900 Aero AIB-*** Valtatie 12 -> Stormintie -> X

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757
Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:

900 Aero AIB-*** Valtatie 12 -> Stormintie -> X

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Seurailin mustaa aeroa tuossa äsken kotimatkalla, mahtoiko olla klubilaisia, nätti ja matala otus, varsinkin kun katsoin korotetun 99:n ikkunasta :)

Edit: Voiko se tosiaan olla niin, että tässä tuppukylässä on peräti 2 mustaa og900 aeroa, ja kumpaisenkaan omistaja ei selaa tätä foorumia? :?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
kmik
"Kaasari"
Viestit: 44
Liittynyt: Ma Joulu 26, 2005 12:32
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja kmik »

Huomasin tän vasta nytten surffatessa.

Musta AIB-xxx Aero oli mulla hallussani 1996-98 ja se oli tehty korinvaihtona kanta-auton ollessa '88 900i. Se valmistui kaverin tekemänä '96 ja ostin sen heti. Kuitenkin menin vaihtamaan sen jo parin vuoden jälkeen tonnariin kun olin jo satkuilla ehtinyt ajaa aika lailla.

Auto vaikutti vielä 05 syksyllä Ylöjärvellä tai Nokialla samalla kaverilla jolle se meni. Tuolloin aikanaan ainakin kolme autoa vaihtoi samassa yhteydessä omistajaa.
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757
Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Hmm.. Eli onkos tuo siis se sama joka majailee tuossa 3km päässä? :oops:

Kas kun en heti tajunnut. :?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
kmik
"Kaasari"
Viestit: 44
Liittynyt: Ma Joulu 26, 2005 12:32
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja kmik »

Jaa, voi olla. Kaveri joka tonnarin mulle möi ja järjesti myös AIB:n jatkosijoituksen soitteli syksyllä muusta asiasta ja kertoi samalla että kyseinen laite olisi myytävänä. Liekö vielä samalla omistajalla vai myyty nyt sinne päin, ei osaa sanoa. Muutaman kerran olen nähnyt sen pirkanmaalla, tuli vastaan kerran jossain Vammalassakin päin Turuntiellä.
Vastaa Viestiin