Harmaa HirschWagon on tullut bongattu Seppälässä monta kertaa. Pojatkin huomasivat auton kerran Prisman pihassa ja kun kuski antoi vähän hanaa, niin Aapo 7v kysyi, että miksi meidän AeroWagonissa ei ole tuollaiset äänet? että ei muuta kuin putkistoa tilaukseen
Olenpa itsekin ajanut sillä autolla yhden päivän, kun se vielä oli maahantuojan koeajoautona ja siitähän se AeroWagon-kuume sitten lähti
Itsellä on 02 manuaali aerossa, hirschin softa, imupuoli ja välijäähdytin mutta alkuperäinen pakoputki, näin Saksassa viritetään, 280 versio. Ja ulkoapäin täysin vakio, ihmettelin Saksassa ajaessani että kylläpä lähtee hyvin kiihtymään vielä 200 km eteenpäin, oli bemareilla ja mersuilla sekä audeilla ihmettelemistä, Suomessa selvisi että Hirschin kamaa oli sisällä, ei mitään mainintaa rekisteriotteessa.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
Kannattaisi kyllä vaihtaa siihen väljempi hormi, koska orggisputki katteineen on melkoinen kuristin noilla tehoilla ja varmasti riittää pakopainetta jä -lämpöä... Myös Hirschin 280hv settiin kuuluu ehdottomasti se putkisto, mutta JT:n 3" -putki sporttikatilla ajaa varmasti saman asian, jos ei Hirschin hinta hirvittää...