Ensimmäinen kerta kun näin villinä tapahtumien ulkopuolella tämmöisen.
![Inlove :heart_eyes:](./images/smilies/icon_heart_eyes.png)
Onko näitä useampia Suomessa kuin yksi valkoinen ja yksi sininen?
Mites tämmöisen huolto onnistuu? Tilaamalla osat jenkeistä vai pystyykö rinnastamaan jenkkivastineeseen ja hakea motonetistä osat? Vai löytyykö paikalliselta saab huolto/varaosat tiskiltä osat tilaustavarana?Polarblonde kirjoitti: ↑Ke Helmi 19, 2020 12:14Kotia pohjoista kohti ajelin työreissulta palatessani. Eipä taida olla kuin nämä kaksi nykyisellään Suomessa. Harvakseltaan näkyy myynnissä Saksanmaalla, Hollannissa ja Ruotsissa. Auto tuntuu kyllä olevan kaiken vaivan arvoinen ja hintansa väärti, jos sellaisen jostain onnistuu löytämään ja tänne hankkimaan.
Eli vähän sama meininki kuin NG9-5:lla, mutta vielä vähän suuremmalla riskilläPolarblonde kirjoitti: ↑To Helmi 20, 2020 23:04Motonetistä taitaa olla turha etsiä, mutta osia löytyy kyllä joko tilaamalla itse suoraan jenkeistä, esim. Esaabpartsin ja Ebayn kautta, tai sitten tilaamalla huoltoliikkeen kautta. Jotkin osat yhteisiä Cadillac SRX:n kanssa. Toki pieni pelko persuuksissa, jos jokin harvinaisempi osa rikkoutuu. Eli naatitaan niin kauan kuin voidaanTavanomaiseen vuosihuoltoon kuuluvat osat löytyvät kyllä merkkihuoltamosta.
Tämän ajovaloumpiot ja kori osat voi olla melko kiven allaPolarblonde kirjoitti: ↑To Helmi 20, 2020 23:04Motonetistä taitaa olla turha etsiä, mutta osia löytyy kyllä joko tilaamalla itse suoraan jenkeistä, esim. Esaabpartsin ja Ebayn kautta, tai sitten tilaamalla huoltoliikkeen kautta. Jotkin osat yhteisiä Cadillac SRX:n kanssa. Toki pieni pelko persuuksissa, jos jokin harvinaisempi osa rikkoutuu. Eli naatitaan niin kauan kuin voidaanTavanomaiseen vuosihuoltoon kuuluvat osat löytyvät kyllä merkkihuoltamosta.
Amen, brotherTurbo Sensonic kirjoitti: ↑Pe Helmi 21, 2020 07:23Eli vähän sama meininki kuin NG9-5:lla, mutta vielä vähän suuremmalla riskillä![]()
Totta, mutta tämä nykyinen on toisaalta jo kuudes saabbini ja aiemmin olen välttynyt umpioiden hajoamisilta ja koritkin ovat säilyneet kolhuitta. Jos olisin ajatellut tämän uuden Saabin hankkimista ”tylsästi järkipohjalta”, niin ostamatta olisi jäänyt. Onneksi ajattelen asioita kuitenkin pikemminkin tunteella ja sydämellä, ainakin mitä Saabbeihin tulee
Oikein!Polarblonde kirjoitti: ↑Pe Helmi 21, 2020 09:49Totta, mutta tämä nykyinen on toisaalta jo kuudes saabbini ja aiemmin olen välttynyt umpioiden hajoamisilta ja koritkin ovat säilyneet kolhuitta. Jos olisin ajatellut tämän uuden Saabin hankkimista ”tylsästi järkipohjalta”, niin ostamatta olisi jäänyt. Onneksi ajattelen asioita kuitenkin pikemminkin tunteella ja sydämellä, ainakin mitä Saabbeihin tulee![]()
![]()
Ilmeisesti tuon NG9-5SC:n saisi nykyään Suomessa rekisteriin, kun 9-2x:nkin saa?
https://m.mobile.de/auto-inserat/saab-9 ... ml?ref=srpTurbo Sensonic kirjoitti: ↑Pe Helmi 21, 2020 13:12
Joku TTiD olisi päheä laitos tuollaisena, mutta hinnat - siis jos niitä on missään tarjolla - ovat niin suolaisia, että huh-huh![]()
Mutta ei sen puoleen, katselin 9-5SC2012 -sivustoa ja sen NG9-5:n tuotantolukuja. Ei noita meillä olevia NG9-5TTiD Linearejakaan ole ilmeisesti tehty kuin 33 kpl.
Kannattaa seurata noita Facebookin NG9-5 -keskusteluryhmiä.Jeppe96 kirjoitti: ↑Pe Helmi 21, 2020 14:08https://m.mobile.de/auto-inserat/saab-9 ... ml?ref=srp
Tuosta hakemaan 1/2 valmistetusta oikealta puolelta ajettavista, sovittaessa onnistuu myös ratin vaihto vasemmalle
Järki tekniikalla, mutta varusteita olisi voinut olla enemmän, tokkiinsa voisin omastakin Aerosta muutamasta varusteesta luopua jos tuommoisen saisi![]()