Mikkeli 5-tie ja K-Rauta

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
Saabistiuki
"Aero"

Mikkeli 5-tie ja K-Rauta

Viesti Kirjoittaja Saabistiuki »

Mikkelissä tuli tänään 5-tiellä Pitkäjärven ramppien lähettyvillä tummahko 900? vastaan, jossa oltiin ilmeisen iloisia vastaan tulevasta Saabista :D
Morjestin itsekin, huomasitko?

Ja samaisena aamupäivänä Mikkelin K-Raudan pihaan kaarsi valkoinen 900 Cabriolet..oli kyllä upea auto!...en ehtinyt moikkaamaan, kun olin tankilla vastapäisellä Nesteellä.Autossa oli muista poikkeava rek.nro...mallia lyhyt
Muukkonen

Bmw 523 Touring
frost
"Turbo"

Re: Mikkeli 5-tie ja K-Rauta

Viesti Kirjoittaja frost »

Saabistiuki kirjoitti: ....Ja samaisena aamupäivänä Mikkelin K-Raudan pihaan kaarsi valkoinen 900 Cabriolet..oli kyllä upea auto!...en ehtinyt moikkaamaan, kun olin tankilla vastapäisellä Nesteellä.Autossa oli muista poikkeava rek.nro...mallia lyhyt
Erittäin suurella todennäköisyydellä se olin minä joka oli menossa töihin cabella 8)
-Kimmo- "Motivoitunut saabisti"
Saabistiuki
"Aero"

Re: Mikkeli 5-tie ja K-Rauta

Viesti Kirjoittaja Saabistiuki »

frost kirjoitti:
Saabistiuki kirjoitti: ....Ja samaisena aamupäivänä Mikkelin K-Raudan pihaan kaarsi valkoinen 900 Cabriolet..oli kyllä upea auto!...en ehtinyt moikkaamaan, kun olin tankilla vastapäisellä Nesteellä.Autossa oli muista poikkeava rek.nro...mallia lyhyt
Erittäin suurella todennäköisyydellä se olin minä joka oli menossa töihin cabella 8)
No niin, morjesta vaan!

Olin siinä Nesteellä Mikkelin ainoalla? vihreällä tonnarilla, täysin alkuperäisessä ulkokuosissa joten jos vastaan tulet niin lapa pystyyn! 8)
Muukkonen

Bmw 523 Touring
Vastaa Viestiin