Ilmeisestikin aero täällä Vammalassa

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Ilmeisestikin aero täällä Vammalassa

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

En ole kova aerotuntija, mutta tietämäni merkit viittaisivat siihen että näin moisen, tunnusmerkkejä :

Väri musta tai tumma sininen, korisarja, aero-vanteet (ihankuin olisi keskiökuppeja puuttunut), kattoluukku, spoileri, etäisyys noin 30m ja olen likinäköinen joten enempää en sano. Kuljettaja oli laiha mieshenkilö nahkatakki päällä, tummat hiukset ja ikkunanpesuvermeet kädessä.

Jos joku tunnustaa omistavansa, niin minä olin se joka kuolasi kolamuki kädessä Vammalan nesteen ovien sisäpuolella :)
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Ratkaisu tuli tänään, näin kyseisen Aeroksi luulemani paikallisen k-marketin parkkialueella, juoksi oitis paikalle nuuhkimaan, ja kuin taikaiskusta paikalle käveli nuori nainen lapsineen, jolta oitis kyselin autosta..

Kyllä vain, aero oli, viistokeulainen, punaisilla nahkapenkeillä, ovat kuulemma juuri paikkakunnalle muuttaneet, sinänsä mukavaa, koska toista aeroa en näillä seuduilla ole nähnyt :)

Kaiken kruunasi hieno ruskea 96, joka ajoi parkkikselle hetkeä aiemmin, todella kaunis yksilö oli sekin, vaikkakin uudemmilla kumipuskureilla. Myös monia muita saabeja nähty tänään, kaverin tyttöystävä ilmoitti bonganneensa vaaleansinisen 96:n Vammalan ja Punkalaitumen välillä ja ottipa oikein kilvestä selvää ja innoissaan selvitti ja kyseli :)
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Vastaa Viestiin