Laitettu tumma og-satku viikonloppuna VT12:lla

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Laitettu tumma og-satku viikonloppuna VT12:lla

Viesti Kirjoittaja haffu »

Tumma 3d/5d og-satku tuli vastaan tuossa lauantai-iltana (23.9.) noin kello 18:40. Paikkana oli vt12 noin 30km Tampereelta Rauman suuntaan. Silmiinpistävää kuitenkin oli puskurin alta pilkistävät IC:n putket, joten oli myös hieman laitettu.

Tiedä sitten tuliko samainen satku vastaan myös sunnuntaina (24.9.) noin kello 18:25. Paikkana jälleen kerran vt12, mutta välillä Eura - Lappi. Vastaavanlaiset putket ainakin pilkotti etupuskurin alta. Rekkarista jäi sen verran muistiin, että kirjainosa oli MHX. Numeroita nyt enää ei muista.
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
haugzi
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 18:16

Viesti Kirjoittaja haugzi »

jep minähän se olin 3d satkulla, lauantaina menin tampereelta lapinjoelle isäukon uutta taloa katsomaan ja sunnuntaina raumalta tampereelle, lähtö tosin viivästyi lauantaina rikosilmoituksen merkeissä kun perjantaiyöllä tampereella oli menty autoon sisälle ja yritetty saada liikkeelle.

milläs autolla tulit vastaan? jos kyseessä tämä avatarin auto, niin erään kerran nähnyt tuollaisen turbon lähtevän liukkaasti kortelan abcn risteyksestä 8)
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja haffu »

Samaisella ng-satkulla olin liikenteessä. Ja mahdollisesti on tosiaan lähtenyt liukkasti Kortelan ABC:n risteyksestä. Tiedä sitten mikä niistä lukuisista kerroista on mahtanut olla kyseessä.
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
apina
"Turbo"
Viestit: 281
Liittynyt: To Touko 05, 2005 20:57
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja apina »

no voihan hemmetti eikö ne varkaat sielläkään jätä sitä autoa rauhaan. vedä akusta piuhat oven kahvoihin niin osaavatpahan seuraavan kerran varoa :D
haugzi
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 18:16

Viesti Kirjoittaja haugzi »

mulla oli jo ns. päävirrat kytkimen takana että eise auto oo mihinkään menossa. 8)
Vastaa Viestiin