhat kusipulkatkin räjähtää samalla .99 GL kirjoitti:Fechter kirjoitti:Saksalainen autoprofessori: Saabilla ei ole tulevaisuutta
http://www.tekniikkatalous.fi/metalli/article191955.ece
Voi v*ttu
Toivotaan että noin ei käy, muuten en näe muuta vaihtoehtoa kuin siirtyä polkupyörän käyttäjäksi
Eipä tuossakaan tapauksessa tuotemerkki välttämättä katoaisi maailmasta. Jollekulle se jäisi käteen, tai joku sen ostaisi jollain hinnalla. Ja niin pitkään kuin Pohjoismaista, USA:sta ja Britanniasta löytyy ko. tuotemerkkiä arvostavia kuluttajia, kannattaa sitä käyttää.99 GL kirjoitti:Fechter kirjoitti:Saksalainen autoprofessori: Saabilla ei ole tulevaisuutta
http://www.tekniikkatalous.fi/metalli/article191955.ece
Voi v*ttu
Toivotaan että noin ei käy, muuten en näe muuta vaihtoehtoa kuin siirtyä polkupyörän käyttäjäksi
Ainakin varaosien saanti huononisi nykyisestäänkin.Japso kirjoitti: Sen kyllä oon tienny, että saapit pommeilee paljon, mutta kova konkka on tulossa, jos vanhat kusipulkatkin räjähtää samalla .
Korkki kiinni!Juha96 kirjoitti:Renault Megane Saab tai Opel Insignia Saab.
Ruotsalaisista tekstiiliketjuista esim. H&M, KappAhl tai Lindex voisi (jos halvalla saa) konkurssihuutokaupasta huutaa Saabin retrohenkisen miestenmallistonsa nimeksi.
Korkki on ollut kiinni koko illan eikä uskalla avatakaan, kun skenaariot menee ilmankin jo näin hurjiksi...Ässä kirjoitti: Korkki kiinni!
Fechter kirjoitti:Saksalainen autoprofessori: Saabilla ei ole tulevaisuutta
http://www.tekniikkatalous.fi/metalli/article191955.ece
Onko tuohon paljon lisättävää? Äijä on hyvin perillä asioista. En usko, että tilanne juuri huononisi, sama mikä taho ostaisi Saabin. Se, että tekniikka on jaettua luulis olevan neuvoteltavissa "siirtymäajaksi" jos joku tosissaan ostaisi merkin.Vielä 10–20 vuotta sitten Saab oli Dudenhöfferin mukaan hyvä merkki. GM ei hänen mielestään ole kuitenkaan osannut toimia Saabin suhteen oikein millään osa-alueella. Kovaa kritiikkiä saa yhtiön päätös aloittaa Cadillacin valmistus Ruotsissa. Samalla Saab on kadottanut omat erityispiirteensä.
Iltapäivälehtien juttuja että saadaan lukijoita. Mut eiköhän tämä aika pitkälle tällävkolla selviä. Uusimpien tietojen mukaan ruotsin valtio tukee molempia ruotsalaismerkkejä, jos pitää paikkaansa niin Saab tuskin ensimmäisenä on GM:n lopetettavien brändien listalla.iltalehdessä korutonta tekstiä :saabin historia taitanee loppua