OG Aero tai Turbo ent.vesipiirin pihalla, Kokkolassa

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
jannes
"Turbo"

OG Aero tai Turbo ent.vesipiirin pihalla, Kokkolassa

Viesti Kirjoittaja jannes »

Entisen vesipiirin pihalla (Minimanista n.100m Santahakaan, talossa on autotuontiliike) on seissyt n. vuoden päivät musta pystykeula Aero tai Turbo 900. Autossa on ainakin kromimaski ja kattoluukku. Onko klubilaisen? En ole käynyt lähempää katsomassa, mutta kauempaa näyttää hyväkoriselta.
-JanneS-
Saab 9-5 SE Wagon 2.0t -00
Renault Grand Scenic 1.6 -05 (ranskalainenkin osaa tehdä vähävikaisia autoja :) )
Samppo
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Samppo »

Samaa ihmetelly minäkin :) Joskus pari-kolme vuotta sitten kyselin silloiselta omistajalta olisko myytävänä, mutta oli sen verran kallis että jäi ostamatta. Nyt saattais hyvinkin lähteä halvalla
avo-88
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja avo-88 »

kysyin tässä puolivuotta sitten omistajalta mittä maksa ja oli yli 1000e vielä
TuomasJ
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja TuomasJ »

n.2000 muutama kuukausi sitten oli kun kysyin.
-90 Mercedes Benz w124 250D Man.
-91 Kawasaki ZZR 1100
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

No mikä tuo sitten on..? Pystäri-Aero vai?! 8O
TuomasJ
"Turbo"

Joo eli pystykeula aero, vuosimalli -84, musta, nahkasisusta(kerman värinen), kattoluukku, sähkölasit ja peilit, ilmastointi, ajettu muistaakseni n.350 tkm, n.1 vuoden seisonnu siinä pihalla, sitä enne ajossa ollut, ostettu rovaniemeltä, pellit oli suht hyvässä hapessa mutta pohjaa en voinu tsekata.
-91 Kawasaki ZZR 1100
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Kerro mulle missä tuo on, jos lähtis tsekkaamaan.. :roll: Siis miten sinne löydän.
jannes
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja jannes »

Tri-Lo kirjoitti:Kerro mulle missä tuo on, jos lähtis tsekkaamaan.. :roll: Siis miten sinne löydän.
Käännyt ekoista liikennevaloista (yleensä punaiset) vasemmalle. Ajat tien päähän asti ja käännyt oikealle (T-risteys). Junaradan jälkeen vasemmalle, ennen liikennevaloja eli siis MiniManiin päin. Ajat MiniM:n ohi. Vasemmalla puolen on tien suuntaisesti iso kivitalo, keltainen/beige tms. väriltään. Rakennuksen pihalla on paljon autoja, siinä on autojen tuontiliike.
Aero näkyy kyllä tielle. Portit saattaa olla viikonloppuna kiinni, mutta jos arkena tulee pääsee pihalle pällistelemään.
-JanneS-
Saab 9-5 SE Wagon 2.0t -00
Renault Grand Scenic 1.6 -05 (ranskalainenkin osaa tehdä vähävikaisia autoja :) )
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

jannes kirjoitti:
Tri-Lo kirjoitti:Kerro mulle missä tuo on, jos lähtis tsekkaamaan.. :roll: Siis miten sinne löydän.
Käännyt ekoista liikennevaloista (yleensä punaiset) vasemmalle. Ajat tien päähän asti ja käännyt oikealle (T-risteys). Junaradan jälkeen vasemmalle, ennen liikennevaloja eli siis MiniManiin päin. Ajat MiniM:n ohi. Vasemmalla puolen on tien suuntaisesti iso kivitalo, keltainen/beige tms. väriltään. Rakennuksen pihalla on paljon autoja, siinä on autojen tuontiliike.
Aero näkyy kyllä tielle. Portit saattaa olla viikonloppuna kiinni, mutta jos arkena tulee pääsee pihalle pällistelemään.
Olisko liikkeen nimeä/puh.numeroa tiedossa, että pystyisi sopia näytöstä..?
TuomasJ
"Turbo"

Tuo autohan on yksityisellä. Se on vaan ajamattomana sillä ja laittanu sen tilan puutteen takia seisomaan sinne pihalle. Mulla kävi tuuri kun kävin kattoo sitä kerran niin se tuli puhuttamaan mua siihen pihalle. Varmaanki on töissä viereisessä rakennuksessa ja huomas mun kattelevan autoa.
-91 Kawasaki ZZR 1100
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Ei ole kellään sitten omistajan nimeä/numeroa? Entäs auton rekkari?
Vastaa Viestiin