OG Aero tai Turbo ent.vesipiirin pihalla, Kokkolassa
OG Aero tai Turbo ent.vesipiirin pihalla, Kokkolassa
Entisen vesipiirin pihalla (Minimanista n.100m Santahakaan, talossa on autotuontiliike) on seissyt n. vuoden päivät musta pystykeula Aero tai Turbo 900. Autossa on ainakin kromimaski ja kattoluukku. Onko klubilaisen? En ole käynyt lähempää katsomassa, mutta kauempaa näyttää hyväkoriselta.
-JanneS-
Saab 9-5 SE Wagon 2.0t -00
Renault Grand Scenic 1.6 -05 (ranskalainenkin osaa tehdä vähävikaisia autoja :) )
Renault Grand Scenic 1.6 -05 (ranskalainenkin osaa tehdä vähävikaisia autoja :) )
Joo eli pystykeula aero, vuosimalli -84, musta, nahkasisusta(kerman värinen), kattoluukku, sähkölasit ja peilit, ilmastointi, ajettu muistaakseni n.350 tkm, n.1 vuoden seisonnu siinä pihalla, sitä enne ajossa ollut, ostettu rovaniemeltä, pellit oli suht hyvässä hapessa mutta pohjaa en voinu tsekata.
-90 Mercedes Benz w124 250D Man.
-91 Kawasaki ZZR 1100
-91 Kawasaki ZZR 1100
Käännyt ekoista liikennevaloista (yleensä punaiset) vasemmalle. Ajat tien päähän asti ja käännyt oikealle (T-risteys). Junaradan jälkeen vasemmalle, ennen liikennevaloja eli siis MiniManiin päin. Ajat MiniM:n ohi. Vasemmalla puolen on tien suuntaisesti iso kivitalo, keltainen/beige tms. väriltään. Rakennuksen pihalla on paljon autoja, siinä on autojen tuontiliike.Tri-Lo kirjoitti:Kerro mulle missä tuo on, jos lähtis tsekkaamaan..Siis miten sinne löydän.
Aero näkyy kyllä tielle. Portit saattaa olla viikonloppuna kiinni, mutta jos arkena tulee pääsee pihalle pällistelemään.
-JanneS-
Olisko liikkeen nimeä/puh.numeroa tiedossa, että pystyisi sopia näytöstä..?jannes kirjoitti:Käännyt ekoista liikennevaloista (yleensä punaiset) vasemmalle. Ajat tien päähän asti ja käännyt oikealle (T-risteys). Junaradan jälkeen vasemmalle, ennen liikennevaloja eli siis MiniManiin päin. Ajat MiniM:n ohi. Vasemmalla puolen on tien suuntaisesti iso kivitalo, keltainen/beige tms. väriltään. Rakennuksen pihalla on paljon autoja, siinä on autojen tuontiliike.Tri-Lo kirjoitti:Kerro mulle missä tuo on, jos lähtis tsekkaamaan..Siis miten sinne löydän.
Aero näkyy kyllä tielle. Portit saattaa olla viikonloppuna kiinni, mutta jos arkena tulee pääsee pihalle pällistelemään.
Tuo autohan on yksityisellä. Se on vaan ajamattomana sillä ja laittanu sen tilan puutteen takia seisomaan sinne pihalle. Mulla kävi tuuri kun kävin kattoo sitä kerran niin se tuli puhuttamaan mua siihen pihalle. Varmaanki on töissä viereisessä rakennuksessa ja huomas mun kattelevan autoa.
-90 Mercedes Benz w124 250D Man.
-91 Kawasaki ZZR 1100
-91 Kawasaki ZZR 1100