Spyker konkurssinpartaalla?.
Re: Spyker konkurssinpartaalla?.
En toivo saabin valmistuksen loppua, mutta jos niin käy, niin sitten saadaan tästä klubista harrasteautokerho.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Re: Spyker konkurssinpartaalla?.
Eiköhän odotella ensvuosi (2011) vielä ennen ku heitetään työkalut kaivoon tai Kiinaan, Trollhättanissa on muitakin kuin Jan Åke Jonsson & Victor Muller jotka luottavat, että ylämäki loppuu ja päästään tasamaalle jolloin kaikki pyörii herkemmin kuin tänään.!
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Spyker konkurssinpartaalla?.
Mulle ei ole vieläkään avautunut, että miksi kuulua koko Saab Klubiin saati vaivautua ajamaan Saabilla, jos kerta toisensa jälkeen toivoo Spykerin ajautuvan konkurssiin ja koko merkin kuolevan? Saab ei ole ainoa auto maailmassa.
Re: Spyker konkurssinpartaalla?.
Sitä kutsutaan provosoinniksi. Hälyttävän usein niihin kuitenkin edelleen vastataan ja ruvetaan länkyttämään tyhjää, vaikka provojen takana on aina samat nimimerkit.KN/Lieto kirjoitti:Mulle ei ole vieläkään avautunut, että miksi kuulua koko Saab Klubiin saati vaivautua ajamaan Saabilla, jos kerta toisensa jälkeen toivoo Spykerin ajautuvan konkurssiin ja koko merkin kuolevan? Saab ei ole ainoa auto maailmassa.
Re: Spyker konkurssinpartaalla?.
Täällä ollaan kans yhtä hämmästyneitä tän konkurssi-innon takia.KN/Lieto kirjoitti:Mulle ei ole vieläkään avautunut, että miksi kuulua koko Saab Klubiin saati vaivautua ajamaan Saabilla, jos kerta toisensa jälkeen toivoo Spykerin ajautuvan konkurssiin ja koko merkin kuolevan? Saab ei ole ainoa auto maailmassa.
Yks osviitta tähän seuraavan vuoden ylösnousemiseen on monen saabin alihankkijan
aiemmin lomitettujen työntekijöiden takaisinotto ainakin täällä ruotsissa.
Siis odotellaan ennenkuin "sahataan oksaa jolla istutaan" kuten Jan O: kin sanoi.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Spyker konkurssinpartaalla?.
Joku saattaa olla niin tollokin että kuvittelee oman autonsa arvon nousevan jos merkki "kuolee" Keräilyarvoa jne. Meitä on niin moneen junaan.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Re: Spyker konkurssinpartaalla?.
Jotkut toivovat saavansa uudempia saabeja halvemmalla. En usko konkurssin auttavan. Femmoja saa jo niin halvalla, ettei hinta juuri enää putoa. Kolkkeja saa vielä halvemmalla, ja satkut ovat jo käytännössä ilmaisia. Jo satkun leimaaminen maksoi enemmän, kuin toisen ostaminen. No se onkin harrastekäyttöauto. Olen ihmetellyt samaa. Miksi kuulua klubiin jonka toiminnasta ei pidä, ja toivoa merkin kuolemaa?
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.